Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by TJJ View PostKyllä haittaa, nyt tuo jyrkkä mutka on alhaalla ja voi mennä tukkoon paljon helpommin. Minulla on jyrkkä mutka ylhäällä ja sinne se kuuluu.ja näkehään tuon nyt selvästi että sopii suoraan 90 asteen kulma, mitähän vithua mä äsken kyyläilin sitte
- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostKyllä haittaa, nyt tuo jyrkkä mutka on alhaalla ja voi mennä tukkoon paljon helpommin. Minulla on jyrkkä mutka ylhäällä ja sinne se kuuluu.Kattelin tota vanhaa putkee ni ainut paikka missä näky majoneesin jämiä oli just tuon putken LOIVA mutkainen ALAPÄÄ!
Tämä on merkkikorjaamon asentama
Comment
-
-
Originally posted by mijuko View PostNoinhan se aluperin on, että 90-mutka yläpäässä ja nyt näyttää (onkos tuo ny vanos-solenoidi) hankaa tohon putkeen- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
-
-
Originally posted by Magirus View PostNyt tartteis nopeeta jelppiä
Oltiin emännyksen kanssa reissun päällä kohti Jämsää. Siinä sitten yhdellä suoralla ohitin pari autoa ja kas kummaa, ohituksen jälkeen syttyi latauksen merkkivalo.
Ekana kävi mielessä että jos hihna poikki, äkkiä nilkuttaen bussipysäkille ja pelti auki -> hihna ok, kaikki apulaitteet ja rullat pyörii.
Hetken päästä auto sammuksiin ja kaikki kulutukset pois. -> Auto käyntiin ja edelleen palaa merkkivalo.
Nyt sitten ne tärkeimmät kysymykset eli: Hiilet, jännitteensäädin vai mikä muu mahdollinen? Sulakkeet ok. Pieni OBC ja salavalikosta 9 näyttää käynnissä ollessa noin 12.2 ja laskee, eli latausta ei ilmeisesti ole? Vittumaista täällä mehtäautotiellä tutkia ja läppärinkin akku on rajallinenEi ollut mikään maailman herkullisin homma. Paskaa oli koko sätös täynnä, putsailin CRC:llä ja luikkasin takasin paikoilleen. Eihän se ladannut vieläkään
Otin sitten riskin ja ajoin auton vanhempien pihaan (vähän reilu 100km) minimaalisilla kulutuksilla, aina lykättiin hiemaks aikaa apuvirtaan kun alko pikku OBC lähennellä 11.0 volttia. 10.9 alaspäin menee koko rakkine sekasinJonkun verran herkkua oli ajella kunnon mutkapätkää vesisaateessa ilman pyyhkijöitä ja valoja. Täyty vaan luottaa edellä ajavaan ja ohjata sen mukaan
Mites nuo hiilet vaihdetaan, löytyykö jostain ihan ohjeita? Tuli 4kpl hiiliä, toiset näkyis olevan tuohon säätimeen mutta minnekkäs nuo kaks muuta? Ja miten tuo säädin puretaan että pääsee hiilet nykimään vittuun?
M47TU E61 520D FamilyWagon -06
M30 E24 635CsiA FatLip Yankee -87
M20 E30 320i/323i Rooflost -86
M30 E24 628 CsiT Batmobile -82
O: E24 osasia
Comment
-
-
Kiire!
Asennus käynnissä! Kiireellistä apua kaivataan!
Miten ton touringin takakontinluukun muovitukset/verhoilun saa pois?
Olen irrottanu sivummaiset listat ikkunalasin vierestä, sekä ruuvit "työkalu-telineen" kannen alta. Nyt muovi liikkuu hieman, mutta kanittaa vieläkin kiinni jonnekin. Miten se on kiinni?
Pitäs saada se "kahva" irti.. Siis tämä missä on mikrokytkin takakontin avaamiselle. Se lista repsottaa toisesta laidastaan ja on siis rikki. Repäisenkö vaan koko listan helevettiin siitä ja laitan uuden? Eikös se kuitenkin vaadi sisäpuolelta muovien purkamista, vai voiko sen vaihtaa lennosta ulkopuolelta käsin?
Kiittäen itse itseäni avusta ja vastauksista. Lisää voimaa, niin irtosi. Ja samalla metodilla myös kontin kahva, jota ei tarvinnut ehjänä haaveillakaan.Last edited by Ripattila; 17-09-2011, 15:56.E39 523iA Touring
E39 530iA Touring M-sport (nukkumassa)
Comment
-
Comment