Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 kysymyksiä ja vastauksia XII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Clavurion
    BTCF Member
    • Feb 2005
    • 9155
    • Oulu

    Originally posted by fdom View Post
    Ei tietoa mikä merkkinen siinä on, onko välii?


    Ei alkup. osanumero täsmää.


    osanumero: 31312229612

    https://www.autodoc.fi/autonosat/oem...%2031312229612 TRW taitaa olla halvin, vai onko bilsterit parempi?
    Ai, tämä olikin kasi-koneella. Tuosta KLIK
    E39 530dA -02 M-Sport
    E53 X5 3.0dA -06 Sport
    * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
    Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

    Comment

    • fdom
      Newbiemmer
      • Jan 2012
      • 9
      • Suomi

      Originally posted by Clavurion View Post
      Ai, tämä olikin kasi-koneella. Tuosta KLIK
      Toi on kyllä M-sport iskari, tarviin siis m-sport 2, onko näillä eroa? :think

      Comment

      • Clavurion
        BTCF Member
        • Feb 2005
        • 9155
        • Oulu

        Originally posted by fdom View Post
        Toi on kyllä M-sport iskari, tarviin siis m-sport 2, onko näillä eroa? :think
        Mikään after-market iskari ei vastaa 100% noita M-sport II iskareita. Ulkoisesti ne on identtiset ja molemmat kevyemmällä alumiinirungolla. Muilla kuin Sachs:lla runko on rautaa. Toiminnallinen ero noiden M-sport versioiden välillä on todella pieni.
        E39 530dA -02 M-Sport
        E53 X5 3.0dA -06 Sport
        * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
        Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

        Comment

        • eiskalt
          Bimmer Fanatic
          • May 2012
          • 836
          • Hyvinkää

          Originally posted by lihakimpale View Post
          Autodocci kannattaa kiertää kaukaa. Osia vaihdellaan eri merkkeihin sanomatta mitään, varastosaldot ei pidä paikkaansa ja aspassa valehdellaan törkeesti päin naamaa.
          Tätä kyllä ihmettelin itekkin. Mielestäni kyllä ruksin ihan varmasti boschin jarruletkut, mutta nuo on nyt jotain strarkkia. Jokapaikassa kyllä kyllä nyt lukee stark. Että tiiä sitten.
          Ikinä kuullukkaan moisesta.

          Comment

          • Purtsi123
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2008
            • 1011
            • Kuopio

            Originally posted by Purtsi123 View Post
            Keskuslukitus lakkasi toimimasta. Ei toimi kummallakaan avaimella, eikä kuskin ovesta. Mutta sisätilan napista toimii moitteetta.

            Mikä avuksi?
            Eipä toimi vaikka parittaa avaimet uudelleen. Sulakkeet kaikki ehjiä. Ymmärtääkö impa näistä mitään?
            E61 525xda -08

            Comment

            • hietase
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2012
              • 555
              • Espoo

              Originally posted by fdom View Post
              Ei tietoa mikä merkkinen siinä on, onko välii?
              Sillä ajattelin, että jos haluat alkuperäisvalmistajan tekemät iskunvaimentimet.

              Comment

              • JiiVee92
                BTCF Member
                • Mar 2017
                • 929
                • Kouvola/Myllykoski

                Kuuluuko olla takana apurungon ja korin välissä sormen mentävä rako?
                Ei voi enää muistaa edellisen kolmeysi toukan jäljiltä.
                Samanlainen rako on kaikkien neljän puslan kohdalla.
                Last edited by JiiVee92; 09-05-2019, 17:05.
                EX: Ford mondeo -96 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
                NYT: E61 530xd -08 käyttis
                Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.

                Comment

                • peto2
                  BTCF Member
                  • Jan 2007
                  • 8262
                  • Järvikylä (Nakkila)

                  Originally posted by JiiVee92 View Post
                  Kuuluuko olla takana apurungon ja korin välissä sormen mentävä rako?
                  Ei voi enää muistaa edellisen kolmeysi toukan jäljiltä.
                  Samanlainen rako on kaikkien neljän puslan kohdalla.
                  Apurunko liikkuu melkoisesti suhteessa koriin. Voisi pitää mielenkiintoista meteliä jos pääsisi osumaan koriin.
                  F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                  ex:
                  E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                  Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                  Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                  Nakkaa privaa jos tarvetta.

