Originally posted by BeamR
View Post
Mst-Wiesmann "523"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kyllä mä iskunpituuden osaan mitata.Kuitenki asentaja itsekin.Oon mä tuohonki ne tulpat jo kertaalleen vaihtanu,tunnen prosessin...Sitte tietenki jos siihen on joku hieno erikoistyökalu niin aina parempi.Itellä just se mitä on alkuperäsiä työkaluja jäljellä....
-
Originally posted by 528-Mst View Poston se 2494Originally posted by BMWE39 View PostKuis noin?
Uusienkin mykistävien todisteiden valossa 2793cc?Originally posted by ilkka 330 ci View PostNiin sekasin jo et katoin 2494...Ja onhan ton oltava aikas harvinainen ku esim tubesta ei löydy juurikaan mitään.
Leave a comment:
-
Niin sekasin jo et katoin 2494...Ja onhan ton oltava aikas harvinainen ku esim tubesta ei löydy juurikaan mitään.Originally posted by ilkka 330 ci View Postnäin vielä asiasta toiseen jos toi nyt on 2.5 ni tippuuko maksut ku onhan se pienempi kuin 2.8
Leave a comment:
-
Hienoa että paprut saatiin jostain kaivettua esiin, helpommin hoituu tosiaan vakuuttelu kun on sitä mustaa valkoisella. Koneen nykyinen muoto toki kiinnostelee edelleen..
Nyt sulla sitten on se "the auto" pihalla, ihan aikuisten oikeestikin, ehdottomasti originaali asuun, kaikki tuninkiin liittyvä heti helvettiin IMO, jos vain mahdollisuus.
Onnittelut
Paljonkohan noita on kaiken kaikkiaan tehtynä:think
Leave a comment:
-
Kuis noin?Originally posted by ilkka 330 ci View Postnäin vielä asiasta toiseen jos toi nyt on 2.5 ni tippuuko maksut ku onhan se pienempi kuin 2.8
Uusienkin mykistävien todisteiden valossa 2793cc?
Anteeksi, mutta edelleen pukkaa käryä nokkaan. Varmaankin ihan syyttä.
Leave a comment:
-
näin vielä asiasta toiseen jos toi nyt on 2.5 ni tippuuko maksut ku onhan se pienempi kuin 2.8
Leave a comment:
-
en hetkeäkään uskonut, ja kun suurin osa sun väitteistä oli ihan puuta heinää ja sen pohjalta vahingoniloista ilkkumista (venakoppa, mittaristo, jakopää noin muutamana esimerkkinä), niin älä pilaa hetkeäsi ylimielisyydellä. Niin foorumi vastaa kuin sinne huutaa.
ja iskun pituuden mittauksen tekee ainakin yli 9 vuotta harrastaneet hyvin nopeasti irrottamalla sytytystulpan.
Leave a comment:
-
Olo on varmaan vähän kuin lottovoittajalla, kun on noinkin harvinainen timantti nyt pihassa.
Leave a comment:
-
Näin ne vaan mielipiteet muuttuu...En sano pahalla mutta kuinka moni uskoi tämän auton olevan mitä väitin?Originally posted by Zoui View PostSiellä on nyt paperit mistä näkyy oikeat runkonumerot ja muutokset, ihkaakin aidompi mst-bmw
Nyt vaan imuilmavuodot kuntoon, leveät fillarit alle ja isolle kylälle polkemaan... sieltä meinaan lähtee sitten kiukaasta sellaset kirkunat isoilla kierroksilla ja voimaa löytyy kyllä, patti kiljuu ku ripulinen kissa
Ja kyllä se rääkyy,vakio ilmanputsari vaan tuhos imuäänet
Leave a comment:
-
Ei oo iso homma mitata iskunpituus nii varmistus sekin. Suojamuovi, puola ja tulppa pois edestä. Mut hienoa että kyseessä on aito mst!
ei noita varmaan jokapuolella ole. Alkuperäiseen kuntoon se pitäs vielä saada.
Leave a comment:
-
Anteeksi taas,mutta mulle on sen verran vittuiltu/vinoiltu/kaikkea muuta tämän topicin aikana että oon vähintäänkin tyytyväinen kun olen KERRANKIN oikeassa jossain asiassa....Originally posted by BeamR View Postkuten aikaisemmin kirjoitin, niin upeaa että paperit löytyi. Nyt sitten setvimään että mikä kone siellä on kiinni nykyään. Ja hieman nöyryyttä asenteeseen.
Leave a comment:
-
kuten aikaisemmin kirjoitin, niin upeaa että paperit löytyi. Nyt sitten setvimään että mikä kone siellä on kiinni nykyään. Ja hieman nöyryyttä asenteeseen.
Leave a comment:
-
on se 2494Originally posted by kama View PostJa tämä lappunen kertos että 25tkm mittarissa, 232ps ja 2994cc?
http://www.btcf.fi/forum/picture.php...ictureid=12745
(toki tuon käsialan voi tulkita myös 2494:ksi, mutta ysiltä se enempi näyttää vtr. muu käsiala)
Jos tuo kone on vielä autossa kiinni en kyllä pitäs ihan tusina e39:nä...
Leave a comment:
-
Jokuhan vois siellä sitten näppäränä mitata iskun pituuden vaikka pitkällä ruuvimeisselillä. :think
Leave a comment:
Leave a comment: