Originally posted by Clavurion
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia XII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostVisko itse on entinen.
Voi sitten lähteä flekti päreiksi jos se hyvin pitää kiinni ja kierrättelee kovemmin.
Siivet on varmaan uudelleenkäytettävää kamaa jos päällisin puolin kunnossa..? Pitää vielä samalla tarkastaa kun käy tsekkaa monella pultilla kiinni.2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Originally posted by Roisto View PostJoo kiitos, tähän tuli varmistuksia jo toisessakin topikissa. Auto jää nyt seisomaan siihen asti että saa osia tontille.
Siivet on varmaan uudelleenkäytettävää kamaa jos päällisin puolin kunnossa..? Pitää vielä samalla tarkastaa kun käy tsekkaa monella pultilla kiinni.
Comment
-
-
Originally posted by Robbee View PostMorjesta, perä pitäis vaihtaa bimmerii ja ny on mietinnässä että minkäslainen perä tuohon sopii. Kyseessä siis e39 520i -98 sedan m52-b20 koneella. Elikkä onko väliä vuosimallilla ja voiko olla farmari mallista jne jne..E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostJoo ja hätäpäissään jos sinulla on ilmastointi ja sen flekti toiminassa voi viskon jättää vaikka hetkeksi poiskin.2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Originally posted by Roisto View PostVikakoodit kerkesin eilen lukea ja sieltä löyty nollauksen ja ajolenkin jälkeen joku, liittyyköhän ilmastointiin vai minne.Oliskoon siellä muualla electric funia kun ilmastoinnissa. Lähteekö se ilmastoinnin flekti pyörimään vai onko jumissa niinkuin niin usein näissä :think
E39 ja E91
Comment
-
-
Radio ei sammu
Taas lykkäs uutta onkelmaa tuohon siguln vankkuriin... Kotoo lähin ajaa, ni radio pimeni hetkeks, mut palas takas about 100m ajon jälkeen. Työpaikan pihaan kun selvisin, ni ei enää sammunu ollenkaa --> sulake irti kontista ni sammu, mut nyt ei lähe päälle enää...
Moduuli pimeenä vai oisko muita vinkkejä? Oisko kellään espoossa joutilaana toista moduulia kokeltavaks? (8/02 tullu ulos tuo auto jos mitään auttaa tuon moduulin kans? nyt en pääse piuhan päähän laittaa, ku työ haittaa harrastuksia, päivittelen tänne jos sieltä jotain selviää)Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
-
Kysytään ja varmistetaan ennen kuin alkaa vaihtamaan osia.
Eli 530d laskee lämmöt maantie ajossa ensimmäiseen viivaan, paikallaan ja nurkka pyörityksessä lämmöt pysyy puolessa välissä. Lämmöt laskee myös alemmas jos sisälle laittaa puhaltamaan kuumaa.
Ilmeisesti termostaatti on rikki? Vai voiko olla joku muu vika?
Comment
-
-
Originally posted by epee View PostKysytään ja varmistetaan ennen kuin alkaa vaihtamaan osia.
Eli 530d laskee lämmöt maantie ajossa ensimmäiseen viivaan, paikallaan ja nurkka pyörityksessä lämmöt pysyy puolessa välissä. Lämmöt laskee myös alemmas jos sisälle laittaa puhaltamaan kuumaa.
Ilmeisesti termostaatti on rikki? Vai voiko olla joku muu vika?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Jäähdytysnestevuotoa... 530iA
Jäähdytysnesteen hajua ollut jo jonkin aikaa, nyt sitten ekaa kertaa joutui lisäämään nestettä vajaa puoli litraa. Vuotokohta näyttäisi tulevan olevan jäähdyttimen vas puolelta, eli kuskin puolelta. Jäähdytin näyttää ehjältä, kiertovesipumpun ympäristö on ihan märkänä (eli nro 2: http://www.realoem.com/bmw/en/showpa...diagId=64_0929).
Ei taida olla kovin yleistä että tuo vuotaa? Onko siinä lähellä joku muu paikka mikä voisi antautua?Last edited by Tuonela; 22-08-2017, 21:52.
Comment
-
-
Originally posted by Tuonela View PostJäähdytysnesteen hajua ollut jo jonkin aikaa, nyt sitten ekaa kertaa joutui lisäämään nestettä vajaa puoli litraa. Vuotokohta näyttäisi tulevan olevan jäähdyttimen vas puolelta, eli kuskin puolelta. Jäähdytin näyttää ehjältä, kiertovesipumpun ympäristö on ihan märkänä (eli nro 2: http://www.realoem.com/bmw/en/showpa...diagId=64_0929).
Ei taida olla kovin yleistä että tuo vuotaa? Onko siinä lähellä joku muu paikka mikä voisi antautua?
#15 jäähdyttimen pään klemmari löysällä/poikki kenties? Tarvii käyttää tuulitunneli irti että näkee alle. Tuleeko ylhäältä asti vuoto?
#2 tyhjennysproppu myös toinen mahdollinen, itsellä vuotaa tämä pientä tippaa.
Kiertovesipumpun liitokset myös yksi potentiaalinen vuotokohta. Ylävesiletkun liitos jäähdyttimeen? Siinäpä ne taitaa alkaa olemaan kaikki siinä reunalla..e39 530ia m-sport touring imolarot II -02
Comment
-
-
Originally posted by Robbee View Postvälityksellä ei niin ole väliä, mieluiten kumminkin lähelle 3.5. Sopisiko esim. e39 523i -96 sedanin perä?
Täältä löydät kaikki E39:ien peränvälitykset, kaikki perät sopii 520d-535i sulle, ongelma on vaan vetarin tumpit jotka pitää vaihtaa vanhasta, nimittäin juuri 520i sedanissa ne on pienemmät.
520i ei ole kovin vääntävä auto, eikä siitä ainakaan yhtään tykimpi tuu pidemmällä perällä, joten suosittelen ihan tota 3.46:sta mikä alkuperäinen on.Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
Youtube-kanavani (Jax_KiBez)
_____________________________________
Nykykalusto: E61 530xD / E39 528i Ratalelu
Tästä mun kaluston showroomiin
Entisiä Bemareita +30kpl mm. F20 M135iX, E60 M5, E92 335i, E65 740d, E39 540i yms.
Comment
-
Comment