Keräilenpä tässä kilpukoita keväämmällä tapahtuvaan alustaremppaan ja olen koittanut saada selkoa noista iskunvaimentimista. Ajattelin ensin laittaa nuo vakioalustaan tarkoitetut Sachs/Boget, mutta ainakaan Motonet ei niitä enää "halua" myydä. Tarjosivat tilalle TRW tai Gabriel iskunvaimentimia
ja muualla niiden hinta on jopa korkeampi kuin esmes Bilsteinin. Mitäs mieltä arvon raati on noista Bilstein B4 vaimentimista, käykö ne 30/15 madaltavien H/R:n jousien seuraksi? Autona 530dat -01
e39 alustasarja?
Collapse
X
-
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
-
itse juuri uusin e39 touringiin alustaks FK königsportit. tuntuu ainakin vielä todella hyvältä vaikka sarjasta jäikin käyttämättä takajouset. kun takaa löytyy noi ilmajouset. no onpahan ainaki varalla jos pussit hajoo
jos alustaa hakee niin königsportteja uskallan kehua varteenotettavaks vaihtoehdoks !
vaikka maksaakin sarja n.1000€ niin onpahan iskareilla elinikäinen takuu ku on konit..E28 528i -82 m30b34
E46 330CI
Chevrolet K3500 6.5TD
Comment
-
E39 Sedanin takatolpista kysymystä.. alustasarjaa vaihdettaessa kuinka paljon yläpään osia uusittu? ja mahdollisesti mitä tulis uusia.. vähän sekottaa nuo "poor road" packaget yms.sigpic
Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)
Comment
-
Mitenkäs se tuo E39 Touringin madaltaminen takapäästä tapahtuikaan kun on ne ilmapussit eli autom. tasonsäätö? Vai pitääkö ne vaihtaa jousiin?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Kuin myös taisi onnistua sen korkeudensäätö anturin tangon muokkaamisella:thinkOriginally posted by jsr85 View PostEi tarvitse vaihtaa onnistuu esim. ohjelmoimalla.
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
Miten ja missä tämä ohjelmoiminen sitten tapahtuu? Ei taida perus huoltamolla onnistua...Originally posted by jsr85 View PostEi tarvitse vaihtaa onnistuu esim. ohjelmoimalla.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Tuolta sai vakioalustaan sachsin super touringia kohtuuhintaan, eteen oli 142 EUR kappale. Paikallisen varaosaliikkeen erikoistarjous a' 230 EUROriginally posted by schwarze View PostKeräilenpä tässä kilpukoita keväämmällä tapahtuvaan alustaremppaan ja olen koittanut saada selkoa noista iskunvaimentimista. Ajattelin ensin laittaa nuo vakioalustaan tarkoitetut Sachs/Boget, mutta ainakaan Motonet ei niitä enää "halua" myydä.
www.merteil.fi
Comment
-
Itelle on tulossa tää http://www.orange-tuning.de/shop/5se...m-p-12877.html ja tämä siis M-Sport II alustan tilalle kun alkaa etuiskarit olemaan pikkuhiljaa lopussa.
Ei pahan hintanen, ja tästä myös ihan hyvää tekstiä lukenut... Mutta jospa tuon parin viikon sisäänkin alle saisi (kunhan nyt eka tulis
) :think
Comment
-
nuo E39 halvat säädettävät setit on oikeasti todella hyvää tavaraa... ihan eri luokkaa mitä vastaavat E36 yms. löytyy suoraan saksasta nettikaupoista, ebaystä, tai vaikkapa minulta.
Comment
-
Tuu Seinäjoelle käymään niin tiputetaan.Originally posted by Haju69 View PostMiten ja missä tämä ohjelmoiminen sitten tapahtuu? Ei taida perus huoltamolla onnistua...
Tosin luulis lähempääkin joltain löytyvän vehkeet, eikä merkkihuollossakaan tuosta mitään aivan hirveitä pitäisi köyhtyä.