                  Comment

                  • walopower
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2012
                    • 294
                    • Espoo

                    Originally posted by Purtsi123 View Post
                    Eipä toimi vaikka parittaa avaimet uudelleen. Sulakkeet kaikki ehjiä. Ymmärtääkö impa näistä mitään?
                    NCS-expert Revtor profiililla muistaakseni pystyy hallitseen avaimia.
                    Bemari ohjelmistot, myös uusimmat autot.

                    Comment

                    • walopower
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2012
                      • 294
                      • Espoo

                      Originally posted by JiiVee92 View Post
                      Kuuluuko olla takana apurungon ja korin välissä sormen mentävä rako?
                      Ei voi enää muistaa edellisen kolmeysi toukan jäljiltä.
                      Samanlainen rako on kaikkien neljän puslan kohdalla.
                      Kannattaa ruostesuojata noita jarruputkia niin ei tarvi vaihtaa...
                      Bemari ohjelmistot, myös uusimmat autot.

                      Comment

                      • iKivi
                        Bimmer Fanatic
                        • Feb 2012
                        • 515
                        • Kokkola

                        Mikä mahtaa olla lämppärissä vikana. Manuaali ilmastointi e39 520ia -02.

                        Jos laittaa puhalluksen pelkälle koelaudalle(keskelle) tulee mitä pyytää. Mutta jos laittaa puhallusta vähänkään jaloille tai tuulilasille niin tulee pelkkää kuumaa? Ei nyt periaatteessa haittaa näin talvea vasten mutta koko ajan pientä säätöä että saa vähänkään sopivaksi ilmaa

                        Ei vikakoodeja. Moottorinlämmöt normaalit
                        Last edited by iKivi; 01-10-2017, 13:35.
                        E46Ci Facelift, F34Gt

                        Ex:
                        3-series 4x
                        5-series 24x
                        7-series 5x
                        X3

                        Comment

                        • JiiVee92
                          BTCF Member
                          • Mar 2017
                          • 929
                          • Kouvola/Myllykoski

                          Originally posted by peto2 View Post
                          Apurunko liikkuu melkoisesti suhteessa koriin. Voisi pitää mielenkiintoista meteliä jos pääsisi osumaan koriin.
                          Ok. Eli ei ongelmaa

                          Originally posted by walopower View Post
                          Kannattaa ruostesuojata noita jarruputkia niin ei tarvi vaihtaa...
                          Tankin kohdalta jo sen verran ruoste puraissut putkia, että vaihtoon menee.
                          EX: Ford mondeo -96 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
                          NYT: E61 530xd -08 käyttis
                          Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.

                          Comment

                          • Purtsi123
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2008
                            • 1011
                            • Kuopio

                            Käykö tämä nyt varmasti myös M52 koneiseen kolmeysiin? Ei lue mallivaihtoehdoissa, mutta eikös m52 oo m52 olipa e36 tai e39?

                            Edit: eiku joo. Vissiin tuo ylävesiletkun lähtö liian lyhyt?
                            Last edited by Purtsi123; 02-10-2017, 18:09.
                            E61 525xda -08

                            Comment

                            • JJT
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2005
                              • 6694
                              • .......

                              Originally posted by Purtsi123 View Post
                              Käykö tämä nyt varmasti myös M52 koneiseen kolmeysiin? Ei lue mallivaihtoehdoissa, mutta eikös m52 oo m52 olipa e36 tai e39?

                              Edit: eiku joo. Vissiin tuo ylävesiletkun lähtö liian lyhyt?
                              Joo E39 kopassa on pidempi letkulähtö.
                              Myyn:
                              M10/20/52 E30-E36 osia

                              Comment

                              • e30_M-tech1
                                BTCF Member
                                • Jan 2011
                                • 340
                                • Tampere

                                530i ja savumerkit??

                                Oreina alkoi satunnaiset savumerkit kylmänä käynnistäessä. Nämä kesti vain pari sekunttia, (huomasin taustapeilistä).
                                Uutena oireena motarilla kiihdyttäessä 4:ta 5 tumpsautti sankat savut, röpelsi ja näytti et bensa ihan loppu ( olin tankille menossa)
                                Range nousi kuitenkin 10km:sta 30km savumerkkihärön jälkeen, ja loppumatka oireeton.
                                Muutoin auto toimii täysin normaalisti.

                                Itse epäilen katteja, öljyisiä tulppia tai huohotinta

                                Onko kokemusta/tietäjiä?
                                530i vm2001
                                Nykyiset:e39 530i & e36 325
                                ---------------------------------------------------
                                Exät:
                                vw golffi
                                e46 328 -00
                                e30 320 -87
                                e30 325 -83
                                e36 325 -91
                                e36 328 -98
                                e30 325 M-tech1 -87

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