Originally posted by japo82
View Post
E39 ostamassa ja käyttökokemuksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tuosta sigusta löydät linkin jossa myytäs stepillä oleva 528 milteipä samaan hintaan...
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
joo tattista tarjouksesta mutta eukolta on tullut jyrkkä ja ehdoton EI varmareille.
ja pitäs muutenki saaha tuo oma kosla vaihossa tai myytyä.
eikö kukaan osaa kertoa tuosta "perus" tomaattilootasta jotain? vai joutuukohan sitä selaamaan tän koko topikin läpi :/
Comment
-
jeespoks nyt on selattu sivut läpi ja hakuakin käytetty ahkerasti ja en kyllä ole vieläkään tietoa ko. laatikosta saanut silmiini. joten minun osuus on tässä
jos tosiaan jollain on tietoa ko. laatikosta niin kertokoon sen
keskiviikkona ois tarkotus lähtä autoa testailemaan ehkä jopa aikaisemminkin.
Comment
-
Eikö ole muita vaihtoehtoja tarjolla kuin tuo 528 vanhalla lootalla? Millä kriteerein etsit autoa?Originally posted by japo82 View Postjeespoks nyt on selattu sivut läpi ja hakuakin käytetty ahkerasti ja en kyllä ole vieläkään tietoa ko. laatikosta saanut silmiini. joten minun osuus on tässä
jos tosiaan jollain on tietoa ko. laatikosta niin kertokoon sen
keskiviikkona ois tarkotus lähtä autoa testailemaan ehkä jopa aikaisemminkin.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Osto aikeissa ollaan ja katsottuna olisi saksasta tuotu (v.2002) e39 520iA Sedan, Bensa, VM96 (ensirek. 6-1996), ajettu:170tkm
VARUSTEET:
ABS-jarrut, Airbag, Käynnistyksenesto, Hälytin, Luistonesto, Ajonvakautusjärjestelmä, Sumuvalot Ohjaustehostin, Keskuslukitus: Kaukosäätöinen, Sähkökäyttöiset ikkunat, Ilmastointi: Automaattinen, Sisätilanpistoke, Lohkolämmitin, Stereot, Parkkitutka.
Nyt toivoisinkin neuvoja mitä kyseisestä "yksilöstä" olisi hyvä katsoa läpi ennen ostopäätöstä?
Myyjän kanssa neuvottelimme jo että auto käy läpi A-Katsastuksen Autotohtori Kuntotarkastuksen, joten ihan siikaa säkissä ei varmaankaan tämän tarkistuksen jälkeen tarvitse ostaa (kokemuksia tohtorin tarkastuksista?).
Korjattavaa/huollettavaa löytää ainakin seuraavaa:
-Tuulilasin vaihto
-Sadetunnistin ei toimi
-Ilmastoinnin huolto (mitä ikinä pitääkin sisällään).
Hintaa näille tulee?
PS:Paljonko tällaisesta alkupään tuotannon yksilöstä kannattaa ylipäätään maksaa, vikaa kuitenkin löytyy (pelleiltään näytti olevat kunnossa)? Tiedän että moni suosittelee 99vm:sta uudempaa vaihtoehtoa, mutta mennään nyt tällä vanhemmalla toistaiseksi. Laiskahan tämä on mutta kun perheautosta kysymys eikä kiire mihinkään ole.Last edited by yksinine; 21-06-2010, 01:47.
Comment
-
Itse kattoisin minkä tahansa muun, kun tuon kaista mopoimman bensakoneen e39:iin. Voi alkaa oikeasti ns. vituttamaan kun auto ei oikeasti liiku yhtään mihinikään.Originally posted by yksinine View PostOsto aikeissa ollaan ja katsottuna olisi saksasta tuotu (v.2002) e39 520iA Sedan, Bensa, VM96 (ensirek. 6-1996), ajettu:170tkm
VARUSTEET:
ABS-jarrut, Airbag, Käynnistyksenesto, Hälytin, Luistonesto, Ajonvakautusjärjestelmä, Sumuvalot Ohjaustehostin, Keskuslukitus: Kaukosäätöinen, Sähkökäyttöiset ikkunat, Ilmastointi: Automaattinen, Sisätilanpistoke, Lohkolämmitin, Stereot, Parkkitutka.
