Originally posted by HTK12
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 webasto asiaa
Collapse
X
-
Originally posted by H4ck View PostTerve! Mikähän ihme meinaa vaivata vepastoa kun ei ajastimella lähe käymään? Eikä edes kun on virrat päällä ja laitaa näytöstä käsin? Hetken palaa se punan ropelleri valo ja sen jälkeen sammuu koko puhallin autosta. Auton kun käynnistää, niin toimii kyllä. Vikakoodeja ei ollut, ta ei ainakaan INPA näyttänyt. Olisihan se nyt kiva, jos olis auto aamulla lämminVoisikohan akku olla huono? (tosin en usko)
Leave a comment:
-
-
Terve! Mikähän ihme meinaa vaivata vepastoa kun ei ajastimella lähe käymään? Eikä edes kun on virrat päällä ja laitaa näytöstä käsin? Hetken palaa se punan ropelleri valo ja sen jälkeen sammuu koko puhallin autosta. Auton kun käynnistää, niin toimii kyllä. Vikakoodeja ei ollut, ta ei ainakaan INPA näyttänyt. Olisihan se nyt kiva, jos olis auto aamulla lämminVoisikohan akku olla huono? (tosin en usko)
Leave a comment:
-
-
Joo kyllä se juurikin tuolta näytti. Mustan putken päässä oli vielä sivuille reiät. Webasto toimii auton ollessa käynnissä. Auto sammuksissa ei toimi kuin jonku 10min ja sammuu.Last edited by Black-Smoke 530D; 05-01-2017, 23:12.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Black-Smoke 530D View PostWebasto ei saa polttoainetta missä vika? Otin polttoaine letkun irti webastosta ja laitoin päälle ei tullut yhtään polttoainetta. Sitten
Otin tankista webastolle menevän putken irti ja laitoin sen astiaan missä oli polttoainetta ja alkoi toimiin. Polttoainetta oli silloin 40litraa tankissa. Minusta siitä reiästä ei näkynyt tankissa polttoainetta mihin tulee weboston polttoaine putki. Tankkihan on kaksi osainen jos siinä on joku siirto pumppu niitten välillä niin olisko se sökö? Auto kyllä toimii vaikka diesel valo palaa. Webasto on tehdas asenteinen. Kuinka pitkä se putki pitäs olla mikä menee tankin sisään.
Tuollanenhan se alkujaan pitäs olla..
Leave a comment:
-
-
530 d touring -01
Webasto ei saa polttoainetta missä vika? Otin polttoaine letkun irti webastosta ja laitoin päälle ei tullut yhtään polttoainetta. Sitten
Otin tankista webastolle menevän putken irti ja laitoin sen astiaan missä oli polttoainetta ja alkoi toimiin. Polttoainetta oli silloin 40litraa tankissa. Minusta siitä reiästä ei näkynyt tankissa polttoainetta mihin tulee weboston polttoaine putki. Tankkihan on kaksi osainen jos siinä on joku siirto pumppu niitten välillä niin olisko se sökö? Auto kyllä toimii vaikka diesel valo palaa. Webasto on tehdas asenteinen. Kuinka pitkä se putki pitäs olla mikä menee tankin sisään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemmiee39 View Post
Tuntu että ois vähän lämmennyt moottorillekin menevä letku mutta mistä johtuu että webasto ei lämmitä kuin 20 min ja sitten sammuu?
Eipä mitään sittenkään. Kyllä se puoli tuntia pöhisi. Oon sekoillut jotain
Toimii weba oikeen ja lämmittää moottorinkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by WSE1 View PostEi E39 530 DIESELIIN tartte mitään letku- tai muitakaan muutoksia tehdä, weballa lämpenee niissä aina sekä kabiini että kone. Jos ei kierrä eikä lämpene sulla on weban vesipumppu rikki.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TimAntt1 View Post30min mulla puhaltaa weba mutta koneen lämmöt vaan 30c(ulkona -2) tuulilasikaan ei sula
Täälläkin pumppu rikki?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by WSE1 View PostEi E39 530 DIESELIIN tartte mitään letku- tai muitakaan muutoksia tehdä, weballa lämpenee niissä aina sekä kabiini että kone. Jos ei kierrä eikä lämpene sulla on weban vesipumppu rikki.
Leave a comment:
-
-
Moi lämpeämätön webasto
Originally posted by WSE1 View PostEi E39 530 DIESELIIN tartte mitään letku- tai muitakaan muutoksia tehdä, weballa lämpenee niissä aina sekä kabiini että kone. Jos ei kierrä eikä lämpene sulla on weban vesipumppu rikki.
30min mulla puhaltaa weba mutta koneen lämmöt vaan 30c(ulkona -2) tuulilasikaan ei sula
Täälläkin pumppu rikki?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemmiee39 View PostAloin tekemään tuota letkumuutosta 530d -2000
Heti tuli ongelma. Omassa autossa kuvassa näkyvästä vesiventtiilistä menee letku suoraan kennolle. Tai yhteen niistä kolmesta lähdöstä. Ja tuo haaroitukselta menevä letku joka pitäisi mennä vesiventtiilille, menee vesiventtiilin alapuolella olevaan kirtovesipumppuun..
Hermot menee ku on niin vaikea tapaus.
Jos joku oulun seudulla asuva bemarimies haluaa korvausta vastaan laittaa nuo letkut niin että lämpeää konekin niin tuon heti auton sinne
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Masatus View PostHei jos jollakin on tuoreessa muistissa tämä letkumuutostyö, niin viitsisitkö listata hieman millaisia liitoksia hommassa tarvitsee.
Se lähinnä mietityttää kun joku taisi jossain mainita että letkujen välille tarvii letkuliittimiä missä toinen pää on 19mm ja toinen 21mm, tuollaisia liikkeistä kyselin aika heikoin tuloksin. Joten saako jobin hoidettua 19mm/19mm liitoksilla?
Siis tämä letkumuutos homma.
Heti tuli ongelma. Omassa autossa kuvassa näkyvästä vesiventtiilistä menee letku suoraan kennolle. Tai yhteen niistä kolmesta lähdöstä. Ja tuo haaroitukselta menevä letku joka pitäisi mennä vesiventtiilille, menee vesiventtiilin alapuolella olevaan kirtovesipumppuun..
Hermot menee ku on niin vaikea tapaus.
Jos joku oulun seudulla asuva bemarimies haluaa korvausta vastaan laittaa nuo letkut niin että lämpeää konekin niin tuon heti auton sinne
Leave a comment:
-
-
Originally posted by erä-koira View Postkuinkahan kalliiks tulee webaston korjaus kun vikakoodit
3 Cirulaction pump
7 under voltage cut off
eiks noi tarkoita että vesipumppu pimeenä ja sit hehkutulppa pimeenä myös? onks järkee korjata vai etinkö suosiolla uuden ehyen?
Edit:olen yrittänyt netist hakea ton pumpun sain selville se on oikkaris mut mistä toi 7 vika koodi tulee ei kai ihjain kortti ole kärähtänyt
Leave a comment:
-
Leave a comment: