Ei varmaan missään, jos sulla ei ole etu- ja takarenkaiden välillä kokoeroa...
Talvirenkaat on pehmeämmät, ja auto luulee renkaan sutivan kun kulutuspinta/runko antaa periksi. Varsinkin uusilla renkailla ja lämpimillä keleillä, kumi kovettuu vähän kunnon pakkaskelillä (ja tietty kuluessaan).
Itselläkin vilkkuu rampeissa/mutkissa missä auto kallistuu riittävästi vaikkei kaasua paljoa annosteliskaan (uudet kitkat).
Jotkut renkaat tekevät tuota pahemmin kuin toiset, vanhemmat nokian renkaat oman kokemuksen mukaan pahimpia...
Tuntuuhan tuo lätkyttävän sitä valoa, varsinkin kun ajanut korotetun suojatien yli ja alkaa painamaan kaasua, niin räkäsee hetkellisesti luistonestoa päälle vaikka olisi kuiva asfaltti. DSC:ssä on varmaankin jotakin määriteltyjä arvoja heilahteluille ja kallistumisille koska noin se käyttäytyy.
--Tero
Pitäis vaihtaa e39 523 -96:en vauhtipyörä, kun taitaa olla kuoleentunut. Mielessä kävi, että laittaisi kovan vauhtipyörän. Mahtaisiko löytyä vauhtipyörää ja kytkinpakettia, jotka menisivät "heittämällä" paikalleen tuohon romuun? Vai laitanko suosiolla samanlaiset?
Autossa lämmityslaitteen puhallin kyllä pelaa äänen perusteella hyvin, mutta puhallin teho on minimaallinen. Nyt talvipakkasilla pysyy juuri ja juuri tuulilasi huurutta. Luulisin että lämmityslaitteen kenno olisi tukossa. miten sen saisi puhdistettua tai korjattua. Puhallin toimii muttei puhalla ilmaa tarpeeksi ja takapenkkiläiset jäätyy isoilla pakkasilla. Jos tietäis missä se kenno sijaitsee ja miten sen saa pois niin auttais paljon. Raitisilma suodatin kotelossa oli niin paljon roskaa ja lehtiä niin epäilisin kennon tukkeutumista.
Autossa lämmityslaitteen puhallin kyllä pelaa äänen perusteella hyvin, mutta puhallin teho on minimaallinen. Nyt talvipakkasilla pysyy juuri ja juuri tuulilasi huurutta. Luulisin että lämmityslaitteen kenno olisi tukossa. miten sen saisi puhdistettua tai korjattua. Puhallin toimii muttei puhalla ilmaa tarpeeksi ja takapenkkiläiset jäätyy isoilla pakkasilla. Jos tietäis missä se kenno sijaitsee ja miten sen saa pois niin auttais paljon. Raitisilma suodatin kotelossa oli niin paljon roskaa ja lehtiä niin epäilisin kennon tukkeutumista.
Ei kai se kenno tukkoon ole päässyt jos siellä oli suodattimet paikoillaan :think
Veikkaisin siiliä syylliseksi.
Ostin E39:n mukitelineet sekä eteen että taakse. Taka mukitelineiden asennuksessa ei ole ongelmia, mutta kuinka etutelineet ruuvataan kiinni. Paketissa tuli mukana 2 ruuvia joiden paikat tiedän, mutta pitäisikö keskikonsolissa olla valmiina jotkut vastakappaleet ruuveille? Minun tapauksessa niitä ei ole. Niin ja auto on 525d Touring vm. -02.
Ostin E39:n mukitelineet sekä eteen että taakse. Taka mukitelineiden asennuksessa ei ole ongelmia, mutta kuinka etutelineet ruuvataan kiinni. Paketissa tuli mukana 2 ruuvia joiden paikat tiedän, mutta pitäisikö keskikonsolissa olla valmiina jotkut vastakappaleet ruuveille? Minun tapauksessa niitä ei ole. Niin ja auto on 525d Touring vm. -02.
siis lisää mukitelineitä eteen? vai eikös sulla ole niitä kahta siinä ilmastoinnin panelin alla, joilla voi sitten kahvilla kylvettää automaagi-ilmastoinnin pikkutuulettimen hätäjarrutuksessa :think
siis lisää mukitelineitä eteen? vai eikös sulla ole niitä kahta siinä ilmastoinnin panelin alla, joilla voi sitten kahvilla kylvettää automaagi-ilmastoinnin pikkutuulettimen hätäjarrutuksessa :think
Joo, ennenminkin nuo pitäisi ottaa irti, muutaman kerran ollut keskikonsolin kylpy lähellä.:think
Missäs nuo takapenkkiläisten telineet pitäisi olla?
Mites onko tuossa 530d:ssä tyhjennysproppu jäähdytinnesteelle?
Pitäisi käyä vaihtamassa nesteet ja aikaa on aika rajallisesti nii helpompi jos tietää mistä tyhjentää vedet pois.
Mites onko tuossa 530d:ssä tyhjennysproppu jäähdytinnesteelle?
Pitäisi käyä vaihtamassa nesteet ja aikaa on aika rajallisesti nii helpompi jos tietää mistä tyhjentää vedet pois.
Syylarin päädyssä on sininen muoviruuvi, joka toimii tyhjennysproppuna, ruuvi aukeaa kun olet ensin poistanut ruuvia lukittavan sinisen muovisokan.
Comment