Nyt toivoisinkin neuvoja mitä kyseisestä "yksilöstä" olisi hyvä katsoa läpi ennen ostopäätöstä?
Myyjän kanssa neuvottelimme jo että auto käy läpi A-Katsastuksen Autotohtori Kuntotarkastuksen, joten ihan siikaa säkissä ei varmaankaan tämän tarkistuksen jälkeen tarvitse ostaa (kokemuksia tohtorin tarkastuksista?).
Korjattavaa/huollettavaa löytää ainakin seuraavaa:
-Tuulilasin vaihto
-Sadetunnistin ei toimi
-Ilmastoinnin huolto (mitä ikinä pitääkin sisällään).
Hintaa näille tulee?
PS:Paljonko tällaisesta alkupään tuotannon yksilöstä kannattaa ylipäätään maksaa, vikaa kuitenkin löytyy (pelleiltään näytti olevat kunnossa)? Tiedän että moni suosittelee 99vm:sta uudempaa vaihtoehtoa, mutta mennään nyt tällä vanhemmalla toistaiseksi.
Comment
-
Samoilla linjoilla Kaivon kanssa. Noista vioista sen verran, (tuulilasin vaihdosta en osaa sanoa, voi olla kalliimpi sadetutkan kanssa?) että ilmastointihuolto maksaa sen 90-100 € jos otetaan vanhat aineet ulos ja laitetaan uudet sisään, olettaen että tämän jälkeen toimii normaalisti. Sadetutkan korjaaminen... ei hajuakaan, mutta mun mielestä se on kyllä lähes turha varuste
Onhan se ihan hauska lisä mutta pärjää ilmankin!
Toivottavasti et yli ~5500-6000 euroa ole tuollaisesta maksamassa
Suosittelen katsomaan väh. 2.5 pannulla, sillä se syö saman verran bensaa ja on huomattavasti ripeämpi ja kivempi ajella tuolla automaatillakin.
Comment
-
E46 tuulilasin vaihto taisi olla sadetunnistimen kanssa 380e.
Itse käytän pääasiassa automaatilla pyyhkijöitä, mut joo ilmankin pärjää
Ex: 325i Facelift, M-Sport II -02, 330CIA Cabriolet M-Sport II Topasblau -02,
330D Touring -01 *bbs edition*, 328 coupé Hellrot -99, 328 M-Sport Montrealblau -95, 328 coupé Madeiraviolet -95
sigpic
Comment
-
Kyseessä lienee tämä?Originally posted by yksinine View PostOsto aikeissa ollaan ja katsottuna olisi saksasta tuotu (v.2002) e39 520iA Sedan, Bensa, VM96 (ensirek. 6-1996), ajettu:170tkm
VARUSTEET:
ABS-jarrut, Airbag, Käynnistyksenesto, Hälytin, Luistonesto, Ajonvakautusjärjestelmä, Sumuvalot Ohjaustehostin, Keskuslukitus: Kaukosäätöinen, Sähkökäyttöiset ikkunat, Ilmastointi: Automaattinen, Sisätilanpistoke, Lohkolämmitin, Stereot, Parkkitutka.
Nyt toivoisinkin neuvoja mitä kyseisestä "yksilöstä" olisi hyvä katsoa läpi ennen ostopäätöstä?
Myyjän kanssa neuvottelimme jo että auto käy läpi A-Katsastuksen Autotohtori Kuntotarkastuksen, joten ihan siikaa säkissä ei varmaankaan tämän tarkistuksen jälkeen tarvitse ostaa (kokemuksia tohtorin tarkastuksista?).
Korjattavaa/huollettavaa löytää ainakin seuraavaa:
-Tuulilasin vaihto
-Sadetunnistin ei toimi
-Ilmastoinnin huolto (mitä ikinä pitääkin sisällään).
Hintaa näille tulee?
