Mistähän kannattaisi lähteä vikaa paikantamaan, oireina +80 kmh nopeuksissa esiintyvä pieni takapään tärinä/tutina? Vielä tuo ei ole kovinkaan huomattavaa ja kun auto oli lastattuna tuntui parantavan vähän tilannetta. Huono asfaltti tuntuu myös korostavan tuota. Samanlaista pientä tärinää ilmenee myös kiihdyttäessä hitaammasta vauhdista, ja etenkin paikaltaan kaasu pohjassa kiihdyttäessä renkaat tuntuvat pomppivan jo ihan kunnolla. Muuten auto kulkee kyllä ihan suoraan, ei vetele mihinkään.
Takakelkan puslat? Aiemmasta alustan takapään osien historiasta ei ole ilmapusseja lukuunottamatta tietoa, mutta tuskin siellä hirveästi alkuperäistä on jäljellä, 330 tkm jo mittarissa. Auto siis 530i touring.
veto akselin nivelten kunto, monesti varsinki sisäpään huono kunto täristää autoa, varsinkin kun mainitsit tuon kiihdytys tilantee... ei oletuosta varmuutta, mutta varmaan nivelet voi jumpata puolelta toiselle, jos ei akseleita päittäin saa vaihdettua... niin silloin saisit varmistettua, kun oireet yleensä hälveneee huomattavasti, tai jopa loppuu kokonaa.. nii ei tarvis turhaa ostaa osia..
E39 preface vm2000 kyssäri.
Autossa on tummeneva taustapeili joka on nyt mennyt rikki.
Autossa on myös sadetunnistin, pystyykö tuon pelkän peiliosan vaihtamaan autosta jossa on tummeneva peili mutta ei sadetunnistinta?
Originally posted by Jube
Eihän sen tyylikkäämpää ja parempaa autoa olekkaan kuin hienokuntoinen vanha kunnon w124
E39 preface vm2000 kyssäri.
Autossa on tummeneva taustapeili joka on nyt mennyt rikki.
Autossa on myös sadetunnistin, pystyykö tuon pelkän peiliosan vaihtamaan autosta jossa on tummeneva peili mutta ei sadetunnistinta?
Eihän se sadetunnistin siinä peilissä ole. Kyllähän nyt peilin voi vaihtaa ilman että tunnista tarvitsee vaihtaa.
E39 preface vm2000 kyssäri.
Autossa on tummeneva taustapeili joka on nyt mennyt rikki.
Autossa on myös sadetunnistin, pystyykö tuon pelkän peiliosan vaihtamaan autosta jossa on tummeneva peili mutta ei sadetunnistinta?
Sadetunnistin on tuulilasissa, joten ei mitään tekemistä sen peilin kanssa. Peilin voit ottaa, jos autossa on hälyytin, niin kanttaa ottaa sellaisesta jossa on myös ollut hälyytin tai muuten ei sitten ole sitä lediä, joka vilkkuu kun varashälyytin on päällä.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Peili käy fyysisesti kiinni vaikka kolmossarjalaisesta, eikä väliä onko sadetunnistinta, tms. härpäkkeitä. Jos sulla on sadetunnistin, niin tarvitset ne "kuoret" siihen jalan ympärille, ei montaa euroa maksa uutenakaan.
Peili käy fyysisesti kiinni vaikka kolmossarjalaisesta, eikä väliä onko sadetunnistinta, tms. härpäkkeitä. Jos sulla on sadetunnistin, niin tarvitset ne "kuoret" siihen jalan ympärille, ei montaa euroa maksa uutenakaan.
Kiitti
Originally posted by Jube
Eihän sen tyylikkäämpää ja parempaa autoa olekkaan kuin hienokuntoinen vanha kunnon w124
käykö tämä katkasija minun autoon, tämä katkasija otettu 530d autosta, minulla ei ole tuota katkasijaa tossa päässä missä on nuoli ja S kirjain, mikä se on ja mitä se tekee, joten käykö tämä minulle että kaikki toimii, ja pitääkö toikin koodata että toimii oikein?
käykö tämä katkasija minun autoon, tämä katkasija otettu 530d autosta, minulla ei ole tuota katkasijaa tossa päässä missä on nuoli ja S kirjain, mikä se on ja mitä se tekee, joten käykö tämä minulle että kaikki toimii, ja pitääkö toikin koodata että toimii oikein?
[ATTACH]158314[/ATTACH]
oiskoha tehopesul varustetu katkaisija? en o kyl noit nähny ilmankaa.
Koodailuist tuon suhtee en tiedä, mut tuli tos omast viime viikol ko. varuste
heivattua mäkeen pesuri letkuje korjaukse yhteydes ny ainaki toistaiseks,
ku nii kovi turhalt tuntu
edit: oliha mul kysymyski:
suht tasasel tiel 80->100kmh +-pohjas kiihdytysyritys ni vakkari päätti "ampuu" luistoestoo vaste?!?
eka sähköläpälline itel, mut ei mul kyl vaijerilliset o ikin tollast tehny
et onkoha tos ny jtn vikaa?
e39 523i (sinkku vanos) joskus ajaessa jos kierrokset menee alle tonnin ja mutkassa painaa vähän kaasua niin nykäsee pari kertaa ja menee normaalisti, muuten ei mitään ongelmaa, tankki on täynnä.
oiskoha tehopesul varustetu katkaisija? en o kyl noit nähny ilmankaa.
Koodailuist tuon suhtee en tiedä, mut tuli tos omast viime viikol ko. varuste
heivattua mäkeen pesuri letkuje korjaukse yhteydes ny ainaki toistaiseks,
ku nii kovi turhalt tuntu
edit: oliha mul kysymyski:
suht tasasel tiel 80->100kmh +-pohjas kiihdytysyritys ni vakkari päätti "ampuu" luistoestoo vaste?!?
eka sähköläpälline itel, mut ei mul kyl vaijerilliset o ikin tollast tehny
et onkoha tos ny jtn vikaa?
Mutta toi kumminkin toimi muuten niin kun pitääkin? Kun tollanen olis tarjolla halvalla.
Comment