Originally posted by polonen
View Post
E39 airbag-valo palaa
Collapse
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Airbag varoitusvalo palaa kokoajan
Airbag valo siis palaa ja tarkistettiin korjamolla vikoja.
Vikakoosi näyttää ohjainboksia.
Apukuskin penkin mattoanturi ok.
Bemaorilta tilasin käytetyn ohjainboksin (75 eur), uusi olisi maksanut 580 eur.
Ohjainboksi sijaitsee keskikonsolin alla ja takaosan ilmasuuttimet irroittamalla näkeen sen tyyppinumeron. Kaikki vähän erilaisia, kun eri määrä airbaggejä yms. varusteita.
Boksin vaihto ja kaikki ok.- - - - - - - - - -
Nyt E60 530D 2004, E39 528i- 1999 ja Volvo V70 MK3 2008
EX:
E39 530D 1999
MB 220 CDI W203 2003
E60 530D 2003.
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNo tuohan on sanottu ihan selvästi vikakoodissa, eli kuskin penkin
Itse vaihdoin kyseisen osanSocial Media:
- Twitter
- Instagram
- Twitch
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Nykyinen:
E61 530d -04
Ex:
E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01
Comment
-
-
Mulla sytty viime viikolla bägin valo. Kattoin koodit ja nollasin. Oli vajaan viikon hyvä ja sytty taas. Koodia en tarkasti muista, mutta oli aika lähellä ZKE phase 1 ja ZKE phase 2. Eli joku kolmikirjaiminen lyhenne ja phase 1 ja 2.
Mikä tuo nyt voi olla, kun ei kerro tarkemmin esim. kiristäjä vasen tms.?
Comment
-
-
Itsellä myös bagin valo palaa.
Inpa antoi seuraavat koodit saksaksi:
80 Versorgungspannung
error frequency 2 (jännitteen tarjonta?)
112 Sitz-Beleguns-Erkennung
error frequency 238
Unterbrechung Sitzmatte (apukuskin istuinmaton häiriö)?
11 Zuenkreis ZK10 / Sicherheits-Batterie-Klemme 1
error frequency 203
Widerstand zugross (Virtakaapelin pauku lauennut ja oikosulussa?)
Yritin nollata muttei onnistunut. Pitää vaihtaa kokeilla tuo istuinmatto saada kuntoon ja vaihtaa ehjä virtakaapelin paukku. Ilmeisesti airbagin ohjausmoduulin väärä ohjelmaversio tms voisi tehdä nuo samat viat, nänin ainakin netin ihmeellisistä syövereistä eilen luin?-89 "m5" rataprojekti
-02 transporter syncro
-01 e53 3.0i
-93 318is rataprojekti nro II
Comment
-
-
Originally posted by sakke525tds View PostItsellä myös sytyttelee valoa välillä.
Inpa antaa herjan joka ulkomuistista meni jotenkin näin. Resistant too large.driwe side. Fault its not sporadic.
E39 530d vm99
Itse mietin aiheuttaako jälkiasennus xenonit moista..
vaihdoin halogeenipolttimot niin toistaiseksi pysyi merkkivalo sammuksissa.
seuraavaksi liitellä takasin kiristyspatruunalle menevät kaapelit.
Liekköhän penkinlämmitimen johtoja kun musta ja punainen johto meni penkin syövereihin.
valo syttyi taas.herjasi turvavyön kiristimen liian pientä vastusta.tilalle vaihto osa uudella liittimellä niin viat hävisi toistaiseksi. Vika oli vissiin siinä liittimessä mikä tökätään siihen kiristinpatruunaan...X5..
Ex-530d manual.individual passenger car...
Comment
-
-
E39 apukuskin tunnistinmaton vastuarvot tms...
Onko joku mitannut tunnistusmattoa yleismittarilla? Millaisia arvoja sieltä pitäs tulla eri kuormilla 0 -100kg:hen? Arvaukseni on tunnistinmatto toimii venymäliuskaperiaattella eli kuormankasvaessa vastusarvo kasvaa.
Itte mittasin, mutta se toimi just toisin päin, tyhjänä oli 20 kOhmia ja istuutuessa 10kOhmia. Mutta mittaus toimi molemmin päin, joka tarkoittaa, että diodi maton loppumutkassa ei ollut mittauksissa mukana, eli oliskohan rikki.
Comment
-
-
Mulla anto tälläsen koodin kun
ignition circuit 4 side airbag left. ja tosiaan eka nollasin ja pysy parikin päivää poissa valo, mutta sytty taas uudestaan. eli joo vasemmalla puolella vika ja onko jotain mikä näistä tuppaa yleensä sitten menemään? Mikä kannattais ekaks kattoa? ku tuo ei kai viittaa suoraan mihkään toi koodi?
Comment
-
-
Originally posted by -Jo0nas- View PostMulla anto tälläsen koodin kun
ignition circuit 4 side airbag left. ja tosiaan eka nollasin ja pysy parikin päivää poissa valo, mutta sytty taas uudestaan. eli joo vasemmalla puolella vika ja onko jotain mikä näistä tuppaa yleensä sitten menemään? Mikä kannattais ekaks kattoa? ku tuo ei kai viittaa suoraan mihkään toi koodi?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by estervainaa View PostItsellä myös bagin valo palaa.
Inpa antoi seuraavat koodit saksaksi:
80 Versorgungspannung
error frequency 2 (jännitteen tarjonta?)
112 Sitz-Beleguns-Erkennung
error frequency 238
Unterbrechung Sitzmatte (apukuskin istuinmaton häiriö)?
11 Zuenkreis ZK10 / Sicherheits-Batterie-Klemme 1
error frequency 203
Widerstand zugross (Virtakaapelin pauku lauennut ja oikosulussa?)
Yritin nollata muttei onnistunut. Pitää vaihtaa kokeilla tuo istuinmatto saada kuntoon ja vaihtaa ehjä virtakaapelin paukku. Ilmeisesti airbagin ohjausmoduulin väärä ohjelmaversio tms voisi tehdä nuo samat viat, nänin ainakin netin ihmeellisistä syövereistä eilen luin?
Edit: Bagin valo lakkasi vilkkumasta. Jos vika pala, niin pitää kokeilla toimiiko aurinkolipan valo, mikä ilmeisesti viittaisi virtalukon pohjan vikaan.Last edited by estervainaa; 21-05-2015, 12:23.-89 "m5" rataprojekti
-02 transporter syncro
-01 e53 3.0i
-93 318is rataprojekti nro II
Comment
-
-
Originally posted by Juzbe View PostMuistanko väärin vai voiko apparin matto näyttää/tarkoittaa myös "belt tensioner" vikaa? Vaihtelin jonkunaikaa sitten toukkaan nahkapenkit ja sen jälkeen valo palanut,näyttää vyön kiristimen vikaa,vaihdettu toisista penkeistä ja sama vika edelleen,liitokset ok.
Comment
-
Comment