LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Itse en tuota löytänyt heti, mutta olikin Cylinder Head Vanos osastolla eikä Lubrication System osastolla RealOEM:ssaa.
EDIT:
Toiseksi vuotokohdaksi varmistui motonetin öljytulppa...miten tuommoinenkin voi itsekseen löystyä ja ruveta vuotamaan nyt jo melkein vuosi vaihdon jälkeen? Noh hieman laitoin tiukemmalle katsotaan miten käy.
Kappas kun ei tuota letkua schmiedmannilta saa...KL-varaosa pyytää reilut 50€ saksan ebay 44€+ postit ja USAsta löytyy 14€ + 19€ posteja! Häkellyttävä hinnan ero. Täytynee tuolta sitten tilata.
Itse en tuota löytänyt heti, mutta olikin Cylinder Head Vanos osastolla eikä Lubrication System osastolla RealOEM:ssaa.
EDIT:
Toiseksi vuotokohdaksi varmistui motonetin öljytulppa...miten tuommoinenkin voi itsekseen löystyä ja ruveta vuotamaan nyt jo melkein vuosi vaihdon jälkeen? Noh hieman laitoin tiukemmalle katsotaan miten käy.
Kappas kun ei tuota letkua schmiedmannilta saa...KL-varaosa pyytää reilut 50€ saksan ebay 44€+ postit ja USAsta löytyy 14€ + 19€ posteja! Häkellyttävä hinnan ero. Täytynee tuolta sitten tilata.
Joskus otin vanhan letkun mukaan ja marssin paikalliseen letkukauppaan ja tekivät tuon pätkän ja muistaakseni liittimineen maksoi pari kymppiä.
Joskus otin vanhan letkun mukaan ja marssin paikalliseen letkukauppaan ja tekivät tuon pätkän ja muistaakseni liittimineen maksoi pari kymppiä.
Niin perkule ei tullut tuo mieleenkään! Tuotahan voisi käydä kyselemässäkin. Ihan standardi banjoliitin näyttäisi olevan joten luulisi tuommoisia tosiaan hydrauliikkaliikkeistä löytyvän. Taidankin painella Kuismaan saloon tiedustelemaan tuota jossain välissä jahka sen viitsii tuolta irroitella.
Niin perkule ei tullut tuo mieleenkään! Tuotahan voisi käydä kyselemässäkin. Ihan standardi banjoliitin näyttäisi olevan joten luulisi tuommoisia tosiaan hydrauliikkaliikkeistä löytyvän. Taidankin painella Kuismaan saloon tiedustelemaan tuota jossain välissä jahka sen viitsii tuolta irroitella.
Toi taitaa olla samanlainen prässätty liitin mikä on letkun toisessakin päässä ja esim ohjaustehostimen letkuissa monia tuollaisia.
Tuosta päältä voi vetää dremelillä tuon kauluksen auki ja heittää sen mäkeen. Tilalle normaali klemmari ja vuotaminen loppuu
Pitäs saada inpalle mitta-arvot 19" vanteelle että saan säädettyä perän korkeuden oikein. Inpa näyttää vaan 18" asti ohjearvot. Auto siis 530D Touring ja perää pitäs tiputtaa 10mm.
Pitäs saada inpalle mitta-arvot 19" vanteelle että saan säädettyä perän korkeuden oikein. Inpa näyttää vaan 18" asti ohjearvot. Auto siis 530D Touring ja perää pitäs tiputtaa 10mm.
Mitalla vaan katsot, syötät inpalla n.10mm pudotuksen ja ajat perän ylösalas pari kertaa ja mittaat uudestaan. Harvoin ne enää tehtaan arvoissa on muutenkaan.
Comment