Originally posted by Kiwes
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 webasto asiaa
Collapse
X
-
-99 punane passatti
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
www.mcars.fi
Kysy 041-5056506
https://www.facebook.com/MCarsOulu/
INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star
Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti
-
-
Originally posted by exautisti View PostJatkuvaVikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
-
Originally posted by Kiwes View PostTämä selvä... sitten tarttee ruveta pohtimaan et mistä sellasen sinne keksin-99 punane passatti
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
www.mcars.fi
Kysy 041-5056506
https://www.facebook.com/MCarsOulu/
INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star
Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti
Comment
-
-
Laitoin tänään omaan autooni kellon webastolle ja webasto kyllä käynnistyy hienosti ja toimii niin kauan kun antaa ajastimella olla päällä, mutta ihka ei sano mitään, eikä sisälle tule ilmaa/puhallin ei pyöri. Kytkin siis webaston 1 pinniin kellon. Orggis webasto, ja aiemmin vain ajonaikainen lämmitys.Nyt: E36 323i M-Sport
Ex: 1x E30,E31,E61 2xE46 3xE32 6xE34 6xE36 8xE39
Comment
-
-
Originally posted by Aspoi View PostLaitoin tänään omaan autooni kellon webastolle ja webasto kyllä käynnistyy hienosti ja toimii niin kauan kun antaa ajastimella olla päällä, mutta ihka ei sano mitään, eikä sisälle tule ilmaa/puhallin ei pyöri. Kytkin siis webaston 1 pinniin kellon. Orggis webasto, ja aiemmin vain ajonaikainen lämmitys.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Rotax View PostOnkohan webaston kortti hajalla, kun vikakoodi oli liekkivahdista? Webasto lähtee hurisemaan kellon liekkinapista mutta käy noin 30sek ja sitten sammuu. Pumpun naksutusta ei kuulu ja webaston pakoputkesta tulee kylmää?
Auto on e39 530d jossa alkuperäinen ajonaikainen webasto johon on laitettu kello.
Oisko tästä kellään tietoa, ei kiinostaisi ostaa uutta webastoa
Comment
-
-
Originally posted by exautisti View PostTuossahan on vain mielikuvitus rajana alkaen pelkästä katkasijasta. Mullakin on hyllyssä gsm ohjaukseen soveltuva puhelin ja uus t100 webaston oma kaukosäädin joka näyttää sitten sisälämpötilat ym.ei oo niin mahoton kiire... Tarttee vissiin joku stoori kirjotella sit ku vihoin ja viimein saan valmiiks tuon kötöstelyn. Osille tuli hintaa 6e ja puhelin on jo ittelläkin... (löytyy myös priipeidi niin saapahan senkin hoitoon sitten)
Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
-
Originally posted by Rotax View PostOisko tästä kellään tietoa, ei kiinostaisi ostaa uutta webastoa
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View PostJos vikakoodi on liekkivahdista, vikana voi olla itse hehku, vika hehkun mittuspiirissä ohjainkortilla tai jopa molemmat. Vianrajoituksessa on järkevää käyttää ehjää hehkua (irto palopesineen, muutoin hehkun johdot syttyvät palamaan hehkutettaessa...)liittimestään kiinni kortilla, ei tarvitse kuitenkaan asentaa itse laitteeseen, ja hehkuttaa esim inpalla tai therom testillä. Tällä jo selviää tarvitseeko itse laitetta välttämättä purkaa vai riittääkö pelkän kortin irroitus. Käytännössä jos raaskii sijoittaa kannattaa korjata molemmat, koska kumpikin ovat vikaantuvia. Jos vielä laittaa uuden vesipumpun samalla on webasto taas uuden veroinen.
Comment
-
-
E39 webaston koodaus esilämmittimeksi
Onko kyseinen toimenpide mahdollista itse suorittaa jollain ohjelmalla? Ja kannattaako ees yrittää vai voiko saada paljonkin vahinkoa aikaan?
Autossa siis ajonaikainen webasto tällähetkellä....
Autossa viri-ohjelma.
Wetteri Kajaanilla käytin autoa mutteivat pystyneet koodaamaan.
Heidän laitteillaan jos suorittaa ton koodauksen niin auto palautuu tehdasasetuksiin samalla ja viri-ohjelma poistuu
Oisko Kajaanissa tai lähettyvillä korvausta vastaan osaavaa tekijää joka osais koodata ton webaston esilämmittimeksi poistamatta viri-ohjelmaa?
Comment
-
-
Taas se alkaa, webasto ei toimi. Pysähtyy aina 1-2min polton jälkeen "fan interrupt" ja harmaa savupilvi pölähtää webastosta pihalle. Sen jälkeen vikakoodia palopuhaltimesta. Kokeilin kahella eri puhaltimella ja sama oire. Molemmat toki käytettyjä puhaltimia. Millä perusteella tuo webasto päättelee että puhallin sökö, koska molemmat pyörii kyllä hiljaisesti ja hyvin?
Korttikin on korjattu, että siinäkään ei luulisi vikaa olevan.Last edited by zener; 23-09-2014, 09:49.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostTaas se alkaa, webasto ei toimi. Pysähtyy aina 1-2min polton jälkeen "fan interrupt" ja harmaa savupilvi pölähtää webastosta pihalle. Sen jälkeen vikakoodia palopuhaltimesta. Kokeilin kahella eri puhaltimella ja sama oire. Molemmat toki käytettyjä puhaltimia. Millä perusteella tuo webasto päättelee että puhallin sökö, koska molemmat pyörii kyllä hiljaisesti ja hyvin?
Korttikin on korjattu, että siinäkään ei luulisi vikaa olevan.
weba ohjain mittaa puhaltimen ottamaa virtaa ja jos arvo menee ohjelman raja-arvojen ulkopuolelle niin seuraa puhaltimen ja koko laitteen pysäytys ja kyseinen vikailmoitus. Katkoksen puhaltimesta voi testata pyörittämällä sitä pitkän aikaa akun varassa jos nopeus on koko ajan tasainen on homma siltäosin ok, liika virranotto taas johtuu huonoista laakereista eli yläkansi puhaltimesta varovasti pois kampeamalla ja kokeillaan rattaasta pyöriikö käsin lähes ilman vastusta, huomaa kyllä jos on jäykähkö.
Jos puhaltimet ovat ok niin sitten kortille on tullut jokin uusi katkos, tai jokin komponentti ko piirissä on jäänyt uusimatta tai vaurioitunut uudelleen. Toki tuollainen ohjausvika johtuu yleensä ko. mallin kortilla puhaltimen pääteasteena toimivan tempfetin BTS 132 viasta jolloin tempfet iän myötä kasvaneen vuotovirtansa vuoksi liikaa lämmetessään katkaisee puhaltimen ohjauksen normaalina suojaustoimenpiteenä.
Comment
-
Comment