Originally posted by jiipee-
View Post
E39 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Sivutaas pikkusen tätä...Originally posted by Ha2 View PostEi ku ei oo. Luin hätäsesti. Itse käytin aina entisessä M54B30-koneisessa Teboil Diamond 5W-40. Toimi loistavasti.
Mitä on arvon raati mieltä, että mitkäs liemet pitäs tuohon omaan kiisseliin työntää?
kiitti!Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
-
Narinahela ei ole pusla vaan nivel. Strongflex valmistaa vain puslia.Originally posted by samsa87 View PostOnko jossain myytävänä täyttä sarjaa puslia touringin taka alatukivarsiin?
Strongflexiä saa kyllä sarjan sisempiä, mutta ei narinaheloja?
Pitääkö ne nyt erikseen tilailla?, s**tana.Last edited by Bmw Master; 01-07-2014, 20:29.
Comment
-
Narinhela ei ole lempinimensä mukainen, vaan kyseessä on nivel eli tilattava eri kaupasta ku strongflexit.Originally posted by samsa87 View PostOnko jossain myytävänä täyttä sarjaa puslia touringin taka alatukivarsiin?
Strongflexiä saa kyllä sarjan sisempiä, mutta ei narinaheloja?
Pitääkö ne nyt erikseen tilailla?, s**tana.
Comment
-
^Asia selvä. Kiitos infosta
Mistäs noita narinaheloja sitten saisi parin tilattua järkevään hintaan?
Ja en nyt räjäytyskuvia löydä, mutta eikö sen narinan kanssa samassa "linjassa" ole toinenkin hela/joku, mikä se on?
Aristo -93, BMW 525tds touring -98, Granvia -95, Omega MV6 -95
Comment
-
Motonet, ebay, varaosaliikeet...Originally posted by samsa87 View Post^Asia selvä. Kiitos infosta
Mistäs noita narinaheloja sitten saisi parin tilattua järkevään hintaan?
Ja en nyt räjäytyskuvia löydä, mutta eikö sen narinan kanssa samassa "linjassa" ole toinenkin hela/joku, mikä se on?
Integral link on siinä samassa, joskus myydään yhtenä pakettina kaikki.
Comment
-
Ok.Originally posted by Bmw Master View PostMotonet, ebay, varaosaliikeet...
Integral link on siinä samassa, joskus myydään yhtenä pakettina kaikki.
Pakko kyllä vielä avautua sen verran että kädet meni olkapäitä myöten paskaan mulla tän auton kanssa.. (ensimmäinen bmw mulla, mutta tuskin viimeinen)
Rahaa menny koht ehostamiseen auton hinta
Aristo -93, BMW 525tds touring -98, Granvia -95, Omega MV6 -95
Comment
-
Iha perus juttuja näitten kans. :thinkOriginally posted by samsa87 View PostRahaa menny koht ehostamiseen auton hinta
Comment
-
-
Ostin auton maaliskuussaOriginally posted by Bmw Master View PostHalvalla olet päässyt, mulla mennyt 4x autonhinta...
Kukaan tuskin ikinä vaihtanu yhtään alustan osaa tähän tehtaalta ulostulon jälkeen.. Taka apurungon puslia yritetty "vahvistaa" leikkaamalla jotain kumimaton renkuloita väliin
Kyllä mullakin tohon harraste Aristoon on mennyt niin tolkuton summa ettei mitään järkeä. No mut nää on näitä...Aristo -93, BMW 525tds touring -98, Granvia -95, Omega MV6 -95
Comment
-
Mietin vaan kun just luin jostain lehdestä, clutchmastersin kytkimistä joita saa Futurezilta, ja pitäis olla kestoja vähä parempaankin kun valittee vaan paremman mallin. Äkkiseltään ei näkyny Dieseleihin olevan, mutta voishan sitä vaikka Futurezilta kysyä saisko niihinkin? :think Ja kävikö mistään bensakoneesta soveltamallakaan?Originally posted by BMW323 View Postmistäs löytäs paremman kytkimen tuohon omaan 530D:hen
vakioo en haluais laittaa ku ei net kumminkaan kestä
larkspeed.com englannissa myy ainakin kolmea (3) kytkintä normaali, vähän parempi ja sitten sintteri
entä sitten ku kannattaisko laittaa kovaa vauhtipyörää vai antaa olla tuon massapyörän paikoillaan?
BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
Onko tulossa sitten paljonkin voimaa kun ei vakio kestä?Originally posted by BMW323 View Postmistäs löytäs paremman kytkimen tuohon omaan 530D:hen
vakioo en haluais laittaa ku ei net kumminkaan kestä
larkspeed.com englannissa myy ainakin kolmea (3) kytkintä normaali, vähän parempi ja sitten sintteri
entä sitten ku kannattaisko laittaa kovaa vauhtipyörää vai antaa olla tuon massapyörän paikoillaan?
Tiedän 307hv M57 jossa uudet OEM kytkin ja vauhtipyörä toimi hienosti, vaikka vääntöä oli päälle 700nm
Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
Ex:
e34 525i
e34 525tds "superturbo"
e39 530d M-Sport
Comment
Comment