Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 alustasarja?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JonasG
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2006
    • 2160
    • Porvoo/Helsinki

    Originally posted by laine View Post
    Asia selvä. Hanaa hanaa siis vaan!
    Jep

    Comment

    • laine
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2004
      • 1501
      • Helsinki

      Originally posted by JonasG View Post
      Jep
      Samaan hengen vetoon saa vinkkailla hyviä iskareita? ja paikkoja mistä tilailla.

      Comment

      • JonasG
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2006
        • 2160
        • Porvoo/Helsinki

        Originally posted by laine View Post
        Samaan hengen vetoon saa vinkkailla hyviä iskareita? ja paikkoja mistä tilailla.
        Omaan laitoin KW v2 ja siinä sarjassa takaiskarit oli konin keltaset. Mitään huonoa siitä setistä ei ole sanottavaa. Jos meinasit pitää vakiona niin ite laittaisin esim Sachsin tolpat, sellaset siellä on orkkiksenakin. Sachsia saa esim Autoasista ja KW:ta esim ebaysta tai dr wheelgoodsilta Suomesta.

        Comment

        • bemu2000
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 17797
          • Jämsä

          Originally posted by JonasG View Post
          Ei tarvitse huomioida, lyöt sinne uudet iskarit ja ohjelmoinnilla voit säätää perää haluamallesi korkeudelle jos on tarvetta.

          eiköhän sinne kuitenkin ole syytä laittaa myös madallussetin lyhemmät iskarit, jos reilummin madaltaa :think
          TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
          Vanteet edullisesti
          Nostureita ja rengaskoneita

          Comment

          • JonasG
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2006
            • 2160
            • Porvoo/Helsinki

            Originally posted by bemu2000 View Post
            eiköhän sinne kuitenkin ole syytä laittaa myös madallussetin lyhemmät iskarit, jos reilummin madaltaa :think
            Tottakai jos meinaa yli sen 40mm tiputtaa, mut sit on kyllä toukka jo niin kentässä että niin pitkällä akselivälillä rupee olemaan jo vaikeata päästä kynnyksien yli yms. Omassa oli lappujen mukaan 50/30 mm madallus ja se oli jo melkein liikaa -> raapi pohja kiinni välillä.

            Comment

            • laine
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2004
              • 1501
              • Helsinki

              Vakio M-Sport alustallakin on joissakin kohdissa vaikeuksia

              Comment

              • peltone
                BTCF Member
                • Jan 2005
                • 8094
                • Willähde

                Originally posted by laine View Post
                Vakio M-Sport alustallakin on joissakin kohdissa vaikeuksia
                Kuskin osaamattomuutta
                E30 316 -87
                E91 325i -06
                E61 530d -06
                F10 520d -14
                ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

                Comment

                • laine
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2004
                  • 1501
                  • Helsinki

                  Originally posted by peltone View Post
                  Kuskin osaamattomuutta
                  Turpa kiinni

                  Comment

                  • bemu2000
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 17797
                    • Jämsä

                    Originally posted by JonasG View Post
                    Tottakai jos meinaa yli sen 40mm tiputtaa, mut sit on kyllä toukka jo niin kentässä että niin pitkällä akselivälillä rupee olemaan jo vaikeata päästä kynnyksien yli yms. Omassa oli lappujen mukaan 50/30 mm madallus ja se oli jo melkein liikaa -> raapi pohja kiinni välillä.
                    E91:ssä ei ainakaan enää iskarit toiminut 40/25mm madalluksella yhtä hyvin mitä vakio jousilla. pitäisin kyllä tuota 20-30mm madallusta aika maksimina vakio iskareille...
                    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                    Vanteet edullisesti
                    Nostureita ja rengaskoneita

                    Comment

                    • Martti
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2005
                      • 787
                      • Suomi

                      Originally posted by bemu2000 View Post
                      E91:ssä ei ainakaan enää iskarit toiminut 40/25mm madalluksella yhtä hyvin mitä vakio jousilla. pitäisin kyllä tuota 20-30mm madallusta aika maksimina vakio iskareille...
                      e39 h&r -40mm etujouset vakioiskareilla toimii vähintään yhtä hyvin kuin vakiojouset. Toisaalta -60mm KAW jouset ja M-Sport iskarit ovat vallan mainio yhdistelmä, että en lähtisi suoraan vertaamaan uutta kolmosta ja e39:iä tässä suhteessa.. :think

