Onko takapyöränlaakerille erityisiä suosituksia merkistä / ostopaikasta.
Tarviketta en osta.
Itsellä on takana nyt ollut reilun vuoden FAG:n laakerit. Saksassa maksoivat ~50€/kpl. SKF/FAG laakerit uskaltaa kyllä hyvin sinne laittaa. Mikäli tulee enemmän ostettavaa kannattaa harkita saksasta tilaamista. Hyviä kauppa paikkoja siellä on monta esim. Autoteilemann, Profiteile ..
Semmonen vielä että itse kun en tuota voi vaihtaa kun paikkaa ei ole niin tarviiko tuo olla sitten tuo kalliimpi missä on tuo levy vai riittääkö pelkkä laakeri + pultit kuten tuossa kl-varaosien linkissä.
Semmonen vielä että itse kun en tuota voi vaihtaa kun paikkaa ei ole niin tarviiko tuo olla sitten tuo kalliimpi missä on tuo levy vai riittääkö pelkkä laakeri + pultit kuten tuossa kl-varaosien linkissä.
Itselle tuli nuo laakerit tuolta KL-varaosasta. Hyvin toimii ja helpohkot asentaa...liukuvasaraa tosin vaatii....toki verstailla semmoinen on joten ei tuota ongelmaa.
Tätä on varmasti miljardi kertaa kysytty mutta kysynpä vielä kerran. Huhujen mukaan takapenkin alla olisi täydellinen lista auton varusteista. En ole saanut takapenkkiä auki pelkästään nostamalla, joten se varmaankin aukeaa työkaluilla... Mutta mitä jos siellä ei olekaan listaa? Onko ylipäätään olemassa muuta listaa kuin vinillä saatava varustelista?
Älä nyt hyvä mies sitä aiemmin linkattua navan kanssa olevaa osta kun se on etupyörän laakeri.. Itse en ole vielä missään nähnyt takapyöränlaakeri tuollaisena valmiina pakettina. Toki sen navan + laakerin voi ostaa erikseen ja asentaa.
Et tarvitse kuin tuon laakeri+pultit+mutteri. Kannattaa sitten katsoa paja, joka on ennenkin E39:n vaihtanut. Voi tulla kalliiksi, jos eivät ole koskaan tehneet ja tunti töinä alkavat opettelemaan. Itse kun kyselin tarjousta niin olisi osineen molemmat puolet maksaneet 600€, jos ei ole hirveän tiukassa.. Vaihdoin itse kun järkevän hintaisia tarjouksia en löytänyt.
Tätä on varmasti miljardi kertaa kysytty mutta kysynpä vielä kerran. Huhujen mukaan takapenkin alla olisi täydellinen lista auton varusteista. En ole saanut takapenkkiä auki pelkästään nostamalla, joten se varmaankin aukeaa työkaluilla... Mutta mitä jos siellä ei olekaan listaa? Onko ylipäätään olemassa muuta listaa kuin vinillä saatava varustelista?
Ei välttämättä löydy listaa penkin alta ja jos löytyy on se sama kuin vin:llä netistä löytyvä.
Comment