linkittämäni auton vuosimalli on 1996. ja on sillä "perus"tomaattilootalla.
Tuosta sigusta löydät linkin jossa myytäs stepillä oleva 528 milteipä samaan hintaan...
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
jeespoks nyt on selattu sivut läpi ja hakuakin käytetty ahkerasti ja en kyllä ole vieläkään tietoa ko. laatikosta saanut silmiini. joten minun osuus on tässä
jos tosiaan jollain on tietoa ko. laatikosta niin kertokoon sen
keskiviikkona ois tarkotus lähtä autoa testailemaan ehkä jopa aikaisemminkin.
jeespoks nyt on selattu sivut läpi ja hakuakin käytetty ahkerasti ja en kyllä ole vieläkään tietoa ko. laatikosta saanut silmiini. joten minun osuus on tässä
jos tosiaan jollain on tietoa ko. laatikosta niin kertokoon sen
keskiviikkona ois tarkotus lähtä autoa testailemaan ehkä jopa aikaisemminkin.
Eikö ole muita vaihtoehtoja tarjolla kuin tuo 528 vanhalla lootalla? Millä kriteerein etsit autoa?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Nyt toivoisinkin neuvoja mitä kyseisestä "yksilöstä" olisi hyvä katsoa läpi ennen ostopäätöstä?
Myyjän kanssa neuvottelimme jo että auto käy läpi A-Katsastuksen Autotohtori Kuntotarkastuksen, joten ihan siikaa säkissä ei varmaankaan tämän tarkistuksen jälkeen tarvitse ostaa (kokemuksia tohtorin tarkastuksista?).
Korjattavaa/huollettavaa löytää ainakin seuraavaa:
-Tuulilasin vaihto
-Sadetunnistin ei toimi
-Ilmastoinnin huolto (mitä ikinä pitääkin sisällään).
Hintaa näille tulee?
PS:Paljonko tällaisesta alkupään tuotannon yksilöstä kannattaa ylipäätään maksaa, vikaa kuitenkin löytyy (pelleiltään näytti olevat kunnossa)? Tiedän että moni suosittelee 99vm:sta uudempaa vaihtoehtoa, mutta mennään nyt tällä vanhemmalla toistaiseksi. Laiskahan tämä on mutta kun perheautosta kysymys eikä kiire mihinkään ole.
Nyt toivoisinkin neuvoja mitä kyseisestä "yksilöstä" olisi hyvä katsoa läpi ennen ostopäätöstä?
Myyjän kanssa neuvottelimme jo että auto käy läpi A-Katsastuksen Autotohtori Kuntotarkastuksen, joten ihan siikaa säkissä ei varmaankaan tämän tarkistuksen jälkeen tarvitse ostaa (kokemuksia tohtorin tarkastuksista?).
Korjattavaa/huollettavaa löytää ainakin seuraavaa:
-Tuulilasin vaihto
-Sadetunnistin ei toimi
-Ilmastoinnin huolto (mitä ikinä pitääkin sisällään).
Hintaa näille tulee?
PS:Paljonko tällaisesta alkupään tuotannon yksilöstä kannattaa ylipäätään maksaa, vikaa kuitenkin löytyy (pelleiltään näytti olevat kunnossa)? Tiedän että moni suosittelee 99vm:sta uudempaa vaihtoehtoa, mutta mennään nyt tällä vanhemmalla toistaiseksi.
Itse kattoisin minkä tahansa muun, kun tuon kaista mopoimman bensakoneen e39:iin. Voi alkaa oikeasti ns. vituttamaan kun auto ei oikeasti liiku yhtään mihinikään.
Samoilla linjoilla Kaivon kanssa. Noista vioista sen verran, (tuulilasin vaihdosta en osaa sanoa, voi olla kalliimpi sadetutkan kanssa?) että ilmastointihuolto maksaa sen 90-100 € jos otetaan vanhat aineet ulos ja laitetaan uudet sisään, olettaen että tämän jälkeen toimii normaalisti. Sadetutkan korjaaminen... ei hajuakaan, mutta mun mielestä se on kyllä lähes turha varuste Onhan se ihan hauska lisä mutta pärjää ilmankin!
Toivottavasti et yli ~5500-6000 euroa ole tuollaisesta maksamassa Suosittelen katsomaan väh. 2.5 pannulla, sillä se syö saman verran bensaa ja on huomattavasti ripeämpi ja kivempi ajella tuolla automaatillakin.