PS:Paljonko tällaisesta alkupään tuotannon yksilöstä kannattaa ylipäätään maksaa, vikaa kuitenkin löytyy (pelleiltään näytti olevat kunnossa)? Tiedän että moni suosittelee 99vm:sta uudempaa vaihtoehtoa, mutta mennään nyt tällä vanhemmalla toistaiseksi. Laiskahan tämä on mutta kun perheautosta kysymys eikä kiire mihinkään ole.
Hintaa on ainakin varsin reilunlaisesti, vastaavalla summalla saa jo 523-528i akseliltakin valinnanvaraa..
Mielestäni tuollaisen käypähinta pyörii siellä 4k€ tuntumassa, verraten hintaa isompi koneisiin joissa on useasti paremmat varusteet.
Mitä ajometreihin tulee ja auton yleiskuntoon tulee, niin dokumentaatiota suotaisiin olevan varsin reilunlaisesti että noihin olisi luottaminen.
Ja vioista, tuulilasin vaihto karkeasti sen 350-500e riippuen paikasta, sadetunnistin voi herätä nollauksella tai sitten on rikki joka tarkoittaa lisää €€€, lienee jossain 100-200e luokkaa. Ilmastointi voi olla vain tyhjä, mutta kompuravikojakin E39:ssä on ollut, ja ne pyörivät käytettynä siinä 100e molemmin puolin, uutena ~500€.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
Samoilla linjoilla.Originally posted by Janzki View PostKyseessä lienee tämä?
Hintaa on ainakin varsin reilunlaisesti, vastaavalla summalla saa jo 523-528i akseliltakin valinnanvaraa..
Mielestäni tuollaisen käypähinta pyörii siellä 4k€ tuntumassa, verraten hintaa isompi koneisiin joissa on useasti paremmat varusteet.
Mitä ajometreihin tulee ja auton yleiskuntoon tulee, niin dokumentaatiota suotaisiin olevan varsin reilunlaisesti että noihin olisi luottaminen.
Ja vioista, tuulilasin vaihto karkeasti sen 350-500e riippuen paikasta, sadetunnistin voi herätä nollauksella tai sitten on rikki joka tarkoittaa lisää €€€, lienee jossain 100-200e luokkaa. Ilmastointi voi olla vain tyhjä, mutta kompuravikojakin E39:ssä on ollut, ja ne pyörivät käytettynä siinä 100e molemmin puolin, uutena ~500€.
Kaikkine vikoineen maksimissaan 4k€ auto. Osta ennemin toimivalla ilmastoinnilla oleva 523/528. Kilometrejä ei kannata niin tarkkaan tuijottaa vaan kuntoa ja huoltohistoriaa. Ja tuo perus automaatti on aika valju ilmestys. Jos pitää olla automaatti niin sitten steptronicilla varustettu ehdottomasti!
Jokunen vaihtoehto:
http://www.nettiauto.com/bmw/528/3306844
http://www.nettiauto.com/bmw/528/3290920
http://www.nettiauto.com/bmw/523/3117350
http://www.nettiauto.com/bmw/523/3294664E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Monia eri topicceja asian tiimoilta tuntu jo olevan, mutta kysytäänpä jos jollain olisi pikaista tietoa.. Eli mitä tulee hintaa lohkolämppärin ja vetokoukun asennukselle, onko joku teettänyt? Ei tunnu löytyvän mistään sopivaa e39 farkku lohkolla ja koukulla, niin joutuu varmaan laitattaan ne jossain. Kuitenkin hintatietoa olisi hyvä saada.e60 530d -04
e38 740iA -96, e39 540iA -96, e34 525TDS -94, e34 540iA -92, e39 520i -97, e34 525iA 24v touring -93, e36 325i coupe -92, e34 520i Turbo IC -89, e34 525i 24v -92,
e36 320i coupe M-sport -94,
e34 535iA shadowline -89, e30 325 Turbo IC -84,
e30 325i cabriolet -89, e36 325i coupe M-optik -92, e30 320i coupe M-tech -88
Comment
Comment