Onko jollain tähän peiliasiaan mitään aitoa faktaa / lähdettä? :think
Itsellä siis pihassa kolme e39, kaikki ilman autotummennusta (sivupeileissä), ja vain ainoa preface on tuolla pienemmällä peilillä, siinäkin kyllä muistit on niin penkeille kun peileillekin.
Ts. onko jollain Preface tuolla isolla peilillä ilman autodip?
Ootko käyttäny peilin lasit irti, onko siel alla tummennuksen liitin.
Autodip varusteessa tulee myös tummennus.
Ootko käyttäny peilin lasit irti, onko siel alla tummennuksen liitin.
Autodip varusteessa tulee myös tummennus.
Mitäs tuo autodip tarkalleen oikein tarkottaa?
Itse asensin omaan E39:iin tolla suuremmalla rungolla olevan muistillisen peilin, jossa ei ollut tummennuksen johtoa. Toki asensin sen johdon sinne itse, kun vanhassa peilissä se oli.
Kun siihen peiliin osuu takaa ajavan auton valokeila niin peili tummuu automaattisesti. - - > Ei häikäise silmää.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
En vielä, mutta jos on niin silloin pitäisi siis olla kaksi liitintäkö (lämpö+tummennus)?
Jep. Se tummennuksen liitin on sen verran iso, ettei voi olla huomaamatta. Siihen tulee violetti ja musta johto. Osa porukasta vaihtaa ne tummenevat lasit tarkoituksella pois, kun hajoavat usein ja ovat käytettynäkin todella kalliita.
Kun siihen peiliin osuu takaa ajavan auton valokeila niin peili tummuu automaattisesti. - - > Ei häikäise silmää.
Ahaa tuo autodip on siis se tummennus varusteluettelossa. Ei oikein terminä auennut ja googlettelulla porukka selitti tuon tarkoittavan useampaa eri asiaa. Yksi selitys oli repsikan automaattisesti parkilla taittuva peili (--> muisti).
Jep. Se tummennuksen liitin on sen verran iso, ettei voi olla huomaamatta. Siihen tulee violetti ja musta johto. Osa porukasta vaihtaa ne tummenevat lasit tarkoituksella pois, kun hajoavat usein ja ovat käytettynäkin todella kalliita.
Ahaa, no täytyypä tutkia. Voihan se tosiaan olla että molemmissa on vain lasit vaihdettu, mutta ei kyllä ole varustelistallakaan tuota tummennusta :think
Kulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
Ahaa, no täytyypä tutkia. Voihan se tosiaan olla että molemmissa on vain lasit vaihdettu, mutta ei kyllä ole varustelistallakaan tuota tummennusta :think
Taittuukos muuten ne pienemmän kulmikkaammat peilit runkoa vasten nappia painamalla?
Voishan sitä kun taas verstaalle pääsee, nyt mamman 530 vaan pihassa eikä mitään työkaluja matkassa Vai kuinkahan helpolla tuon kuvun saa irti?
Kupu on muoviklipsuilla kiinni. Ei tarvi saada ku lasi irti. Youtubessa on ainakin ohjeita kunhan katsoo, että lasi on samanlainen. Laseissa näyttäisi olevan pari eri kiinnitystapaa. Tummenevassa on muovisalpa, joka pitää vääntää sivuun. Tavallinen pitää kai kaivaa ulos.
Comment