Originally posted by bemu2000
View Post
e39 alustasarja?
Collapse
X
-
Originally posted by Martti View Post..eikä kyllä sen enempää korkeussäätöäkään?
no eipä kyllä sitäkään. tarkoituksesta riippuen toki. esim. jonkun D2 alustan hinnalla saa jo Bilstein B12 kitin, mikä sitten kyllä hakkaa kaikki saman hintaluokan säädettävät setit.
tuning tontitus setit on vähän asia aina erikseen. se on ihan mitä haluaa ja mitä haluaa maksaa
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postno eipä kyllä sitäkään. tarkoituksesta riippuen toki. esim. jonkun D2 alustan hinnalla saa jo Bilstein B12 kitin, mikä sitten kyllä hakkaa kaikki saman hintaluokan säädettävät setit.
tuning tontitus setit on vähän asia aina erikseen. se on ihan mitä haluaa ja mitä haluaa maksaaZX12-R -03
e39 520 -96
Comment
-
-
Niinpä ne kulahti omastakin tehtaan M-Sportit loppuun, tolpat umpijäässä edestä ja hampaita jalkatilat täynnä. Kuinkahan paljon nuo orkkisjouset olis väsyneet ~240tkm aikana? Sentin, kaks, kolme? Meinaan jos M-Sport laskee 20mm, kannattanee hommata 30-35 madaltavat tilalle ettei nouse liikaa, varmasti tuo on korkeemmalla ollut noilla jousilla uutena kuin nyt.
Tonnin setti sinne nyt kuitenkin kai pitää hommata, tiedä noista säädettävistä... Jos on tonni käyttää, mitä kannattaa katsoa? Eibach/Bilstein B8 comboa suositeltiin monessa puljussa kun akku kuumana oon päivän soitellu Suomea läpi. Toisaalta 265/35/18 Nankangin pilipalikumeilla se ajomukavuus löytyy kuitenkin siitä jonon seuraavasta autosta, onko siis merkitystä mikä sarja siellä on alla, vai yritänkö taas säästää väärässä kohdassa?Halvinta mahdollista ei viittis laittaa kun en koskaan ole nähnyt halpaa ja parasta samassa laatikossa.
Last edited by rottenb; 22-12-2010, 14:33.
Comment
-
-
Originally posted by rottenb View PostNiinpä ne kulahti omastakin tehtaan M-Sportit loppuun, tolpat umpijäässä edestä ja hampaita jalkatilat täynnä. Kuinkahan paljon nuo orkkisjouset olis väsyneet ~240tkm aikana? Sentin, kaks, kolme? Meinaan jos M-Sport laskee 20mm, kannattanee hommata 30-35 madaltavat tilalle ettei nouse liikaa, varmasti tuo on korkeemmalla ollut noilla jousilla uutena kuin nyt.
Tonnin setti sinne nyt kuitenkin kai pitää hommata, tiedä noista säädettävistä... Jos on tonni käyttää, mitä kannattaa katsoa? Eibach/Bilstein B8 comboa suositeltiin monessa puljussa kun akku kuumana oon päivän soitellu Suomea läpi. Toisaalta 265/35/18 Nankangin pilipalikumeilla se ajomukavuus löytyy kuitenkin siitä jonon seuraavasta autosta, onko siis merkitystä mikä sarja siellä on alla, vai yritänkö taas säästää väärässä kohdassa?Halvinta mahdollista ei viittis laittaa kun en koskaan ole nähnyt halpaa ja parasta samassa laatikossa.
tämä on taas ihan mitä kukin haluaa. mulla ei ainakaan tähän asti ole ensimmäistäkään huonoa sanottavaa nankangin kumeista normaali ajossa. Z4:ssä toimi oikeen hyvin 19 tuumaisena ja sama juttu nyt kesällä 20 tuumaisena E91 alla.
mutta noista alustoista. jos et aio laittaa autoa aivan tonttiin ja talveksi sitten nostaa, niin säädettävästä tuskin on hyötyä. sillä ei ainakaan ajomukavuutta saa. jos pienehkö kiinteä madallus riittää, niin eiköhän tuo B8/Eibach setti ole aikalailla parhaasta päästä siihen rahaan.
Comment
-
-
Originally posted by b1mm3r View PostEli varmaan joutuu tilaamaan nuo M-Sport:n tolpat... ajoltaan saattas kuvitella et paras valinta....:think
no tuohon V8 koneiseen on valikoima joka tapauksessa aika pieni. noita halpoja säädettäviä ei siihen edes saa.
Comment
-
-
Originally posted by seth View PostJoo tulivat auton mukana valitettavasti, en olisi itse uskaltanut tuon hintaisia coileja ostaa. Ollappa vakio M-tech alusta..
Tarkoitan että tuntuu siltä kuin olisi rautakanki iskarin tilalla, "crashaa" kuoppien yli todella ikävästi. Ei kolise kylläkään eli lienee niissä iskareissa mehut sisällä, ei kai ne nyt voi pohjatakkaan varsinkaan kun korkeussäädöllä on säädetty melkein niin korkea kuin saa?BMW 535d M-sport: Aiiivan vakio, vielä..
Exät:
BMW e46 330i: 231hp/300Nm
BMW 530dA e61 LCI -08: 270hp/600Nm
Audi UrS6 -96: 320hp / 450Nm
Audi UrS6 avant -96: 280hp / 400Nm
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postno tuohon V8 koneiseen on valikoima joka tapauksessa aika pieni. noita halpoja säädettäviä ei siihen edes saa.
jaa sit joku on huijannut minua pahasti. Joko alusta ei säädettävä tai sitten tuo auto ei olekkaan V8.
E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by DriveFast View Post"Mukava" huomata, että jollain toisellakin on vastaavia ongelmia TA:n sarjan kanssa, nimenomaan 530D:ssä.. Talvi on ollut itselläkin kohtalaista helvettiä, pienikin epätasaisuus niin iskari kyllä sitten vaan tosiaan pohjaa.. Säädetty on melkein ylimpään asentoonsa mutta silti.. MS-Tuonnin kaverin kanssa tuosta keskusteltiin ja hän tarjosi ratkaisuksi jäykempiä jousia, tuolla ongelma luultavasti ratkeaisikin.. Täytyy nyt kuitenkin kituuttaa tää talvi ja laittaa sitten keväällä joku toinen sarja tilalle.. Tai mahdollisesti kokeilla noita jäykempiä jousia..
ei siellä iskari pohjaa, vaan jousi. 530d:n motti on sen verran raskas, että ei jää hirveitä joustovaroja. ihme ettei niitä sarjoja tehdä suoraan sillä pidemmällä jousella 6 sylinteriseen dieseliin.
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View Postjaa sit joku on huijannut minua pahasti. Joko alusta ei säädettävä tai sitten tuo auto ei olekkaan V8.
mikä sarja kyseessä? halpiksella tarkoitan näitä 300-400e sarjoja.
edit: tuollahan se D2 lukikin jo. en kyllä lähtisi puhumaan lähes tonnin hintaluokan alustasta minään halpiksena. siihen hintaa saa ja pitääkin jo odottaa laatua. taitaa D2 olla saanut jousiarvot jo kohdalleen siitä mitä ne oli vielä muutama vuosi sitten.Last edited by bemu2000; 05-01-2011, 22:26.
Comment
-
Comment