Toimii ne, mutta laatikko nollaa vain lylytaikaisen ajotyyliadaptaation jota on ihan turha nollata ja kaasupoljinta ei tarvi initialisoita kuin esim. sensorin vaihdon yhteydessä tai moottorinohjauksen vaihdon jälkeen että saa käyntiin.
Sulakkeilta saat virran mukavasti ja tyhjiä paikkoja johon saa sulakkeen ja johdon laitettua. Löytyy variaatioita virralle: jatkuva, avaimen 1 ja 2 asennolle.
Sulakkeilta saat virran mukavasti ja tyhjiä paikkoja johon saa sulakkeen ja johdon laitettua. Löytyy variaatioita virralle: jatkuva, avaimen 1 ja 2 asennolle.
Ok, paikkoja 19 ja 35 tarjottiin toisaalla, pitää vielä varmistaa että omassa nuo käyvät. Millä liittimellä noihin paikkoihin saa oman johtimen, löysin 61 13 0 007 439 mutta käykö tuohon joku yleisesti saatavilla oleva liitin? Tai sitten vain sulakehaaroittimella...
Ok, paikkoja 19 ja 35 tarjottiin toisaalla, pitää vielä varmistaa että omassa nuo käyvät. Millä liittimellä noihin paikkoihin saa oman johtimen, löysin 61 13 0 007 439 mutta käykö tuohon joku yleisesti saatavilla oleva liitin? Tai sitten vain sulakehaaroittimella...
Fiksuin se on laittaa tuolla orkkis-liittimellä.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
OEM facaelift Xenon umpioiden asennus autoon missä halogeenit. Muuten plug & play, mutta pitää vaihtaa valomoduuli sellaiseen missä ollut xenonit, tai koodata nykyistä ja adapterit liittimiin? Potilas 2001 530D
OEM facaelift Xenon umpioiden asennus autoon missä halogeenit. Muuten plug & play, mutta pitää vaihtaa valomoduuli sellaiseen missä ollut xenonit, tai koodata nykyistä ja adapterit liittimiin? Potilas 2001 530D
Adaptereita ei tarvii ja valomoduulikin tarvii vaihtaa vain jos haluat automaagisen korkeussäädön (tarvii myös anturit ja johdot niille).
Lailliseksi tuon saaminen on sen verran iso työmaa että laittaisin vaan ne d2s adapterit niinhin h7 umpioihin ja cold check koodata pois lyhkäsiltä..
Bemariosista tilaan osat. Remppa vähän turvonnut, jäähdyttimen vaihdosta lähdettiin liikkeelle, nyt vaihtuu sen lisäksi vesipumppu, termari, hihnat, vanoksen tiivisteet, öljynsuodattimen jalan tiiviste...
Homma tehty, kyllähän siinä useampi tunti vierähti. Ainoa missä epätoivo meinasi iskeä oli vanhan jäähdyttimen pois ottaminen, paikka kun on aika ahdas.
Ja siinä kun en huomannut siirtää vanhasta paisarista sitä nesteen tunnistinkikkaretta uuteen, huomasin kun laitoin käyntiin ja herjasi nesteen vähyydestä.
Mutta vikavalo tässä on nyt suurin murhe, syttyi palamaan kun käynnistin auton, koodeja en vitutuksesta johtuen vielä lukenut... Muuten toimi ok koeajolla. Tuli mieleen että olisiko imusarjan alla olevat kaksi samanlaista liitintä menneet sekaisin...??
Onko 535i ja 540i ilmamassa mittarin runko osa samankokoinen?
Tuossa 535 kulutus mittaus on näyttänyt meillä ollessaan aina liikaa n.4l ja tuli mieleen voiko johtua tuosta kun tuo runko on pienen näköinen tuohon muuhun imuputkistoon nähtynä.
Mahtaakohan joku ostaa tollasia facelift xenon umpioita missä on sumentuneet linssit? Vai pitäiskö ne kunnostaa ensi ja sit myydä?
Alkuperäiset facelift umpiot menee aina kaupaksi, hinta vaan sen mukaan kuinka paljon ovat rikki (säätötangot, kiinnikkeet yms). Laita vaikka mulle hyvä tarjous YV:llä :-D
Comment