tuli imuroituu auto niin hyvin et jäi toi pelkääjän airbag valo palaa? vai mikä toi valo ny on ku o punane ukkeli vöissä kiinni ja pallo naamas? foorumeil paljon puhuttu penkin tunnistematost mut en jaksa uskoo siihe ku ei tullu polvella penkkii runnottuu. mut onko toi valo niin et pitää nollata? mistä se voi johtua? penki takaosas o jotai piuhoi ja keskellä penkkii enkä niis mitää ihmeellist nähny.
edit: virrat ky lyö pääl ni valo palaa 5sec sammuu sekunniks ja syttyy taas. voisko tost päätellä et on vaan muistiin jääny?
tuli imuroituu auto niin hyvin et jäi toi pelkääjän airbag valo palaa? vai mikä toi valo ny on ku o punane ukkeli vöissä kiinni ja pallo naamas? foorumeil paljon puhuttu penkin tunnistematost mut en jaksa uskoo siihe ku ei tullu polvella penkkii runnottuu. mut onko toi valo niin et pitää nollata? mistä se voi johtua? penki takaosas o jotai piuhoi ja keskellä penkkii enkä niis mitää ihmeellist nähny.
edit: virrat ky lyö pääl ni valo palaa 5sec sammuu sekunniks ja syttyy taas. voisko tost päätellä et on vaan muistiin jääny?
Penkin alla oleviin liittimiin olet varmaankin osunut. Aika herkästi saa valon syttymään jo pelkällä penkinkin liikuttamisella. Kokeile nollata, saattaa hävitä kokonaan. Tai sitten on lämmitysmatto ratkennut penkin sisältä, uusi ei suhteettoman kallis ole. Vikakoodia luettaessahan sen syypään näkee että mistä antaa vikakoodin. Täältä foorumilta löytyy hyvin aiheesta tarinaa lisää ja mahdollisia korjauskeinoja, laillisia ja laittomia.
-e30 2d m10b18
EX -e53 X5 3.0D
EX -e39 523i Sedan
EX -e36 325i Coupe
EX -e46 323i Sedan
EX -e36 320i Touring
Penkin alla oleviin liittimiin olet varmaankin osunut. Aika herkästi saa valon syttymään jo pelkällä penkinkin liikuttamisella. Kokeile nollata, saattaa hävitä kokonaan. Tai sitten on lämmitysmatto ratkennut penkin sisältä, uusi ei suhteettoman kallis ole. Vikakoodia luettaessahan sen syypään näkee että mistä antaa vikakoodin. Täältä foorumilta löytyy hyvin aiheesta tarinaa lisää ja mahdollisia korjauskeinoja, laillisia ja laittomia.
PS: ProTip.. mikäli hajonnut, niin foorumilla eräällä käyttäjällä olisi myynnissä just pelkääjänpuolen matto myynnissä, tosin nyt en kidutuksenkaan uhalla muista hänen nimimerkkiään.
tuli imuroituu auto niin hyvin et jäi toi pelkääjän airbag valo palaa? vai mikä toi valo ny on ku o punane ukkeli vöissä kiinni ja pallo naamas? foorumeil paljon puhuttu penkin tunnistematost mut en jaksa uskoo siihe ku ei tullu polvella penkkii runnottuu. mut onko toi valo niin et pitää nollata? mistä se voi johtua? penki takaosas o jotai piuhoi ja keskellä penkkii enkä niis mitää ihmeellist nähny.
edit: virrat ky lyö pääl ni valo palaa 5sec sammuu sekunniks ja syttyy taas. voisko tost päätellä et on vaan muistiin jääny?
Omassa oli sama vika, kun jääkiekkomaila osui penkin alla olevaan liittimeen.
Ilmoitti "belt tensioner... jotain". Puristin liitintä kiinni ja nollasin vikakoodin. Toimii.
Penkin alla oleviin liittimiin olet varmaankin osunut. Aika herkästi saa valon syttymään jo pelkällä penkinkin liikuttamisella. Kokeile nollata, saattaa hävitä kokonaan. Tai sitten on lämmitysmatto ratkennut penkin sisältä, uusi ei suhteettoman kallis ole. Vikakoodia luettaessahan sen syypään näkee että mistä antaa vikakoodin. Täältä foorumilta löytyy hyvin aiheesta tarinaa lisää ja mahdollisia korjauskeinoja, laillisia ja laittomia.
tosiaa noi liittimet ku kävin läpi ni olivat kyl ihan väljän olosia kiinnitykset yms kaikki iha nitkuja ja hölsky joka suuntaa
Minkäslaisia kulutuksia muilla on 530i manuaalilla? Tuntuu, että varsin nätistä saa ajella matkaa, että alle 9l/100km pääsee :think 245/40/18 joka kulmassa ja painavat 9x18 replicat vanteina.
