Hartikaiselle tai wetterille vaan! wetteriltä a. kemppainen on ainakin jees tyyppi, aina hyvällä tuulella ja kyselee kaikkea muutakin asiaan kuuluvaa Itellä ei tiivisteet auttanu ni ostin kokonaan uuden syylärin saksasta 120€.
Hartikaiselle tai wetterille vaan! wetteriltä a. kemppainen on ainakin jees tyyppi, aina hyvällä tuulella ja kyselee kaikkea muutakin asiaan kuuluvaa Itellä ei tiivisteet auttanu ni ostin kokonaan uuden syylärin saksasta 120€.
Wetteriltä oon saanu semmoset kokemukset että enää en sinne mene, millään asioilla, piste
Sama se on schmiedmannilta tilata, ei ole kiirus osien kanssa ja kumminkin hinnat on asialliset. Kun tilaan paisarin+anturin siihen, niin tuleeko automaattisesti mukana tiivisteet? Sori näistä pässikysymyksistä, kiinnostaa vaan jälkikäteen ruveta niitä sitten ettimään
Wetteriltä oon saanu semmoset kokemukset että enää en sinne mene, millään asioilla, piste
Sama se on schmiedmannilta tilata, ei ole kiirus osien kanssa ja kumminkin hinnat on asialliset. Kun tilaan paisarin+anturin siihen, niin tuleeko automaattisesti mukana tiivisteet? Sori näistä pässikysymyksistä, kiinnostaa vaan jälkikäteen ruveta niitä sitten ettimään
Ainakaan merkkiliikkeestä ei tule mukana eikä kyllä varmaan shiehchchhddhhdmannniltakaan. Ite ostin tohon anturin paikkaan o-renkaan muistaakseni kainuun kone ja laakerista, makso 5cent.
mikäs nyt tuli koliysiin kun sisävalot syttyy miten tykkää? kuskin ovesta ilmeisesti joku anturi mennyt pimeeksi. kun ei syty sisävalot kun aukasee kuskinoven, ja eikä myöskään sammu kun laittaa oven kiinni . ja sisävalot saattavat syttyä kesken ajon
-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
mikäs nyt tuli koliysiin kun sisävalot syttyy miten tykkää? kuskin ovesta ilmeisesti joku anturi mennyt pimeeksi. kun ei syty sisävalot kun aukasee kuskinoven, ja eikä myöskään sammu kun laittaa oven kiinni . ja sisävalot saattavat syttyä kesken ajon
Eli...kun auton sammuttaa niin puhallin jää päälle ja puhaltaa minun mielestä pelkästään jalkatilaan (nyt muutaman kerran tehny sen). Sit kun auton käynnistää uudelleen ja sammuttaa niin yleensä ei ole uusinu tätä.
Että kuuluuko sen tehdä noin, kun aikasemmin (vuoden aikana) ei sitä ole tehny...vasta nyt kun on ollu kosteampaa :think
Ei vaan uskalla jättää sitä puhaltamaan jos ei vaikka lopukkaan, niin sit aamulla on akku tyhjä. Ja auto on tuo sigun kärry.
Eli...kun auton sammuttaa niin puhallin jää päälle ja puhaltaa minun mielestä pelkästään jalkatilaan (nyt muutaman kerran tehny sen). Sit kun auton käynnistää uudelleen ja sammuttaa niin yleensä ei ole uusinu tätä.
Että kuuluuko sen tehdä noin, kun aikasemmin (vuoden aikana) ei sitä ole tehny...vasta nyt kun on ollu kosteampaa :think
Ei vaan uskalla jättää sitä puhaltamaan jos ei vaikka lopukkaan, niin sit aamulla on akku tyhjä. Ja auto on tuo sigun kärry.
Mitä tarkoitat "uudemmalla" ja "tavallisella kolmipuolaisella sporttiruorilla"?
Facelift E39 m-ruorissa on ainakin erilainen bägi kuin preface m-ruorissa. Itse facelift ratti kyllä käy prefaceliftiin (oliko 03/99 ?? ->).
Faceliftissä on kahta kolmipuolaista rattia, paksukehäinen m-ratti ja ohuempi sport. Onko niiden halkaisija sama? Näillä ei siis mitään tekemistä vanham m-ratin kanssa.
Faceliftissä on kahta kolmipuolaista rattia, paksukehäinen m-ratti ja ohuempi sport. Onko niiden halkaisija sama? Näillä ei siis mitään tekemistä vanham m-ratin kanssa.
Faceliftissä sporttiratista käy bägi ja kytkimet suoraan uudempaan M-rattiin. Olen tältä foorumilta lukenut (teropa imo kirjoitti) että M-ratti pieneni loppuaikoina, tyyliin vuonna 2003.
Mulla on kotona seka sport (37,5cm) että M-ratti (37,0cm), mutta en tiedä oman M-ratin valmistusvuotta. Sporttiratti on tehty vuonna 2000 syksyllä, otettu pois 105tkm kohdalla, vois ehkä luopua siitä...
Last edited by 205/65-15H; 04-04-2011, 18:22.
Reason: mittaustulokset lisätty
Comment