Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 kysymyksiä ja vastauksia VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10941
    • Joensuu

    Originally posted by TareJR View Post
    No eipä tuota ole tuol, niin tuo entinenkin omistaja sano, mutta ei muistanu että missä se oli siel. Tässä ku on ilmastointi.

    Ja tuolta aparinpuolen raitisilman suodatimen, alta löytyy vain releet ja yks metalli kantinen/kehyksinen boksi(eikä ollu koskettu siihen/ei oo yritetty avata jne..)muita siel ei näytäny olevan. Missäköhän sit olisi?
    Ne se on juuri metallinen boxi. Katso siitä mikä osanumero siinä on niin voit varmastaa, että on ECU. Mitä tekemistä ilmastoinnilla on ECU:n sijainnin kanssa?
    e39 540iA E85

    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

    Comment

    • tonnizi
      Bimmer Enthusiast
      • May 2007
      • 1501
      • Mäntsälä

      Originally posted by HTK12 View Post
      Ne se on juuri metallinen boxi. Katso siitä mikä osanumero siinä on niin voit varmastaa, että on ECU. Mitä tekemistä ilmastoinnilla on ECU:n sijainnin kanssa?
      No siis aparin puolen raitisilman suodatimen alla, on ainoastaan pari relettä ja jotain piuhoija menee jonnekin ja sit on se yksi metallinen boksi, onkos se se sit? Siel ei oo muita bokseija.

      Mutta missäs on muut boksit, esim ajotietokoneet, airbagin yksikö jne... Eikös ne pitäis juurikin olla tuol samas paikkkas mis on toi yksi metallinen boksi, Huommm yksi metallinen boksi
      Social Media:
      - Twitter
      - Instagram
      - Twitch

      - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
      Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

      Nykyinen:
      E61 530d -04
      Ex:
      E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

      Comment

      • BMWE39
        Bimmer Rookie
        • Jul 2004
        • 134

        Originally posted by TareJR View Post
        No siis aparin puolen raitisilman suodatimen alla, on ainoastaan pari relettä ja jotain piuhoija menee jonnekin ja sit on se yksi metallinen boksi, onkos se se sit? Siel ei oo muita bokseija.

        Mutta missäs on muut boksit, esim ajotietokoneet, airbagin yksikö jne... Eikös ne pitäis juurikin olla tuol samas paikkkas mis on toi yksi metallinen boksi, Huommm yksi metallinen boksi
        Lukemani perusteella suosittelen, että jätät boksit vaan ihan rauhaan.

        Comment

        • tonnizi
          Bimmer Enthusiast
          • May 2007
          • 1501
          • Mäntsälä

          Originally posted by BMWE39 View Post
          Lukemani perusteella suosittelen, että jätät boksit vaan ihan rauhaan.
          Täs ny mietin mis se ecu on, ku aparin puolel raitisilman suodatimen all on yks boksi, mutta se näytää että sitä oo ees avattu
          Social Media:
          - Twitter
          - Instagram
          - Twitch

          - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
          Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

          Nykyinen:
          E61 530d -04
          Ex:
          E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

          Comment

          • Muurahainen
            BTCF Member
            • Dec 2006
            • 9194
            • Nurmijärvi

            Originally posted by TareJR View Post
            Täs ny mietin mis se ecu on, ku aparin puolel raitisilman suodatimen all on yks boksi, mutta se näytää että sitä oo ees avattu
            Tossa:

            Comment

            • tonnizi
              Bimmer Enthusiast
              • May 2007
              • 1501
              • Mäntsälä

              Originally posted by Muurahainen View Post
              Tossa:
              Tollanen siel on, mutta boksi näytää sille että on ygest kulmast taltapääl yritetty kampeemal saada kanta irti, mutta ei oo saatu, eli ei oo avattu.

              Mutta täs mun autos on ollu lastu kiinni kyl.
              Social Media:
              - Twitter
              - Instagram
              - Twitch

              - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
              Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

              Nykyinen:
              E61 530d -04
              Ex:
              E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

              Comment

              • Haatainen
                BTCF Member
                • Jul 2009
                • 1451
                • Tampere

                Originally posted by TareJR View Post
                Tollanen siel on, mutta boksi näytää sille että on ygest kulmast taltapääl yritetty kampeemal saada kanta irti, mutta ei oo saatu, eli ei oo avattu.

                Mutta täs mun autos on ollu lastu kiinni kyl.
                Jospa se on lastun asentanut kaveri keksinyt ensin vähän kammettuaan, mitenkä se purkki oikeasti avataan. Tai sitten jos lastu onkin ollut kiinni vaikka jesarilla takaikkunassa (sehän sano,ettei ollut mainittavaa hyötyä)

                Tuossa se moottorinohjain kuitenkin on.
                Alla:
                E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
                E24 635Csi -84 Polaris metallic

                Ennenkin on ollut autoja

                Comment

                • HTK12
                  BTCF Member
                  • Jul 2011
                  • 10941
                  • Joensuu

                  Originally posted by TareJR View Post
                  Tollanen siel on, mutta boksi näytää sille että on ygest kulmast taltapääl yritetty kampeemal saada kanta irti, mutta ei oo saatu, eli ei oo avattu.

