Originally posted by Petri.Kekkonen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 alustasarja?
Collapse
X
-
530da
Minua ainakin ottaa ihan vidusti päähän tuon 530da sedan(M paketti) alusta, omalta pihaltakaan ei pääse ulos ilman kahta pohjakosketusta (etupuskuri) mittailin sitä korkeutta ja se on noin 340mm joka päässä. Kaverin tourinki oli + sentin korkeampi (myös orkkis M paketti autossa)..
Mitä muilla on noissa ja millä tuon saisi taas ylös? No, uudet iskarit ja jouset auttavat, mutta kertokaa toki omia korkeuksia noista ja varsinkin kiisseleistä.
Niin ja auto on 2001 facelift uudemmalla koneella ja 118tkm.F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
-
Originally posted by Exami View PostKokemuksia Bilstein Sprint (madallus iskarit) ja niihin jotkut -40/30mm jouset? putoo sillon ~1.5cm / 0.5cm verrattuna orginell M-Sport alustaan?
Kokemuksia nuista Bilstein Sprint iskareista? hintaa ei oo kovin kummosesti.. laatu mietityttää..no huh huh, mikäs sun mielestä sit on kallista? 1000e pelkistä iskareista kuulostaa mun korvaan ainakin suht kovalta hinnalta... :think
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postai että hintaa ei kummosesti??no huh huh, mikäs sun mielestä sit on kallista? 1000e pelkistä iskareista kuulostaa mun korvaan ainakin suht kovalta hinnalta... :think
Mulle annettiin sarjalle hinta 829€ ja jouset siihen päälle 150e.. mun mielestä alle 1000e alustasarja ei oo kovin pahasigpic
Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)
Comment
-
-
Originally posted by Exami View PostJaa en minä 1000e:stä mitään tiedä
Mulle annettiin sarjalle hinta 829€ ja jouset siihen päälle 150e.. mun mielestä alle 1000e alustasarja ei oo kovin paha
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postmistä tuohon hintaan iskarit? 150e jouset vissiin jotain pilipali tavaraa? vai onko nuo hinnat saksasta?
ei tässä ihan täsmällisen tarkasti tätä hommaa specsattu vähän kysäsin hintoja voi olla että jousien hinnat vielä muuttuu koska anto tohon tyyliin hinnan mutta iskarit aineki tota hintaluokkaa...sigpic
Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)
Comment
-
-
Originally posted by Convertible View PostMinua ainakin ottaa ihan vidusti päähän tuon 530da sedan(M paketti) alusta, omalta pihaltakaan ei pääse ulos ilman kahta pohjakosketusta (etupuskuri) mittailin sitä korkeutta ja se on noin 340mm joka päässä. Kaverin tourinki oli + sentin korkeampi (myös orkkis M paketti autossa)..
Mitä muilla on noissa ja millä tuon saisi taas ylös? No, uudet iskarit ja jouset auttavat, mutta kertokaa toki omia korkeuksia noista ja varsinkin kiisseleistä.
Niin ja auto on 2001 facelift uudemmalla koneella ja 118tkm.
Saat minulta mäyräkoiralla normikorkuisen 525:n jouset. En tiedä sopiiko sinun autoosi, mutta korkeus oli luokkaa 360 - 370.Hyvin suunniteltu on yhä kokonaan tekemättä.
Comment
-
-
Originally posted by Convertible View PostMistä tietää kumpi M alusta autossa on, ykkönen vai kakkonen? Ja oliko se niin, että se kakkonen oli se matalampi?
http://bmwfans.info/original/E39/Lim...3/ill-33_0448/
Jostain ihmeen syystä itselle jäänyt noin päähän? Viisaat korjatkoot
Comment
-
-
Originally posted by Vee-eit View PostSaat minulta mäyräkoiralla normikorkuisen 525:n jouset. En tiedä sopiiko sinun autoosi, mutta korkeus oli luokkaa 360 - 370.F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
-
Originally posted by Exami View PostJaa en minä 1000e:stä mitään tiedä
Mulle annettiin sarjalle hinta 829€ ja jouset siihen päälle 150e.. mun mielestä alle 1000e alustasarja ei oo kovin paha
Tässä kyseinen myyjä jos joku kiinnostui, suosittelen. http://stores.ebay.com/techdeals1Last edited by Tcdoe; 10-09-2008, 23:20.
Comment
-
-
Originally posted by Tcdoe View PostAika kalliilta tuokin tuntuu, tonni on jo ihan posketon hinta.. Itse tilasin eBaystä koko kierroksen Bilstein Sprinttejä (jenkeissä Sportit, B8 kumminkin) ja hintaa tuli kotiovelle kannettuna veroineen ja tulleineen ~550€. About pari viikkoa kesti paketin saapua.
Tässä kyseinen myyjä jos joku kiinnostui, suosittelen. http://stores.ebay.com/techdeals1
Aikoinaan ainaki b-asconan alla oli ihan maukkaat
Comment
-
-
Etupään iskarit tuli juuri vaihdettua Bilstein Sprintteihin H&R:n jousilla. Vertailupohjaa on vain kuluneista oem m-sport iskareista mutta ainakin niihin nähden nykyinen on selvästi jämäkämpi. Ei sitä mukavammaksi oikein voi sanoa, mutta ei se missään nimessä ole mikään kivireki. Pitää nyt vielä katsoa millaiseksi se muuttuu kun saa takapäänkin vaihdettua ja ne ehtivät asettua hieman. Madallusta tuolla ei ainakaan tullut, pikemminkin nousi hieman mutta sehän tosiaan asettuu varmaan vielä hieman lähiviikkojen aikana. Nelipyöräsuuntauskin pitäisi vielä tehdä.
Comment
-
-
Originally posted by Convertible View PostMinua ainakin ottaa ihan vidusti päähän tuon 530da sedan(M paketti) alusta, omalta pihaltakaan ei pääse ulos ilman kahta pohjakosketusta (etupuskuri) mittailin sitä korkeutta ja se on noin 340mm joka päässä. Kaverin tourinki oli + sentin korkeampi (myös orkkis M paketti autossa)..
Niin ja auto on 2001 facelift uudemmalla koneella ja 118tkm.
No niin nyt uudet M-iskarit alla (Boge/Sachsit Motonet) 500€ ja marmoritiskiltä uudet orkkis M jouset ja pohjauskumit 400€ vaihdettu.
(oem BMW iskareissa luki Sachs kyljessä)
= Auto muuttui sellaisesta jenkkiautomaisesta niiailevasta löllöstä taas tukevaksi.
Eteen tuli 2cm lisää korkeutta ja taakse 1cm, eli juuri niin kuin toivoin, tosin ihan samalta se näyttää ulospäin.. Eli aika paljon ne kuoleentuvat vaikka ei paljon kilsoja olisikaan.
Ennen 34 cm edessä ja takana
nyt 36 edessä ja 35 takana.
Kuvia..
Last edited by Convertible; 20-09-2008, 20:26.F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-