Juu jäähdytin vaihtoon aika yleistä, että jää vuotamaan jos tuon pelkän paisarin vaihtaa niissä, missä paisari on kiinni suoraan syylärissä.
Jos järjestelmä vuotaa tuosta paisarin alareunasta, vuotaako autosta seisottaessa koko järjestelmän nesteet vai vaan nuo mitä tuolla paisarissa on? mietin että tarviikohan varautua paljon täyttelemään että uskaltaa ajaa korjaamolle tuon..
Jos järjestelmä vuotaa tuosta paisarin alareunasta, vuotaako autosta seisottaessa koko järjestelmän nesteet vai vaan nuo mitä tuolla paisarissa on? mietin että tarviikohan varautua paljon täyttelemään että uskaltaa ajaa korjaamolle tuon..
Ei se kaikkia nesteitä vuoda pihalle. Paha nyt sanoa paljonko sieltä tulee ulos, riippuu kuinka nopea se vuoto on. Aamullahan sen näkee. Jos se on menossa korjaamolle laittoon, niin itse lisäisin vaan pelkkää vettä. Sitä nyt vie vaikka limppari/kivennäisvesipullolla lisää autolle ennen ajoon lähtöä.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Mitä nestettä? on punaista autossa ja itellä löytyy dot 4 purkki motoksin ainetta joka on kirkasta, voikos sitä laittaa
Ja satulan vaihdoin niin nyt ilmaamisesta ja pienen määrän lisäyksestä kyse
Mitä nestettä? on punaista autossa ja itellä löytyy dot 4 purkki motoksin ainetta joka on kirkasta, voikos sitä laittaa
Ja satulan vaihdoin niin nyt ilmaamisesta ja pienen määrän lisäyksestä kyse
Dot 3, 4 ja 5.1 voi kaikkia sotkea keskenään. Dot 5 ei, koska se on silikooni pohjainen toisin kuin perinteiset nesteet. BMW käyttää noita normaaleja jarrunesteitä, joten sinne vaan dot 4. Jarrunesteethän pitäisi vaihtaa näihin 2v välein, jos seuraa virallista huolto-ohjelmaa.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
osaisko joku kertoo missä vika, e39 530d vm 03. Autossa sähkösäätöinen ratinsäätö, ratti nousee ajoittain itekseen nykimällä ylös kesken ajon. Kokeiltu käyttää akkua/sulaketta irti, ei vaikutusta ja myöskin virtaa autossa on riittävästi, että ei ainakaan johdu siitä..?
osaisko joku kertoo missä vika, e39 530d vm 03. Autossa sähkösäätöinen ratinsäätö, ratti nousee ajoittain itekseen nykimällä ylös kesken ajon. Kokeiltu käyttää akkua/sulaketta irti, ei vaikutusta ja myöskin virtaa autossa on riittävästi, että ei ainakaan johdu siitä..?
Mulla viallinen virtalukon pohja aiheutti ratin liikkumista kesken ajon. Aiheutti myös monia muita mystisiä sähkövikoja, mm vaihteiston vikailmoituksen kojetauluun, jarruvalot paloivat koko ajan jne jne. Kaikki korjaantui virtalukon pohjan vaihdolla.
Tuli otettua supersprintin putkisto irti ja laitettua suora putki tilalle ilman vaimenninta. Mikä olis sopivan pieni vaimennin? Ongelma supersprintin kanssa oli se että raapi joka paikassa kiinni. Varsinkin jos ajeli parkkihalliin, mihin joutuu ajaa karusellimaisesti. Madallusta ei ole kauheasti. Vaimennin sais olla sellanen missä alapuolella ei olis kauheasti pullistusta.
Comment