Samaan hengen vetoon saa vinkkailla hyviä iskareita? ja paikkoja mistä tilailla.
Omaan laitoin KW v2 ja siinä sarjassa takaiskarit oli konin keltaset. Mitään huonoa siitä setistä ei ole sanottavaa. Jos meinasit pitää vakiona niin ite laittaisin esim Sachsin tolpat, sellaset siellä on orkkiksenakin. Sachsia saa esim Autoasista ja KW:ta esim ebaysta tai dr wheelgoodsilta Suomesta.
eiköhän sinne kuitenkin ole syytä laittaa myös madallussetin lyhemmät iskarit, jos reilummin madaltaa :think
Tottakai jos meinaa yli sen 40mm tiputtaa, mut sit on kyllä toukka jo niin kentässä että niin pitkällä akselivälillä rupee olemaan jo vaikeata päästä kynnyksien yli yms. Omassa oli lappujen mukaan 50/30 mm madallus ja se oli jo melkein liikaa -> raapi pohja kiinni välillä.
Tottakai jos meinaa yli sen 40mm tiputtaa, mut sit on kyllä toukka jo niin kentässä että niin pitkällä akselivälillä rupee olemaan jo vaikeata päästä kynnyksien yli yms. Omassa oli lappujen mukaan 50/30 mm madallus ja se oli jo melkein liikaa -> raapi pohja kiinni välillä.
E91:ssä ei ainakaan enää iskarit toiminut 40/25mm madalluksella yhtä hyvin mitä vakio jousilla. pitäisin kyllä tuota 20-30mm madallusta aika maksimina vakio iskareille...
E91:ssä ei ainakaan enää iskarit toiminut 40/25mm madalluksella yhtä hyvin mitä vakio jousilla. pitäisin kyllä tuota 20-30mm madallusta aika maksimina vakio iskareille...
e39 h&r -40mm etujouset vakioiskareilla toimii vähintään yhtä hyvin kuin vakiojouset. Toisaalta -60mm KAW jouset ja M-Sport iskarit ovat vallan mainio yhdistelmä, että en lähtisi suoraan vertaamaan uutta kolmosta ja e39:iä tässä suhteessa.. :think
E91:ssä ei ainakaan enää iskarit toiminut 40/25mm madalluksella yhtä hyvin mitä vakio jousilla. pitäisin kyllä tuota 20-30mm madallusta aika maksimina vakio iskareille...
E91 en tiedä koska kokemuksia siitä ei ole mutta kaikki valmistajat suosittelee lyhyempiä iskareita vasta jos alustaa on laskettu enempi kun se 40mm korimallista riippumatta.. e39:ssä 50/30 KW v2 (edessä lyhyeemmät pamput) toimi loistavasti mutta pitkän akselivälin johdosta auto tuntui välillä liian matalalta.
Comment