Nyt toivoisinkin neuvoja mitä kyseisestä "yksilöstä" olisi hyvä katsoa läpi ennen ostopäätöstä?
Myyjän kanssa neuvottelimme jo että auto käy läpi A-Katsastuksen Autotohtori Kuntotarkastuksen, joten ihan siikaa säkissä ei varmaankaan tämän tarkistuksen jälkeen tarvitse ostaa (kokemuksia tohtorin tarkastuksista?).
Korjattavaa/huollettavaa löytää ainakin seuraavaa:
-Tuulilasin vaihto
-Sadetunnistin ei toimi
-Ilmastoinnin huolto (mitä ikinä pitääkin sisällään).
Hintaa näille tulee?
PS:Paljonko tällaisesta alkupään tuotannon yksilöstä kannattaa ylipäätään maksaa, vikaa kuitenkin löytyy (pelleiltään näytti olevat kunnossa)? Tiedän että moni suosittelee 99vm:sta uudempaa vaihtoehtoa, mutta mennään nyt tällä vanhemmalla toistaiseksi. Laiskahan tämä on mutta kun perheautosta kysymys eikä kiire mihinkään ole.
Kyseessä lienee tämä?
Hintaa on ainakin varsin reilunlaisesti, vastaavalla summalla saa jo 523-528i akseliltakin valinnanvaraa..
Mielestäni tuollaisen käypähinta pyörii siellä 4k€ tuntumassa, verraten hintaa isompi koneisiin joissa on useasti paremmat varusteet.
Mitä ajometreihin tulee ja auton yleiskuntoon tulee, niin dokumentaatiota suotaisiin olevan varsin reilunlaisesti että noihin olisi luottaminen.
Ja vioista, tuulilasin vaihto karkeasti sen 350-500e riippuen paikasta, sadetunnistin voi herätä nollauksella tai sitten on rikki joka tarkoittaa lisää €€€, lienee jossain 100-200e luokkaa. Ilmastointi voi olla vain tyhjä, mutta kompuravikojakin E39:ssä on ollut, ja ne pyörivät käytettynä siinä 100e molemmin puolin, uutena ~500€.
Kyseessä lienee tämä?
Hintaa on ainakin varsin reilunlaisesti, vastaavalla summalla saa jo 523-528i akseliltakin valinnanvaraa..
Mielestäni tuollaisen käypähinta pyörii siellä 4k€ tuntumassa, verraten hintaa isompi koneisiin joissa on useasti paremmat varusteet.
Mitä ajometreihin tulee ja auton yleiskuntoon tulee, niin dokumentaatiota suotaisiin olevan varsin reilunlaisesti että noihin olisi luottaminen.
Ja vioista, tuulilasin vaihto karkeasti sen 350-500e riippuen paikasta, sadetunnistin voi herätä nollauksella tai sitten on rikki joka tarkoittaa lisää €€€, lienee jossain 100-200e luokkaa. Ilmastointi voi olla vain tyhjä, mutta kompuravikojakin E39:ssä on ollut, ja ne pyörivät käytettynä siinä 100e molemmin puolin, uutena ~500€.
Samoilla linjoilla.
Kaikkine vikoineen maksimissaan 4k€ auto. Osta ennemin toimivalla ilmastoinnilla oleva 523/528. Kilometrejä ei kannata niin tarkkaan tuijottaa vaan kuntoa ja huoltohistoriaa. Ja tuo perus automaatti on aika valju ilmestys. Jos pitää olla automaatti niin sitten steptronicilla varustettu ehdottomasti!
Ilmastointi ko autossa toimii kyllä, mutta huolto on edessä. Automaatti ei ole vaatimus missään nimessä, sellainen sattui eteen vain.
Ehkäpä tässä nyt joutaa vielä ottamaan puhelimen käteensä ja soittelemaan kierroksen jos toisenkin.
Monia eri topicceja asian tiimoilta tuntu jo olevan, mutta kysytäänpä jos jollain olisi pikaista tietoa.. Eli mitä tulee hintaa lohkolämppärin ja vetokoukun asennukselle, onko joku teettänyt? Ei tunnu löytyvän mistään sopivaa e39 farkku lohkolla ja koukulla, niin joutuu varmaan laitattaan ne jossain. Kuitenkin hintatietoa olisi hyvä saada.
Comment