No voi.... v...ittu. Mitä järkeä sijoittaa johonkin halpis kuraan ja tavoitella että kestäis kesän yli?? Miten on liikenneturvallisuus tällaisen autoilijan kohdalla? Mitä käy autolle kun vaikka kovassa jarrutuksessa tulee toisesta etutolpasta mehut pihalle?
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
No voi.... v...ittu. Mitä järkeä sijoittaa johonkin halpis kuraan ja tavoitella että kestäis kesän yli?? Miten on liikenneturvallisuus tällaisen autoilijan kohdalla? Mitä käy autolle kun vaikka kovassa jarrutuksessa tulee toisesta etutolpasta mehut pihalle?
Ei nyt viiti mitään 1000€:n merkki tolppia ostaa sen takia että saa auton kulkemaan tontissa. Tuo ¨kestäis kesän yli¨ oli lähinnä ironiaa.
Ei ne racelandit hirveen huonot voi olla kun luvataan 2 vuoden takuu. :think
no ei se takuu alustan ominaisuuksista kerro mitään. jollain 1000e luokan alustallakaan ei välttämättä ole kuin vuoden takuu. kyllä nuo halvat on ihan hyviä on kestävyyden suhteen.
no ei se takuu alustan ominaisuuksista kerro mitään. jollain 1000e luokan alustallakaan ei välttämättä ole kuin vuoden takuu. kyllä nuo halvat on ihan hyviä on kestävyyden suhteen.
Tarkotin lähinnä kestävyyttä, kun siitä oli puhetta, en ominaisuuksia..
Noita fk ja jomeja moititaan et iskarit menee helposti rikki niin tossa racelandin satsissa olis turvana tuo 2v takuu
enpä ole kyllä kuullut että olis ikinä tullut mehut pihalle yllättäen missään tilanteessa. kolme vuotta olen TA-Technixiä myynyt ja tuskin millään kalliimmallakaan merkillä on vähempää ongelmia kestävyyden suhteen.
yhtään etutolppaa ei ole ikinä tarvinu laittaa takuuseen ja takaa vaan muutama. eihän noilla toki mitään huippu ajo-ominaisuuksia saa, mutta sitä niillä tuskin lähdetään edes hakemaan...
Tarkotin lähinnä kestävyyttä, kun siitä oli puhetta, en ominaisuuksia..
Noita fk ja jomeja moititaan et iskarit menee helposti rikki niin tossa racelandin satsissa olis turvana tuo 2v takuu
Onko kenellekään kuvia e39:stä missä on H&R cupkit alusta...ja mieluiten vielä silleen että on ollu M sport alusta vakiona? Ajattelin vaan, että paljonko putoaa vielä siitä...kun tuntuu tuolla vakiollakin pohja ottavan kiinni ainakin näin talvella.
Se on kyllä varmaan totta Itse painin tässä ta-techixin ja racelandin välillä. Olis kiva ku jollain alkais jo pian olla kokemuksia noista racelandeista myös
Onko kenellekään kuvia e39:stä missä on H&R cupkit alusta...ja mieluiten vielä silleen että on ollu M sport alusta vakiona? Ajattelin vaan, että paljonko putoaa vielä siitä...kun tuntuu tuolla vakiollakin pohja ottavan kiinni ainakin näin talvella.
Käyttäjällä Nippe- on tuollainen setti ja näyttää kuvia olevan tässä topicissa
Itsellä H&R:n cupkitti odottelee kotosalla asennusta, toistaiseksi mennään TA-technixillä.. Itellä on ajokorkeus talvella mallia tällainen, en oo koskaan mtn korkeutta mitannut, mut hyvin oon koko talven pärjännyt, kesällä mennään sit viel 1-2cm alempana, enkä itse kyl silloinkaan oo saanut pohjaa raapimaan kuin terävimmissä hidasteissa.. Tiiä sit millätavalla sinä tuossa pohjaamisessa oot onnistunu
BMW 535d M-sport: Aiiivan vakio, vielä..
Exät:
BMW e46 330i: 231hp/300Nm
BMW 530dA e61 LCI -08: 270hp/600Nm
Audi UrS6 -96: 320hp / 450Nm
Audi UrS6 avant -96: 280hp / 400Nm
Käyttäjällä Nippe- on tuollainen setti ja näyttää kuvia olevan tässä topicissa
Itsellä H&R:n cupkitti odottelee kotosalla asennusta, toistaiseksi mennään TA-technixillä.. Itellä on ajokorkeus talvella mallia tällainen, en oo koskaan mtn korkeutta mitannut, mut hyvin oon koko talven pärjännyt, kesällä mennään sit viel 1-2cm alempana, enkä itse kyl silloinkaan oo saanut pohjaa raapimaan kuin terävimmissä hidasteissa.. Tiiä sit millätavalla sinä tuossa pohjaamisessa oot onnistunu
Niin no...lähinnä just sitä meinasin kun talvella on jos jonkinlaista kokkaretta, töppyrää ja uraa tiessä. Täällä Lohjalla toi teidenhoito on vähän niin ja näin
Minulla kun on vielä lippa etupuskurissa...tosin tämän talven se kyllä vielä pysy siinä ja jopa ihan ehjänä.
Se on kyllä varmaan totta Itse painin tässä ta-techixin ja racelandin välillä. Olis kiva ku jollain alkais jo pian olla kokemuksia noista racelandeista myös
Eiköhän nuista racelandeista saada jotain selvyyttä tossa alku viikosta jahka saan ruuvattua ne paikalleen.
Comment