Ei näyttäny tulevan vastauksia tuolla toisessa topikissa nii kysytään ny vielä täältäkin
Elikkä kattelin tuota sigun e39 keulaa ja huomasin et pikkuisen märältä näyttää juuri tästä laatikon lauhduttimen kohdalta elikkä vaihtoon menee todennäköisesti. Työnä ei vissiin pitäisi olla mikään ylitsepääsemätön sillä eihän tarvi kuin syyläri irroittaa niin lauhdutin pitäisi varmaan näkyä siinä heti. Rupesin miettimään, että pitäisikö samalla vaihtaa laatikon öljyt vai lisätä pelkästään? :think Öljynähän on tämä ns. "ikiöljy" eli laatikosta löytyy vihreä lätkä. Mitähän tuonne nyt sit työntäisi? Käykö tuo edellä mainittu Teboil Fluid E vai pitääkö olla Fluid S?
Kiitoksia jo vastauksista!
Elikkä kattelin tuota sigun e39 keulaa ja huomasin et pikkuisen märältä näyttää juuri tästä laatikon lauhduttimen kohdalta elikkä vaihtoon menee todennäköisesti. Työnä ei vissiin pitäisi olla mikään ylitsepääsemätön sillä eihän tarvi kuin syyläri irroittaa niin lauhdutin pitäisi varmaan näkyä siinä heti. Rupesin miettimään, että pitäisikö samalla vaihtaa laatikon öljyt vai lisätä pelkästään? :think Öljynähän on tämä ns. "ikiöljy" eli laatikosta löytyy vihreä lätkä. Mitähän tuonne nyt sit työntäisi? Käykö tuo edellä mainittu Teboil Fluid E vai pitääkö olla Fluid S?
Kiitoksia jo vastauksista!
Comment