Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    en hetkeäkään uskonut, ja kun suurin osa sun väitteistä oli ihan puuta heinää ja sen pohjalta vahingoniloista ilkkumista (venakoppa, mittaristo, jakopää noin muutamana esimerkkinä), niin älä pilaa hetkeäsi ylimielisyydellä. Niin foorumi vastaa kuin sinne huutaa.

    ja iskun pituuden mittauksen tekee ainakin yli 9 vuotta harrastaneet hyvin nopeasti irrottamalla sytytystulpan.
    Kyllä mä iskunpituuden osaan mitata.Kuitenki asentaja itsekin.Oon mä tuohonki ne tulpat jo kertaalleen vaihtanu,tunnen prosessin...Sitte tietenki jos siihen on joku hieno erikoistyökalu niin aina parempi.Itellä just se mitä on alkuperäsiä työkaluja jäljellä....

    Leave a comment:


  • jumbo
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    on se 2494
    Originally posted by BMWE39 View Post
    Kuis noin?
    Uusienkin mykistävien todisteiden valossa 2793cc?
    Originally posted by ilkka 330 ci View Post
    Niin sekasin jo et katoin 2494...Ja onhan ton oltava aikas harvinainen ku esim tubesta ei löydy juurikaan mitään.

    Leave a comment:


  • ilkka 330 ci
    replied
    Originally posted by ilkka 330 ci View Post
    näin vielä asiasta toiseen jos toi nyt on 2.5 ni tippuuko maksut ku onhan se pienempi kuin 2.8
    Niin sekasin jo et katoin 2494...Ja onhan ton oltava aikas harvinainen ku esim tubesta ei löydy juurikaan mitään.

    Leave a comment:


  • *PexU*
    replied
    Hienoa että paprut saatiin jostain kaivettua esiin, helpommin hoituu tosiaan vakuuttelu kun on sitä mustaa valkoisella. Koneen nykyinen muoto toki kiinnostelee edelleen..

    Nyt sulla sitten on se "the auto" pihalla, ihan aikuisten oikeestikin, ehdottomasti originaali asuun, kaikki tuninkiin liittyvä heti helvettiin IMO, jos vain mahdollisuus.
    Onnittelut

    Paljonkohan noita on kaiken kaikkiaan tehtynä:think

    Leave a comment:


  • BMWE39
    replied
    Originally posted by ilkka 330 ci View Post
    näin vielä asiasta toiseen jos toi nyt on 2.5 ni tippuuko maksut ku onhan se pienempi kuin 2.8
    Kuis noin?
    Uusienkin mykistävien todisteiden valossa 2793cc?

    Anteeksi, mutta edelleen pukkaa käryä nokkaan. Varmaankin ihan syyttä.

    Leave a comment:


  • ilkka 330 ci
    replied
    näin vielä asiasta toiseen jos toi nyt on 2.5 ni tippuuko maksut ku onhan se pienempi kuin 2.8

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    en hetkeäkään uskonut, ja kun suurin osa sun väitteistä oli ihan puuta heinää ja sen pohjalta vahingoniloista ilkkumista (venakoppa, mittaristo, jakopää noin muutamana esimerkkinä), niin älä pilaa hetkeäsi ylimielisyydellä. Niin foorumi vastaa kuin sinne huutaa.

    ja iskun pituuden mittauksen tekee ainakin yli 9 vuotta harrastaneet hyvin nopeasti irrottamalla sytytystulpan.

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Olo on varmaan vähän kuin lottovoittajalla, kun on noinkin harvinainen timantti nyt pihassa.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by Zoui View Post
    Siellä on nyt paperit mistä näkyy oikeat runkonumerot ja muutokset, ihkaakin aidompi mst-bmw

    Nyt vaan imuilmavuodot kuntoon, leveät fillarit alle ja isolle kylälle polkemaan... sieltä meinaan lähtee sitten kiukaasta sellaset kirkunat isoilla kierroksilla ja voimaa löytyy kyllä, patti kiljuu ku ripulinen kissa
    Näin ne vaan mielipiteet muuttuu...En sano pahalla mutta kuinka moni uskoi tämän auton olevan mitä väitin?

    Ja kyllä se rääkyy,vakio ilmanputsari vaan tuhos imuäänet

    Leave a comment:


  • 525TurboIC
    replied
    Ei oo iso homma mitata iskunpituus nii varmistus sekin. Suojamuovi, puola ja tulppa pois edestä. Mut hienoa että kyseessä on aito mst! ei noita varmaan jokapuolella ole. Alkuperäiseen kuntoon se pitäs vielä saada.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    kuten aikaisemmin kirjoitin, niin upeaa että paperit löytyi. Nyt sitten setvimään että mikä kone siellä on kiinni nykyään. Ja hieman nöyryyttä asenteeseen.
    Anteeksi taas,mutta mulle on sen verran vittuiltu/vinoiltu/kaikkea muuta tämän topicin aikana että oon vähintäänkin tyytyväinen kun olen KERRANKIN oikeassa jossain asiassa....

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Jokuhan vois siellä sitten näppäränä mitata iskun pituuden vaikka pitkällä ruuvimeisselillä. :think
    Niin että alkais purkamaan siellä pihalla?Tuota pitää vähä miettiä...

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    kuten aikaisemmin kirjoitin, niin upeaa että paperit löytyi. Nyt sitten setvimään että mikä kone siellä on kiinni nykyään. Ja hieman nöyryyttä asenteeseen.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by kama View Post
    Ja tämä lappunen kertos että 25tkm mittarissa, 232ps ja 2994cc?
    http://www.btcf.fi/forum/picture.php...ictureid=12745

    (toki tuon käsialan voi tulkita myös 2494:ksi, mutta ysiltä se enempi näyttää vtr. muu käsiala)

    Jos tuo kone on vielä autossa kiinni en kyllä pitäs ihan tusina e39:nä...
    on se 2494

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Jokuhan vois siellä sitten näppäränä mitata iskun pituuden vaikka pitkällä ruuvimeisselillä. :think

    Leave a comment:

Working...
X