E39 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ehkä väärä alue, mutta kysyn: Paljonko on tuommoisen e39 -97 300.000km bensa automaatin, kohtalaisen hyvin varusteltu ja hyvin huollettu realistinen myynti hinta? Nettiautossa vaihtelee aika rajusti 1000€-5000€.
-
Tietääkös joku mihin pinniin tai minkä väriseen johtoon pitää mid yhdistää peräkontissa radion pistokkeessa että sais kellon tähän laitteeseen? On jälkeenpäin laitettu navi pienellä obc:lla joka ei kylläkään toimi nii ei oo kelloa.
e39 530d -99
Leave a comment:
-
Originally posted by _racing_ View PostMillanenkohan savotta on laittaa m51 tekniikan tilalle m57? Korin johtosarjoissa eroa?.
Leave a comment:
-
E39 525tds tekniikan tilalle 530d tekniikka
Millanenkohan savotta on laittaa m51 tekniikan tilalle m57? Korin johtosarjoissa eroa?
Leave a comment:
-
Originally posted by peto2 View PostMiltä roughness näyttää?)
Leave a comment:
-
Originally posted by 523i View PostDME laatikon transistori on nyt vaihdettu ja puola alkoi sytyttää (poltti ylimääräisen bensan sylinteristä.) Putkesta kuuluu silti tämä putputus ja INPA näyttää Muffler flap vika koodia. e39:ssä ei pitäisi tätä läppää olla? Voiko putki tukkeutua niin osittain että auto kiihtyy normaalisti mutta tyhjäkäynnillä pakokaasu tulee putputtamalla?
Leave a comment:
-
DME laatikon transistori on nyt vaihdettu ja puola alkoi sytyttää (poltti ylimääräisen bensan sylinteristä.) Putkesta kuuluu silti tämä putputus ja INPA näyttää Muffler flap vika koodia. e39:ssä ei pitäisi tätä läppää olla? Voiko putki tukkeutua niin osittain että auto kiihtyy normaalisti mutta tyhjäkäynnillä pakokaasu tulee putputtamalla?
Leave a comment:
-
Originally posted by Muurahainen View PostEi kun valittaako sinulla se lambdan lämmityksistä?
Luin niin hätäisesti että katsoin geneeriseksi lambda herjaksi. Sellaisen saa aikaan molempiin lambdoihin esim. juuri tuolla imuvuodolla. Lämmitys herjaa se ei tee.
Juu. Lämmitykseen viittaa... :think
Leave a comment:
-
Originally posted by Koikkaa View PostJos se oli lukema siinä live-datassa rail pressuren yläpuolella niin tasainen 3,7 koko ajan.
Myös täyskaasu kiihdyksen aikana toteutuneet rail-paineet seurantaan.
Mahdollisia oireen aiheuttajia:
- Paineensäätimen tiivisterenkaat
- Paineanturin liitinpinnit/johtovika.
- KP-pumppu
- Suutin/suuttimet
Leave a comment:
-
Originally posted by Koikkaa View PostMoi.
530D vm.2002
Ajossa tuntuu kevyttä nykimistä ja rykimistä, jota en ole suoraan laittanyt moottorin piikkiin. Vaihdettiin rättinivel ja rasvattiin vakionopeusnivel.
Eivät tuoneet helpotusta. Tuntui kuin jokin ahdistaa? Moottori vetää kumminkin ihan ok loppuun asti.
Carsoftilla tutkaillessa löytyi vikakoodi "1190 - Rail pressure regulation"
Samalla softalla apukuski seuraili tuossa työmatkalla raili paineen pyyntöä ja saantia..
Juuri tuossa tasaisella ajossa arvot saannissa heittelevät seuraavasti, Pyynti 580 niin toteutuma heiluu 400-700 välillä.
Mutta jos hieman nostaa kuormitusta ja pyynti nousee niin arvo pysyy kiltisti mukana ja tarkasti pyynnin kanssa samoissa.
Samoin jos kaasun nostaa niin sama homma.
Arvauksia ongelmasta?
-Anturi saanut "normaali" ajon paineista tarpeekseen?
-Liitin vikaa?
-Pumpu paskana?
e39 -- Tutina syö miestä.. topikin alle kuuluisi
Leave a comment:
-
Originally posted by zoonas View PostMitä meinaat?
Tänään yritin starttipilottia suihkii joka paikkaan ja katsoa josko jotain tapahtuis. Mut ei mitään....
Luin niin hätäisesti että katsoin geneeriseksi lambda herjaksi. Sellaisen saa aikaan molempiin lambdoihin esim. juuri tuolla imuvuodolla. Lämmitys herjaa se ei tee.
Leave a comment:
-
Originally posted by zoonas View PostSitten tämmöstä.
Oxsygen-heater before cat.conv bank 1 ja 2.
Voiko molemmat lambdat olla rikki?
Leave a comment:
-
Onkohan facelift e39 530d ja 525d vetoakselit yhteensopivia? Realoem antaa eri varaosanumerot, mutta näyttäisi, eroa on vain vetoakselin paksuudessa?
525D
33211229749 Rmfd. output shaft LK=94MM/D=38MM
530D
33201229377 Rmfd. output shaft LK=94MM/D=31MM
Leave a comment:
Leave a comment: