Originally posted by AnttiR
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia XIV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kyllä tuo vuotokohta on toki itse kompressorissa, mutta ei sinne lepotilassa pitäisi päästä pusseilta painetta, kun pusseille menevien solenoidien pitäisi olla kiinni. Eli tuossa on nyt kaksi ongelmaa, jotka vuodon mahdollistavat.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostKyllä tuo vuotokohta on toki itse kompressorissa, mutta ei sinne lepotilassa pitäisi päästä pusseilta painetta, kun pusseille menevien solenoidien pitäisi olla kiinni. Eli tuossa on nyt kaksi ongelmaa, jotka vuodon mahdollistavat.
Vinkkejä mistä uusi solenoidi halvalla?E53 X5 4.6is -03
Ex: E39 530i Touring -01
Comment
-
-
Originally posted by SamFor View PostOkei kiitos tämä selventää. Eli solenoidin vaihdon pitäisi varmaan riittää aluksi pitämään ilmat järjestelmässä. Kompressori vähän kalliimpi paketti, mutta sekin varmasti kannattaa myöhemmin vaihtaa uuteen vai onkohan tuota mahdollista tiivistää jollain?
Vinkkejä mistä uusi solenoidi halvalla?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
E53 X5 4.6is -03
Ex: E39 530i Touring -01
Comment
-
-
Kompurassa menee männän alta kanava juuri tuohon kuivaimen pultin reikään ja mielestäni juuri siksi että sitä kautta pääsee paine pois järjestelmästä. En pitäisi vaarallisena jos se tuosta pultin lähettyviltä suhisee kun solenoidi vuotaa.
Solenoideja vaihtaessa työjärjestys juurikin noin. Pussit/järjestelmä tyhjenee kun avaa putkiliitosta pussin puoleltaLast edited by AnttiR; 28-05-2019, 00:27.E61 535d -04
Comment
-
-
Originally posted by AnttiR View PostKompurassa menee männän alta kanava juuri tuohon kuivaimen pultin reikään ja mielestäni juuri siksi että sitä kautta pääsee paine pois järjestelmästä. En pitäisi vaarallisena jos se tuosta pultin lähettyviltä suhisee kun solenoidi vuotaa.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
TuplaLast edited by Tappokinnas; 28-05-2019, 16:49.Bmw e39 528 automatic vm.1998
Bmw e39 528 manual vm.1996 menehtyi kunniakkaasti
Chevrolet k5 Blazer V8 vm.1990
Dodge ram 2500 4x4 5.9l cummins vm.1997
Comment
-
-
Pitäisi hakea maalia ja suttailla vähän takaluukkua ja ovien alareunoja.
Auton kyltissä lukee orientblau metallic vasemmassa reunassa ja /dunkelblau oikeassa. Onko käytännössä sama väri vai mikä homma?
Last edited by Tappokinnas; 28-05-2019, 16:50.Bmw e39 528 automatic vm.1998
Bmw e39 528 manual vm.1996 menehtyi kunniakkaasti
Chevrolet k5 Blazer V8 vm.1990
Dodge ram 2500 4x4 5.9l cummins vm.1997
Comment
-
-
Originally posted by Tappokinnas View PostPitäisi hakea maalia ja suttailla vähän takaluukkua ja ovien alareunoja.
Auton kyltissä lukee orientblau metallic vasemmassa reunassa ja /dunkelblau oikeassa. Onko käytännössä sama väri vai mikä homma?
https://i.imgur.com/T6M9aPL.jpg
Comment
-
-
Kuinkas hyvin uusi vakio asetelma+kytkin pysyy perässä softatun 530d 193hv moottorin perässä? Onko järkevää miettiä jotain muuta kun vakiota?- E90 M3 LCI -09
- E39 530dA Individual M sport
+2 Muuta
ex:
- F02 730LD M Sport | Carbonschwarz
- E90 330i M Sport MT-6 | Black Sapphire Metallic
- E39 528iA | Oxford Green
- E38 730i Manual | Navarraviolett Metallic
- E32 735iA -91
- E46 325Ci -02| Topasblau
Comment
-
-
Ehjä vakiokytkin riittää hyvin, toki kaiken saa rikkomalla rikki.
Oma kysymys: airbag vikaa pukkaa -99 523i:ssä, aiemmin oli vikakoodia moduulin sisäisestä viasta sekä muutamia muita ja nyt moduuli vaihdettu(ei koodattu mitään, tarviiko? Uus(käytetty) ja vanha samalla osanumerolla). Nyt tulee vikakoodit molemmista taka pää airbageistä(koodit 14 ja 15) sekä etuvasemmasta sivutörmäystunnistimesta(koodi 22). Tuota sivutörmaystunnistinta valitteli muistaakseni myös ennen moduulin vaihtoa, mutta noita taka pääairbagejä ei.MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
-
Originally posted by Jondis View PostEhjä vakiokytkin riittää hyvin, toki kaiken saa rikkomalla rikki.
Oma kysymys: airbag vikaa pukkaa -99 523i:ssä, aiemmin oli vikakoodia moduulin sisäisestä viasta sekä muutamia muita ja nyt moduuli vaihdettu(ei koodattu mitään, tarviiko? Uus(käytetty) ja vanha samalla osanumerolla). Nyt tulee vikakoodit molemmista taka pää airbageistä(koodit 14 ja 15) sekä etuvasemmasta sivutörmäystunnistimesta(koodi 22). Tuota sivutörmaystunnistinta valitteli muistaakseni myös ennen moduulin vaihtoa, mutta noita taka pääairbagejä ei.
Sivutörmäystunnistimet on penkkien alla poikittaispalkeissa.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment