Takaluukun avaus ei toimi kontin kytkimestä. Avaimella ja kuskin jalkatilan napista toimii. Kytkin sökö? Vai eikai tähän kontin johtosarja voi vaikuttaa? Touring kyseessä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia XII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Purtsi123 View PostTakaluukun avaus ei toimi kontin kytkimestä. Avaimella ja kuskin jalkatilan napista toimii. Kytkin sökö? Vai eikai tähän kontin johtosarja voi vaikuttaa? Touring kyseessä.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Purtsi123 View PostTakaluukun avaus ei toimi kontin kytkimestä. Avaimella ja kuskin jalkatilan napista toimii. Kytkin sökö? Vai eikai tähän kontin johtosarja voi vaikuttaa? Touring kyseessä.
Clavu veikkaskin jo kytkintä joten en sano mitään varmaksi kun ei yhtään toukkaa ole (vielä) ollut itselläKulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
Comment
-
-
Originally posted by Tuonela View Post197tkm. Vesipumppu vaihdettu edellisen omistajan toimesta jossain 100tkm:n kohdalla. Muuta ei ole tiedossa, itse en ole 9 vuoteen tehnyt mitään jäähdytinpuolelle. Huohotin ja muita letkuja imuvuotojen takia uusittu vuosien aikana.
Juutuubista katselin asennusvideoita, vesipumppu ja termari menee myös uusiksi.
Vuoto sen verran runsas että tilaan osat Suomesta, täytyy ens viikolla saada jo kuntoon.
Jonkun hihnan ohjainrulla ääntelee kylmänä, jos vielä ne laittais samalla. Tässä kohtaa alkaa nuukuus jo hiipimään puseroon.... Jos sitä uusisi pelkät ohjainrullat? Onko järkeä?Last edited by Tuonela; 02-09-2017, 19:01.
Comment
-
-
Originally posted by Tuonela View PostJonkun hihnan ohjainrulla ääntelee kylmänä, jos vielä ne laittais samalla. Tässä kohtaa alkaa nuukuus jo hiipimään puseroon.... Jos sitä uusisi pelkät ohjainrullat? Onko järkeä?Kulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
Comment
-
-
Originally posted by Gize View PostNo jos olet varma ettei tule kiristimestä tai muualta niin mikä ettei...tosin riippuu motista kuinka helppo vaihtaa esim. kiristäjä sitten myöhemmin / haluaako ruveta piakkoin taas purkamaan, vai pistäiskö samaan remppaan :think
Comment
-
-
Originally posted by Tuonela View PostKatsoin ensin että noihin kiristimiin saisi rullat erikseen, mutta ne olivatkin ohjainrullia... Täytyypä tutkia tarkemmin mistä ääni tulee.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Saako e39:n automaattilaatikon jotenkin koodattua tai modattua niin ettei se vaihtais vaihdetta pakkovaihteilla keskenään.Vähäsen kokeilin sladitella...muuten ihan jees menis mutku toi prkl laatikko leipoo isompaa sisään just ku alkaa olla kivaa.Mielummin hakkais vaikka rajoittajaan ja kepistä vasta isommalle.Rundit ku nousee tarpeeks korkeelle ni tarjoo isompaa ja meno hyytyy...mun mielestä pakkovaihteiden idea menee metsään noin.
Sieg Nature!
-2003 e39 touring 525 iA msport- "mustanvärinen"
-2001 e39 touring iA 525- "musta"
-1998 Zetor 7431-
-1989 w124 230-
-1972 El Camino 383cid-
-1974 Tunturi pappa puch- "Black Pappa"
-1969 Amazon b20- "Amazzingsson"
Comment
-
-
Originally posted by Topi08 View PostMillaisella kulutuksella noi 530D:t pitäis mennä, ja siis automaattina?,pääosin matka-ajoa
Matka-ajossa 5.5-6.5L
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostMulla parin vuoden keskikulutus aika tarkkaan 7L.
Matka-ajossa 5.5-6.5L
Kaverilla samanlainen mutta manuaali, keskikulutus näyttää 5.5 hänellä
taitaa siis suht normaalia olla
Comment
-
-
Originally posted by Topi08 View Postihmettelin vaan kun itsellä näyttää nyt 6.6 keskikulutus, matka-ajoa pääasiassa ja vakkarilla.
Kaverilla samanlainen mutta manuaali, keskikulutus näyttää 5.5 hänellä
taitaa siis suht normaalia olla
6.6 kuulostaa isolta kun ajosi on aika pitkälti samanlaista kuin mulla.Kulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
Comment
-
-
Originally posted by Topi08 View PostMillaisella kulutuksella noi 530D:t pitäis mennä, ja siis automaattina?,pääosin matka-ajoa
Tankilliset jotka kuluvat pääasiallisesti mökkireissuilla menevät 6 - 6,7 l / 100 km keskikulutuksella. Mökkireissu on 460 km, josta 280 km moottoritienopeudella ja melkein kaikki loput satasen rajoitusta. Aika raskaalla jalalla ohitan, en jää rinnalle hiipimään. Ja aina on kamaa auto täynnä.
Jos matka-ajo on 80 - 100 km/h köröttelyä ilman ohittelua, keskikulutus jää alle kuuden litran sadalle.
Mielestäni ihan kelpo suoritus rippikouluikäiselle malmikasalle.
Comment
-
Comment