Originally posted by sukeltaja-ankka
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 ABS ja ASC+T valot päällä?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
No toi Nummelalainen ei ota postissa enkä ehdi sinne ajelemaan töiden jälkeen, toinen on Rovaniemellä. Täälläpäin maksaa 350€ korjaus ja halvempi ei vastaa puhelimee tai sähköpostiin, että joo.
Ehdotus otetaan vastaan, jos joku tietää miten järkevästi saan täältä Lahest päin sen fiksattua!E36 touring, koska labbis ei mahdu sedaniin
Comment
-
-
Originally posted by sukeltaja-ankka View PostNo toi Nummelalainen ei ota postissa enkä ehdi sinne ajelemaan töiden jälkeen, toinen on Rovaniemellä.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostJos sen laittaa postiin, niin mitä merkitystä, vaikka korjaaja olisi Kilpisjärvellä?
Kiitos tähän astisista avuista!E36 touring, koska labbis ei mahdu sedaniin
Comment
-
-
Täytyy ainakin hetkeksi huokaista helpotuksesta. Omasta oli nimittäin vain oikean etuanturin johto poikki ja kaikki anturit ehjiä. Johdot yhteen ja taas pelittää. Aika erikoisesta kohdasta vaan oli mennyt poikki (siitä anturin suojakotelon alta).
Kerran tuon fiksaamisen jälkeen jäi abs-valot päälle, mutta nyt on taas toiminut moitteetta. Syttyi palamaan ajon jälkeen kun auto oli lämmin. Kuittaantui pois kun käynnisti auton myöhemmin kylmänä. Mahtaakohan olla oireilua tulevasta boksiviasta?
Btw. Porin Rinta Joupilla olisivat veloittaneet 58,20e pelkästä vikakoodien lukemisesta. Jätin jostain kumman syystä väliin. Parin minuutin homma ja kehtaavat veloittaa noin kovan hinnan. Marmoritiski, mutta silti..jotain rajaa.E39 1999 520i
Comment
-
-
Originally posted by mikim View Post
Btw. Porin Rinta Joupilla olisivat veloittaneet 58,20e pelkästä vikakoodien lukemisesta. Jätin jostain kumman syystä väliin. Parin minuutin homma ja kehtaavat veloittaa noin kovan hinnan. Marmoritiski, mutta silti..jotain rajaa.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by mikim View PostBtw. Porin Rinta Joupilla olisivat veloittaneet 58,20e pelkästä vikakoodien lukemisesta. Jätin jostain kumman syystä väliin. Parin minuutin homma ja kehtaavat veloittaa noin kovan hinnan. Marmoritiski, mutta silti..jotain rajaa.
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View PostEi se liikkeelle ihan parin minuutin homma ole. Täytyy ottaa asiakas vastaan, kuunnella asia, ottaa auto sisään, kytkeä testeri ja lukea koodit (johon myös menee merkkiliikkeen testiympäristössä hieman kauemmin aikaa kuin esimerkiksi inpalla) ja mahdollisesti myös pyörintätieto anturilta pyörää pyörittämällä, tulostaa koodit, irroittaa testeri, ajaa auto ulos, tehdä paperityöt. Työaikaa menee aivan minimissäänkin 15-20min.
Comment
-
-
Abs pumpulle tuleva iso liitin, niin pystyykö sen purkamaan? Tossa joku aika sitten irroitin sen liittimen ja puhdistin sen elektroniikan puhdistusaineella. No tänään irrotin sen liittimen kun oisin etuanturit mitannu, niin siitähän irtosi vaan se kuoriosa ja pinnit jäi paikalleen. Eli onko se liitin liimalla kasassa vai miten?
Edit. Eli tarkennetaan vähän kysymystä. Onko tuossa nyt käynyt niin että tuo puhdistusaine on liuottanut tuosta liittimestä mahdollisen liiman? Sen verran katsoin että ne silikoonipalkot ei ole sulaneet.Last edited by Tommi; 18-02-2012, 11:36.Nyt: e61 lci 530da m-sport; e34 m5 3,8 -92
Ex:e39 540i 4,4 m62 6-gang -97; e30 320i 2,0 m20 -86
e30 320i 2,0 m20 -85 "Zender"; e34 520i 2,0 m20 -89
Comment
-
-
Jos käsitin tekstin oikein, niin sen liittimen kuoriosa irtoaa. Ni siellähän on ne muoviset hakaset, joihin se napsahtaa kiinni. Ite ainaki purin sen liittimen ja tsekkasin sen samalla kun rasitin linjoja, kun tuon oman kanssa tappelin.
Ps. Yksikkö korjattu, eipä pala valot enää. Pääsin jopa leimaamaan Bemmin. Aika voittajaolo on, vaikka lopulta yksinkertainen vika.E36 touring, koska labbis ei mahdu sedaniin
Comment
-
-
Originally posted by sukeltaja-ankka View PostJos käsitin tekstin oikein, niin sen liittimen kuoriosa irtoaa. Ni siellähän on ne muoviset hakaset, joihin se napsahtaa kiinni. Ite ainaki purin sen liittimen ja tsekkasin sen samalla kun rasitin linjoja, kun tuon oman kanssa tappelin.
Ps. Yksikkö korjattu, eipä pala valot enää. Pääsin jopa leimaamaan Bemmin. Aika voittajaolo on, vaikka lopulta yksinkertainen vika.Nyt: e61 lci 530da m-sport; e34 m5 3,8 -92
Ex:e39 540i 4,4 m62 6-gang -97; e30 320i 2,0 m20 -86
e30 320i 2,0 m20 -85 "Zender"; e34 520i 2,0 m20 -89
Comment
-
-
Liitin irrotettu, tarkistettu, kasattu ja paikallaan. Seuraava kysymys olis mielenpäällä. Eli onko jollakin tietoo ton ABS liittimen pinneistä, mitkä menee minnekkin?
Pitäs edelleenkin ne etuanturit mitata. Netistä löysin vain uudenmallisen liittimen pinnitiedot.Nyt: e61 lci 530da m-sport; e34 m5 3,8 -92
Ex:e39 540i 4,4 m62 6-gang -97; e30 320i 2,0 m20 -86
e30 320i 2,0 m20 -85 "Zender"; e34 520i 2,0 m20 -89
Comment
-
-
Originally posted by Tommi View PostLiitin irrotettu, tarkistettu, kasattu ja paikallaan. Seuraava kysymys olis mielenpäällä. Eli onko jollakin tietoo ton ABS liittimen pinneistä, mitkä menee minnekkin?
Pitäs edelleenkin ne etuanturit mitata. Netistä löysin vain uudenmallisen liittimen pinnitiedot.
Oma auto on 11/99, joten voi ollakin näin.540iA -00 M-sport
Vikakoodilukua ja virtamittauksia pihtimittareilla 20mA..400A. Myös tallentavat jännite- ja virtamittaukset.
Comment
-
-
http://forums.bimmerforums.com/forum....php?t=1395944
Tossa on erittäin hyvä linkki abs ongelmien kanssa taisteleville. Eritoten facelift omistajille.Nyt: e61 lci 530da m-sport; e34 m5 3,8 -92
Ex:e39 540i 4,4 m62 6-gang -97; e30 320i 2,0 m20 -86
e30 320i 2,0 m20 -85 "Zender"; e34 520i 2,0 m20 -89
Comment
-
Comment