Comment
-
Tiedätkö kenen valmistamat nuo H/R cupkitin iskunvaimentimet oikeasti on? En tarvitsisi kuin etuiskunvaimentimet. Taakse mulla on jo uudet Sachsit ja H/R jouset ympäri autoa on varattuna.Originally posted by bemu2000 View Postnuo E39 halvat säädettävät setit on oikeasti todella hyvää tavaraa... ihan eri luokkaa mitä vastaavat E36 yms. löytyy suoraan saksasta nettikaupoista, ebaystä, tai vaikkapa minulta.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
Nonniin vuosi ja eteläsuomen loska/pakkanen/suola talvi takana D2 Racing Sport alustalla. Talveksi en jaksanut nostaa ja muutaman kerran polanteissa otti poja kiinni muuten ihan ok. Iskareista käänsin iskun vaimennuksen löysimmalle talveksi ja kertaakaan ei aamulla ollu esim. pompottamista kun lähti liikkeelle ja muutenkaan tuntunut normaalia jäykemmältä.
Toissa päivänä vaihdoin kesärenkaat alle niin samalla laskin painepesurilla tolpat puhtaiksi ja näyttävät kuin uusilta. Tarkistin samalla lukitukset ja tässä kohtaa se ainoa miinus, että oli hieman tiukassa noi kierrelukitteet
. Muutaman mustelman jälkeen aukesivat kyllä ja tässä samalla laitoin hieman teräsmiehen dödöä keirteisiin pyörittelin kierteet puhtaaksi ja pesin uudestaan.
Tämän lisäksi en muita huonoja seikkoja keksi. Teitä kun ei ole vielä siivottu hiekoituksista niin tuota sepeliä saattaa joskus mennä jouesn väliin mutta kyllä se sieltä seuraavassa töyssyssä lähtee, ihan äänen kanssa
Eilen tuli kokeiltu kesärenkailla hieman taas alustaa niin ei voi olla kuin tyytyväinen. Ensi viikon loppuna menee vielä uusiksi kaikki puslat ja edestä nivelet ja tangot sekä takaa koiranluut niin eiköhän tuolla kesän taas ajele. itse ostin pienellä epäluulolla D2 alusta n vuosi sitten kun oli alennuksess 799€ ja samalla takuu nostettu 2 vuoteen. Eipä tuolla hinnalla yhtä monipuolisia säätöjä/laatua saa. Ehkä minulla käynyt tuuri ja kaikki muut sarjat olleet huonoja? Vai onko tässäkin kyse siitä, että jonkun forumi esikuvan tulisi laittaa tämä alusta sarja itselleen niin se olisi hyvä?E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
Sen verran piiitkä topicci että en viitti alkaa selaan lävitte. Jos joku osais heittää paljon kestää e39 madaltaa että pystyy vielä säätään kulmat kohilleen ettei katoa sisäpinnat renkaista. Edellisen auton kans(e36) mentiin sinne 70mm paikkeille ku alko kumet katoaan alta =) säädettävää miettiny nykysin h&r 40/15 turhahkon lievää settiä.Ex: e30 316 -88,e36 320 -96, e39 523ia -00,e34 520i Nyt e39 530i m-sport
Comment
-
selvisikö? Pitäis vähintään etuiskarit uusia. On sen verran matala vanhoilla weitecin jousilla, ettei normaalimittaisia iskareita viitsis laittaa. H&R cup kit-sarja (orange tuning n.600€) kiinnostaa, jos pelkät sach M-sport pumput maksaa jo 410€/pari ja bogen versio 360€/pari. Kysyin myös bilstein spinttejä, olivat n. 790€/pariOriginally posted by schwarze View PostTiedätkö kenen valmistamat nuo H/R cupkitin iskunvaimentimet oikeasti on? En tarvitsisi kuin etuiskunvaimentimet. Taakse mulla on jo uudet Sachsit ja H/R jouset ympäri autoa on varattuna.X3 30d M-sport
exät:e39 M5, x3, e39 523iA,e32 730i,e46 316i,e39 520d,e39 523iA touring, e39 523iA, e30 325 cabriolet, e34 525i 12v, e34 524 TD, e34 535, e34 525 TDSA, e34 525 24v ja e30 316
Comment
Comment