Minkäslaisia kulutuksia muilla on 530i manuaalilla? Tuntuu, että varsin nätistä saa ajella matkaa, että alle 9l/100km pääsee :think 245/40/18 joka kulmassa ja painavat 9x18 replicat vanteina.
Juuri eilen ajoin n900km matkasiivun. Ajotietokoneen kulutus näytti 8.3l/100km.
En jaksanut laskea todellista kulutusta, mulle riittää tuo suuntaa-antava tieto.
530dA 2000/6 polttaa apukuskin raitisilmasuodattimen alta A8680:ssa olevaa sulaketta (keskimmäinen kolmesta).
Kovin vaihtelevasti siinä on sulakkeet kestänyt, muutaman kerran palanut heti vaihdon jälkeen, ja nyt ennen viimeistä paloa kesti +1tkm ajaa :think
Jollain tietoa heikosta lenkistä johtosarjassa X2051 takaa?
Vinkit mahdollisista liittimistä joista mittailla jännitteitä tms. olisi myös apua, kun en tuota autoa vielä tunne.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
530dA 2000/6 polttaa apukuskin raitisilmasuodattimen alta A8680:ssa olevaa sulaketta (keskimmäinen kolmesta).
Kovin vaihtelevasti siinä on sulakkeet kestänyt, muutaman kerran palanut heti vaihdon jälkeen, ja nyt ennen viimeistä paloa kesti +1tkm ajaa :think
Jollain tietoa heikosta lenkistä johtosarjassa X2051 takaa?
Vinkit mahdollisista liittimistä joista mittailla jännitteitä tms. olisi myös apua, kun en tuota autoa vielä tunne.
Huohottimen lämmitin (Nr.9) tai sen johdotus noissa on se tyyppipaikka.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Huohottimen lämmitin (Nr.9) tai sen johdotus noissa on se tyyppipaikka.
Täytyy vielä tarkemmin tutkia ja johtoja puukottaa, mutta jo heiluttelulla sain sulakkeen kestämään, että pystyy auton siirtää parempaan paikkaan.
Kiitos nopeasta vastauksesta ja linkistä, kuva helpotti löytämisessä.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
Hommasin 523i automaattivaihteilla ja tyhmä kysymys kuuluu että onko normaalia että kun auto sammuksissa ja ovet lukittuna vaihteistoon jää palamaan P valo.
Eli se pieni valo vaihteiston vieressä.
Hommasin 523i automaattivaihteilla ja tyhmä kysymys kuuluu että onko normaalia että kun auto sammuksissa ja ovet lukittuna vaihteistoon jää palamaan P valo.
Eli se pieni valo vaihteiston vieressä.
Ensimmäinen automaatti bmw niin pakko kysyä.
Käy katsomassa 20min kuluttua uudestaan, jos vielä palaa niin sitten on jotain vikaa. Palaa sen 16min oikein toimiessaan..
Varmistelisin tässä tuosta hammer-modista, että löysätäänkö siinä siitä pumpun kannesta ne torxit ja se yks erikoinen pultti, ja naputellaan sitä kantta sitten johonkin päin. Mikä on yleensä se suunta, johon sitä naputellaan?
Ja kysytään nyt vielä, että luuletteko että tästä hammer-modista voisi olla apua hukkuneeseen alavääntöön? Toinen vaiva on, että auto ei aina käynnisty "kertapyöräytyksestä", vaan vähän laiskasti parin sekunnin, ehkä jopa 3 sekunnin startin jälkeen.
Varmistelisin tässä tuosta hammer-modista, että löysätäänkö siinä siitä pumpun kannesta ne torxit ja se yks erikoinen pultti, ja naputellaan sitä kantta sitten johonkin päin. Mikä on yleensä se suunta, johon sitä naputellaan?
Ja kysytään nyt vielä, että luuletteko että tästä hammer-modista voisi olla apua hukkuneeseen alavääntöön? Toinen vaiva on, että auto ei aina käynnisty "kertapyöräytyksestä", vaan vähän laiskasti parin sekunnin, ehkä jopa 3 sekunnin startin jälkeen.
Auto siis 525tds, ajettu yli 420tkm.
Naputtele varovasti ettei mene liikaa. Alkuperäinen kohta kannattaa merkata tarkasti.
Comment