Pitäisi touringin takaluukun johtosarjat korjata.
Minkähän paksuisia johtoja siellä kulkee että osaisi varata tarvikkeita etukäteen?
Saksasta löytyy muutamalla kympillä korjauspiuhat oikeilla väreillä ja kokoisina. Liitokset kannattaa tehdä sinne takakaiuttimien alle ja luukun puolelle sinne lasin sivuille. Liitokset taitos kohdassa ei kestä. Ebay
Kaippa tuo puolellakin tankilla hyvin onnistunee? Tarvitaanko tuossa hyvää valoa ja/tai jotain erikoisia työkaluja? Ajattelin ajella mökille kun mulla siellä jotain työkaluja on, niin saisi pihassa pikaisesti vaihdettua. Onko tuossa mitään mitä pitäisi erityisesti ottaa huomioon?
Joskus kun laitoin tarvikeosan rikkoutuneen alkuperäisen Pierburgin tilalle, sen mukana ei tullut sitä muovista pidikehässäkkää. Jouduin käyttämään sen alkuperäisen Pierburgin pidikkeen, eikä se tarvikepumppu mennyt siihen ihan kivuttomasti. Vähän sai pidikettä muokata ja näppivoimat eivät riittäneet, vaan piti turvautua viilapenkkiin. Toivottavasti tuo VDO:n tekele istuu paremmin.
Otsalamppu on myös kova sana tuossa, jos et saa ketään lamppumieheksi. Sen pumpun laittaminen takaisin tankkiin pitää tehdä käsikopelolla, koska et näe sinne silloin, kun kätesi on huoltoluukusta läpi. Eli katso huolella miten pumppu on tankissa, ennen kuin irrotat. Tai ota kuva...
Onko vielä vm02 E39:siä saanut ilman ajotietokonetta?
Itellä mittaristossa ei näy kuin ulkolämpötila ja vasemman viiksen päästä painamalla ei saa rangea tms näkyviin:think
Kiinnostas vaan selvittää että onko oma tosiaan niin karvahattu mallia vai onko mahdollisesti viiksessä vikaa
Onko vielä vm02 E39:siä saanut ilman ajotietokonetta?
Itellä mittaristossa ei näy kuin ulkolämpötila ja vasemman viiksen päästä painamalla ei saa rangea tms näkyviin:think
Kiinnostas vaan selvittää että onko oma tosiaan niin karvahattu mallia vai onko mahdollisesti viiksessä vikaa
Katso varustelista, siitähän se selviää helposti.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Ota kytkimen liitin irti. Jos valot sammuu, vika siinä. Jos ei sammu, niin vika auton puolella. Valothan näissä on ohjattu valomoduulilla (LCM), että vika kallistunee sinnepäin. Toki pakkivalon signaali kiertää epäloogisesti mittariston kautta, että siinäkin voi olla häikkää.
Noniin kytkimen liitin on irti valot palaa edelleen😅 onko mahdollista että valomoduuliin olisi päässyt kosteutta? Nimitäin kun auto lämpeää sisältä ei valojen kanssa ole ollut mitään ongelmaa
Noniin kytkimen liitin on irti valot palaa edelleen😅 onko mahdollista että valomoduuliin olisi päässyt kosteutta? Nimitäin kun auto lämpeää sisältä ei valojen kanssa ole ollut mitään ongelmaa
Voi olla kylmäjuotos myös. Lcm irti ja ihmettelemään
Joskus kun laitoin tarvikeosan rikkoutuneen alkuperäisen Pierburgin tilalle, sen mukana ei tullut sitä muovista pidikehässäkkää. Jouduin käyttämään sen alkuperäisen Pierburgin pidikkeen, eikä se tarvikepumppu mennyt siihen ihan kivuttomasti. Vähän sai pidikettä muokata ja näppivoimat eivät riittäneet, vaan piti turvautua viilapenkkiin. Toivottavasti tuo VDO:n tekele istuu paremmin.
Otsalamppu on myös kova sana tuossa, jos et saa ketään lamppumieheksi. Sen pumpun laittaminen takaisin tankkiin pitää tehdä käsikopelolla, koska et näe sinne silloin, kun kätesi on huoltoluukusta läpi. Eli katso huolella miten pumppu on tankissa, ennen kuin irrotat. Tai ota kuva...
Mulla taasen alkuperäinen oli VDO ja tarvike Pierburgin laitoin tilalle. Olihan savotta tehä mökillä, mutta onnistui. Suosittelen tosiaan ottamaan kuvan letkuista ainakin ennen takaisin naittamista. Oli mukava työ tehä ilman muistikuvaa miten ne oli ja hämärässä.
Kukas niitä abs/dsc korjauksia tekee ja paljonko tällä hetkellä hinta kyseiselle korjaukselle?
Boxia ei oo korjattu/avattu, tms. sätöstelty aikaisemmin.
Syttyy ne kolme valoa mittaristoon jonkun ajan perätä kun kylmällä autolla lähtee liikkeelle, sitten lämpinänä syttyy melkein heti kun käynnistää tai lähtee ajamaan. Vikakoodi paineanturista, tms.
Saksasta löytyy muutamalla kympillä korjauspiuhat oikeilla väreillä ja kokoisina. Liitokset kannattaa tehdä sinne takakaiuttimien alle ja luukun puolelle sinne lasin sivuille. Liitokset taitos kohdassa ei kestä. Ebay
Ja minä kun kysyin vain että minkähän paksuisia johtoja siellä kulkee
En oo ite ainakaan akkua irrotellu lcm.n irrottelun takia
Minä taas suosittelen lämpimästi akunkengän irroittamista ennen yhdenkään modulin irroittamista. Ja akunkenkä irti vasta sitten, kun auto on 16 min jälkeen "nukahtanut".
Ei nämä mitään hot swap vehkeitä sentään ole, pikemminkin päin vastoin.
Kukaan asentanut näihin m54-koneelliseen TT-thermoa ja olisi halukas jakamaan asennuksistaan kuvia? Inspiraatiota etsin että miten sen laittaisi että kelpais itsellekin :think
Comment