Originally posted by kauko1
View Post
E39 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostRatkaisuhan on tuossa sinun kysymyksessä "poistettu toisen radion tieltä" se ajotietokone on siinä soittimessa.
soittimeen liitettynä. Myyjä vaan höpisi jotain että näyttö sammui autopesun jälkeen tms. Tais vaan selitellä jotain omiaan. Kiitoksia vastauksesta.
Comment
-
-
Originally posted by kauko1 View PostAa nyt tajusin... Ajattelin että varsinainen "tietokone" on jossain auton syövereissä eikä
soittimeen liitettynä. Myyjä vaan höpisi jotain että näyttö sammui autopesun jälkeen tms. Tais vaan selitellä jotain omiaan. Kiitoksia vastauksesta.
Comment
-
-
-03 530d.
Tekisi mieleni asennuttaa tuohon webastolle kaveriksi lohko/säteily/letku/what ever-lämmitin haaroittimella ja sitä myöten opitolla ylläpitolaturille.
Kokemuksia, suosituksia, mitä välttää vai unohtaako koko juttu?
Akun uusin talveksi, mutta ajot enimmäkseen hieman lyhyitä, joten ei huvittaisi webaston kanssa akkua heti tärvätä..
Comment
-
-
Originally posted by Janna View Post-03 530d.
Tekisi mieleni asennuttaa tuohon webastolle kaveriksi lohko/säteily/letku/what ever-lämmitin haaroittimella ja sitä myöten opitolla ylläpitolaturille.
Kokemuksia, suosituksia, mitä välttää vai unohtaako koko juttu?
Akun uusin talveksi, mutta ajot enimmäkseen hieman lyhyitä, joten ei huvittaisi webaston kanssa akkua heti tärvätä..ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostOmasta löytyy defan säteilijä, calixin letkulämmitin ja webasto.
Defa lämmittää öljyä, joten moottorille paras. Calixi enempi mukavuus lämmitin.
Edellisessä oli letkulämmitin, eikä se oikein sykähdyttänyt, kun toimi just niinku piti ja joutu ilman roikkaa aina vartin pitämään että sai hehkuttamaan...
toki mieli avoimena myös pelkälle ylläpitolaturillekin, lähinnä kokemuksia kaivataan
Comment
-
-
Molempia käytin viime talvena, kun webasto oli telakalla about koko talven.
Käynnistymisongelmia ei ollut kummallakaan lämmittimellä. Tuo lähti käymään rikkinäisillä hehkuilla -19c pakkasestakin. Vaati toki kolme starttausta, mutta silti.
Jos webasto on kaverina, niin laittaisin sen säteilijän, kun lämmittää öljyt.
Comment
-
-
Mjaa. Minä panostaisin ylläpitolaturiin, mikäli weban esilämmitysominaisuus on käytössä, ja muutenkin. Normitolppien 2h ei tosin riitä akun varaamiseen, joten välillä pitää ajaa oikeesti matkaakin. Weba samuu vasta, kun jäähdytysneste on yli 70c. Viallinen/ohivuotava pää- tai egr-termari aiheuttaa pidempiä weban käyntiaikoja, jolloin taas sitten tarvitaan pidempää latausaikaa.
Mutta kun akkua olet ostamassa, osta agm. Valitse malli, joka antaa reippaasti virtaa ulos, yleensä ne ottaa myös suurta latausvirtaa vastaan. Halpikset kannattaa jättää hyllyyn.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Itellä Calixin letkulämppäri ja oikein hyvin toiminu, sitä vaan täytyy tottua pitämään 15-30min kauemmin päällä kun perinteistä lohkolämppäriä...
säteilijäkin ois hyvä, tai oikeastaan molemmat siis. sitte viel se sisähaara ja ylläpitolaturi, niin lähtee vaikka metrisen jääkerroksen alta tulille jos vaan on tarpeeksi arktista naftaa tankissa.
Itellä akkuna Exide EA1000, vaikkei agm olekkaan niin todella tyytyväinen olen akkuun ollut!BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Originally posted by Janna View Post-03 530d.
Tekisi mieleni asennuttaa tuohon webastolle kaveriksi lohko/säteily/letku/what ever-lämmitin haaroittimella ja sitä myöten opitolla ylläpitolaturille.
Kokemuksia, suosituksia, mitä välttää vai unohtaako koko juttu?
Akun uusin talveksi, mutta ajot enimmäkseen hieman lyhyitä, joten ei huvittaisi webaston kanssa akkua heti tärvätä..Originally posted by tmth View PostLaitoin tuohon meidän vitoon Defa multicharger 1210 laturin. Hyvin on virta riittänyt talvella, vaikka ajot on olleet pääasiassa melko lyhyitä. Eberiä on käytetty päivittäin talvella.
Niin ja siis bensa auto tosin.Last edited by toNmbbA; 10-08-2014, 10:26.Nykyisin: VW Crafter '20+ e61
Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.
Comment
-
-
Nyt kaivattais kanssaharrastajilta neuvoa:
Catalytic converter bank 2, lambda vaihdettu ja koodit nollattu, herjaa samaa uudestaan. Uusi nollaus ja tällä kertaa tuli vikakoodiksi: Catalytic converter bank 1 ja bank 2.
Onko uusi lambda valmiiksi paskana vai mistä tässä nyt on kyse?
m62 moottori siis kyseessä.Last edited by toNmbbA; 11-08-2014, 10:37.Nykyisin: VW Crafter '20+ e61
Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.
Comment
-
-
Mikäs vikana kun soittimen näyttö rupes temppuilemaan niin että välillä pimenee ajossa ja ei saa biisejä/radiokanavaa taikka volumea selattua tämän jälkeen, kun sammuttaa soittimen ja käynnistää uusiks ni taas toimii.
Auto on 4/96 sedan 523i ja soitin business cd rds, ei ole MID:iä vaan karvalakki information display(ID) näyttö.E39 523i Turbo
Comment
-
-
Originally posted by toNmbbA View PostNyt kaivattais kanssaharrastajilta neuvoa:
Catalytic converter bank 2, lambda vaihdettu ja koodit nollattu, herjaa samaa uudestaan. Uusi nollaus ja tällä kertaa tuli vikakoodiksi: Catalytic converter bank 1 ja bank 2.
Onko uusi lambda valmiiksi paskana vai mistä tässä nyt on kyse?
m62 moottori siis kyseessä.
Comment
-
Comment