Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia XIV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
EX: Ford mondeo -96"isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
-
-
Originally posted by JiiVee92 View PostJaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Joo, pelkästään nuo poikittaiskapulat on suomessa paikasta riippuen samanhintaiset/kalliimmat, kuin saksasta nuo molemmat molemmille puolille.EX: Ford mondeo -96"isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
-
Originally posted by JiiVee92 View Post
https://www.ak24.fi tuolta samat osat vielä pikkuisen halvemmalla eli toimituskuluineen 311,24e ja on nopea toimitus.
Comment
-
-
528i 1996
Käynnistäessä välillä sahaa hiukan kauemmin, nyt muutaman kerran startti pyörinyt tyhjää ja kone ei lainkaan. Uudella yrityksellä kone lähtee käymään kyllä. Kierrokset nousee myös hieman alle 2000, mutta laskevat heti.
Nyt oli seisonut viikon ja lähdin käynnistelemään, vaikutti lähtevän tuskallisesti käyntiin, kun lähti kävi vajailla ainakin moottorin tärinästä ja äänestä päätellen, savutti ja sammui. Yritin uudelleen käyntiin niin lähti paremmin ja tuntui käyvän 6 pytyllä, putken päästä tuli pientä tuprutusta. Ensimmäinen kerta kun teki näin.
Sytytyspuolesta tai jostain tunnistimesta kyse varmaankin? Onko jollain ollut samoja oireita ja millä hoitunut?
Comment
-
-
Originally posted by Pilipali View Post528i 1996
Käynnistäessä välillä sahaa hiukan kauemmin, nyt muutaman kerran startti pyörinyt tyhjää ja kone ei lainkaan. Uudella yrityksellä kone lähtee käymään kyllä. Kierrokset nousee myös hieman alle 2000, mutta laskevat heti.
Nyt oli seisonut viikon ja lähdin käynnistelemään, vaikutti lähtevän tuskallisesti käyntiin, kun lähti kävi vajailla ainakin moottorin tärinästä ja äänestä päätellen, savutti ja sammui. Yritin uudelleen käyntiin niin lähti paremmin ja tuntui käyvän 6 pytyllä, putken päästä tuli pientä tuprutusta. Ensimmäinen kerta kun teki näin.
Sytytyspuolesta tai jostain tunnistimesta kyse varmaankin? Onko jollain ollut samoja oireita ja millä hoitunut?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
onko kellään havaintoa onko typ230k perästä mitään mahdollisuutta asentaa lukkoyksikköä typ220k perään?Last edited by Zetz; 13-07-2019, 17:26.puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostMikä tai missä on typ230 perä? :thinkpuh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
Abs valo palaa, asc valo palaa, vaihdettu motonetin topran anturi ja ei vaikutusta. Ostettu uusi alkuperäinen anturi ja putsattu se anturin kolo, ei vaikutusta. Onko seuraavana sitten koko abs-kehän/ laakerin vaihto? Auto siis 530i -01 jos merkitystä. Ei toimi nopeusmittari yms. Ainoat mittarit jotka toimii on lämpö,-bensa-ja kierroslukumittari. Itseasias huomasin ettei bensamittarikaan toimi täsmällisesti, johtuu ilmeisesti samasta viasta, kun ei matkaa pysty mittaamaan. Olis kiva saada jotain tietoo, ettei tarvis montaa kertaa enää purkaa. Vastusta ei antanut kun mittasin anturista, eli pitäis olla ilmeisesti navan päässä vika? Osaako joku sanoo varmaks ennen ku rupee suotta purkaan sitäkin?
Comment
-
-
Syttyykö varoitusvalot heti, kun virrat laittaa päälle, vai vasta pätkän ajon jälkeen. Vikaantuva ABS-modulihan on näissä yleinen ongelma ja aiheuttaa samanlaisen vian kuin sähköisesti täysin kuollut anturi tai johtovika.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Siis vikakoodit meinas että takavasemmalta tulee joku häiriö tms. Ja valot jää kyllä palamaan heti kun auton käynnistää. Tai siis jatkaa palamistaan virtojen kytkemisen jälkeen. Mistäs demmosta moduulia sitten kannattas ettiä. Olin siinä luulossa ainakin että uutena ei oo halpa.
E: ja eikö se ole tuo mötikkä konehuonees mistä lähtee jarruputkia, ja sit siinä on se musta boksi. Että meneekö koko systeemi vaihtoon, vai vaan tuo musta boksi?Last edited by Worldfuture; 18-07-2019, 11:09.
Comment
-
Comment