                      Comment

                      • JonasG
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2006
                        • 2160
                        • Porvoo/Helsinki

                        Originally posted by bemu2000 View Post
                        E91:ssä ei ainakaan enää iskarit toiminut 40/25mm madalluksella yhtä hyvin mitä vakio jousilla. pitäisin kyllä tuota 20-30mm madallusta aika maksimina vakio iskareille...
                        E91 en tiedä koska kokemuksia siitä ei ole mutta kaikki valmistajat suosittelee lyhyempiä iskareita vasta jos alustaa on laskettu enempi kun se 40mm korimallista riippumatta.. e39:ssä 50/30 KW v2 (edessä lyhyeemmät pamput) toimi loistavasti mutta pitkän akselivälin johdosta auto tuntui välillä liian matalalta.
                        Last edited by JonasG; 19-03-2010, 23:28.

                        Comment

                        • baier4ever
                          Bimmer Fanatic
                          • May 2004
                          • 560
                          • Jurva

                          Laitetaan nyt tännekin eli :

                          Onko kellään tietoa noista EDC ja DSC eroista vai onko sama asia.?

                          Olisi tarkoitus tilata KW säädettävä ja sarjan huomautuksiisa omaan autoon oli että Autot, joissa EDC, tarvitaan ylimääräisiä asennusosia.

                          Omassa on tuo DSC eli tarvitsenko kyseisiä osia?

                          Auto siis e39 525i -01
                          Harrasteet: E21 315 -82, Land Cruiser RJ70 -89,
                          Käyttis: Skoda Octavia RS TDI ja Passat Tdi -01

                          Ex :E61 530D M-Sport, E34 525i pitkäkatto, E39 525 TDSA -98, E46 330DA
                          ,316i -89, E39 525i -01 M-SPORT
                          E34 520i -89, E36 328i -96 ///M-SPORT, E30 320i -88

                          Comment

                          • 174000
                            Bimmer Enthusiast
                            • Mar 2008
                            • 1178
                            • Tuusula

                            Originally posted by baier4ever View Post
                            Laitetaan nyt tännekin eli :

                            Onko kellään tietoa noista EDC ja DSC eroista vai onko sama asia.?

                            Olisi tarkoitus tilata KW säädettävä ja sarjan huomautuksiisa omaan autoon oli että Autot, joissa EDC, tarvitaan ylimääräisiä asennusosia.

                            Omassa on tuo DSC eli tarvitsenko kyseisiä osia?

                            Auto siis e39 525i -01

                            Et tarvitse, jos sinulla ei ole EDC:tä. DSC on ajonvakautusjärjestelmä ja EDC on sähköisesti säätyvä iskunvaimennus.
                            ’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
                            '02 VW Golf 1.4i
                            Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
                            ’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring

                            Comment

                            • baier4ever
                              Bimmer Fanatic
                              • May 2004
                              • 560
                              • Jurva

                              Originally posted by 174000 View Post
                              Et tarvitse, jos sinulla ei ole EDC:tä. DSC on ajonvakautusjärjestelmä ja EDC on sähköisesti säätyvä iskunvaimennus.
                              Ok, tuo EDC olisi ilmeisesti merkitty varustelistaan jos sellainen olisi.

                              no niin ei muuta kuin huomenna alustaa tilaamaan..
                              Harrasteet: E21 315 -82, Land Cruiser RJ70 -89,
                              Käyttis: Skoda Octavia RS TDI ja Passat Tdi -01

                              Ex :E61 530D M-Sport, E34 525i pitkäkatto, E39 525 TDSA -98, E46 330DA
                              ,316i -89, E39 525i -01 M-SPORT
                              E34 520i -89, E36 328i -96 ///M-SPORT, E30 320i -88

                              Comment

                              • ruupanen
                                Bimmer Enthusiast
                                • Oct 2006
                                • 5166
                                • Joensuu

                                Kertokaahan kokemuksia näistä "halppis" TA-Technix/Vmaxx/Raceland säädettävistä alustoista.

                                Saako näillä autoon ulkonäköä, mutta samalla voi unohtaa ajettavuuden ?

                                Erityisesti 540ia:n omistajien kokemukset kiinnostaa
                                E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                                Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