                  Mutta täs mun autos on ollu lastu kiinni kyl.
                  Mikä tässä nyt on niin vaikeaa ymmärtää? E39:ssä ne on kaikissa malleissa tuolla. Mä oon sanonu tuon sulle jo 3 kertaa, ellet usko niin multa loppuu kyllä jo rautalanka kesken. Se on tuolla, ei mitään muttakun. Ellet saa aikaiseksi edes tarkistaa mitä siinä päällä lukee niin ehkä on viisaampi jättää se lastu sinne hanskalokeroon.
                  e39 540iA E85

                  Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                  Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                  Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                  Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                  INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                  Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                  Comment

                  • janke
                    Bimmer Enthusiast
                    • Nov 2010
                    • 3667
                    • seinäjoki

                    Originally posted by TareJR View Post
                    Tollanen siel on, mutta boksi näytää sille että on ygest kulmast taltapääl yritetty kampeemal saada kanta irti, mutta ei oo saatu, eli ei oo avattu.

                    Mutta täs mun autos on ollu lastu kiinni kyl.
                    Älä vain mene itse laittaan mitään lastua/boxia kiinni. Voi loppua matka siihen.
                    Bmw 316 E30 -88

                    Comment

                    • tonnizi
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2007
                      • 1501
                      • Mäntsälä

                      Originally posted by HTK12 View Post
                      Mikä tässä nyt on niin vaikeaa ymmärtää? E39:ssä ne on kaikissa malleissa tuolla. Mä oon sanonu tuon sulle jo 3 kertaa, ellet usko niin multa loppuu kyllä jo rautalanka kesken. Se on tuolla, ei mitään muttakun. Ellet saa aikaiseksi edes tarkistaa mitä siinä päällä lukee niin ehkä on viisaampi jättää se lastu sinne hanskalokeroon.
                      Tarkistettu ja katottu, tinatavat siel ois, mutta tää lastu mikä tos hanskalokeros on ja mikä ollu kiinni niin on mallia ei tinatava
                      Social Media:
                      - Twitter
                      - Instagram
                      - Twitch

                      - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
                      Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

                      Nykyinen:
                      E61 530d -04
                      Ex:
                      E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

                      Comment

                      • Hebbu ///M3
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2003
                        • 1627
                        • Dallas

                        Onko se sitte se iki-ihana evry-modi.
                        Sotkamo Connection

                        Comment

                        • Zoui
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2003
                          • 6350
                          • Tampere

                          Originally posted by HTK12 View Post
                          Mikä tässä nyt on niin vaikeaa ymmärtää? E39:ssä ne on kaikissa malleissa tuolla. Mä oon sanonu tuon sulle jo 3 kertaa, ellet usko niin multa loppuu kyllä jo rautalanka kesken. Se on tuolla, ei mitään muttakun. Ellet saa aikaiseksi edes tarkistaa mitä siinä päällä lukee niin ehkä on viisaampi jättää se lastu sinne hanskalokeroon.
                          Mulla ei ole, mulla on hanskalokeron alla.
                          Elämä on pihakivestä.

                          Comment

                          • Fahrenheit
                            Bimmer Rookie
                            • Dec 2012
                            • 58
                            • TKU

                            Tällä hetkellä 2000 vuoden 528i:ssä nelipuolainen ratti monitoimi nappuloilla ja kysymys kuuluukin, että pystyykö tuohon vaihtamaan kolmipuolaisen M-sport ratin kuinka helposti? Onko nappuloiden osalta ns plug and play vai onko erilaiset liittimet?
                            Last edited by Fahrenheit; 24-01-2015, 00:03.
                            sigpic

                            Comment

                            • Zoui
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2003
                              • 6350
                              • Tampere

                              Originally posted by Fahrenheit View Post
                              Tällä hetkellä 2000 vuoden 528i:ssä nelipuolainen ratti monitoimi nappuloilla ja kysymys kuuluukin, että pystyykö tuohon vaihtamaan kolmipuolaisen M-sport ratin kuinka helposti? Onko nappuloiden osalta ns plug and play vai onko erilaiset liittimet?
                              Oikea kolmipuolainen M-sport ratti menee ihan plug&play
                              Elämä on pihakivestä.

                              Comment

                              • arpuC
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2006
                                • 1377

                                Syyskuussa vaihdoin ulkoilman lämpömittarin. Tähän saakka toimi kunnes pari kertaa akku tyhjentynyt autosta. Nyt tuo mittari näyttää jokaisella käynnistyksellä -40c ja hilaa pikkuhiljaa alaspäin melko lähelle oikeaa lukemaa. Virrat pois ja takasin, niin taas lähtölaskenta aloitetaan samasta lukemasta. Kerran teki myös ajon aikana niin, että meni taas tuohon -40c lukemaan josta alkoi laskemaan. Miksi lukema alkaa aina alusta?

                                Samalla on myös tuo Motorolan autopuhelin täysin mykkä. Puhelimen näyttöön ei tule mitään eloa.
                                Miks sä sytytit Bemarin palaa?
                                En löydä enää sun luo
                                Teitkö sä tän tahallaan?
                                Nyt kaikki palaa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