Originally posted by JoonaL41
View Post
E39 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostJos sähköflekti toimii, ei viskoropellia tarvita ollenkaan.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostEikös sähköflekti käynnisty vain jos ilmastointi on päällä? Muistelisin, että näin sanottiin BMW:n materiaaleissa ainakin M62tu kohdalla. Tai no käynnistyy se ilman ilmastointia, mutta vasta 120C.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostKäynnistyy myös moottorin kuumentuessa ilman ilmastointia. Riippuu vuosimallista missä asteissa, mutta ei viisari liiku mihinkään keskiasennosta. Suomen oloissa viskoflektiä ei tarvitse milloinkaan, sähköflekti riittää erinomaisesti.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostKuitenkin kysyjällä 523...e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostToimiiko siinäkään niin, että ajoissa käynnistää flektin ilman ilmastointia? Minulla on jostain jäänyt se käsitys, että tuo on lähinnä se viimeinen suojaus ettei mene kansipahvi.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostToimii. En jaksa kaivella tarkkoja asteita, mutta pre 9/98:ssa kaksi nopeutta, toinen jotain 8x astetta ja toinen 9x astetta. Uudemmassa pyörii jossain reilu 90 astetta kohdalla jonkin verran, se on portaaton joten välillä tuulettaa enemmän välillä vähemän. Kokemusta on useasta eri autosta usean vuoden ajalta ilman flektiä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostToimii. En jaksa kaivella tarkkoja asteita, mutta pre 9/98:ssa kaksi nopeutta, toinen jotain 8x astetta ja toinen 9x astetta. Uudemmassa pyörii jossain reilu 90 astetta kohdalla jonkin verran, se on portaaton joten välillä tuulettaa enemmän välillä vähemän. Kokemusta on useasta eri autosta usean vuoden ajalta ilman flektiä.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostVäärin.. Stage 1 menee päälle kun jäähdyttimen lämpöanturi eli koneeseen palaava vesi on 91 asteista, kannessa on tuolloin jo aika lämmin ja stage 3 menee päälle kun jäähdyttimestä palaava vesi on 104 asteista..
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostToimii. En jaksa kaivella tarkkoja asteita, mutta pre 9/98:ssa kaksi nopeutta, toinen jotain 8x astetta ja toinen 9x astetta. Uudemmassa pyörii jossain reilu 90 astetta kohdalla jonkin verran, se on portaaton joten välillä tuulettaa enemmän välillä vähemän. Kokemusta on useasta eri autosta usean vuoden ajalta ilman flektiä.Originally posted by peto2 View PostVäärin.. Stage 1 menee päälle kun jäähdyttimen lämpöanturi eli koneeseen palaava vesi on 91 asteista, kannessa on tuolloin jo aika lämmin ja stage 3 menee päälle kun jäähdyttimestä palaava vesi on 104 asteista..
Pre 9/98 on sähköflektillä 3 nopeutta. Ja moottorin jäähdyttämiseen se käyttää vain kovinta nopeutta.
1 nopeus on hitain ja lähtee pyörimään kun ilmastoinnin laittaa päälle.
2 nopeus lähtee päälle kun ilmastoinnin paineanturi antaa liian kovan paineen (eli ilmastointi lämpenee liikaa)
3 nopeus lähtee päälle kun moottori on liian kuuma ja todennut että visko ei toimi tai riitä.
Ja kyllähän sähköflekti lähtee päälle ennenkuin rupeaa keittämään, niin myös m62b44tu vehkeissä, niissä kun moottorin normaalilämpötilakin on sitä 110c luokkaa.
Mutta onhan se hyvä olla viskot yms. kunnossa kuten kuuluukin.Last edited by makkis; 30-08-2014, 08:45.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
Comment