Tuplalasisten ja normaalilasisten ovet on täysin samanlaiset niin E38:ssa, kuin myös E39:ssä. Ainut ero on lasin tiivisteissä ja nostomekanismin moottorissa.
EDIT: Lisäksi kaksikerroslasin alareunassa on tunnistin, jota lukeva sensori on oven yläreunassa ovipahvin takana. Tuo sensori kertoo korimoduulille, että lasi on ylhäällä, eikä normaalia tehokkaampi nostimen moottori näin pääse kuormittamaan korimoduulia. Jos haluaa päivittää autoonsa tuplalasit, niin ne toimivat kyllä ilmankin tuota tunnistinta.
Onko ideoita mistä tuo 530d vuotaa öljyä koneen vasemmalta puolelta(kuskin puolelta). Lohkon kylki ylös asti märkä ja ei sinne oikein niin hyvin purkamatta näe että mistä öljy mahtaa tulla, onkohan siellä joku yleisempi paikka mistä nämä alkaa vuotamaan?
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Onko ideoita mistä tuo 530d vuotaa öljyä koneen vasemmalta puolelta(kuskin puolelta). Lohkon kylki ylös asti märkä ja ei sinne oikein niin hyvin purkamatta näe että mistä öljy mahtaa tulla, onkohan siellä joku yleisempi paikka mistä nämä alkaa vuotamaan?
Originally posted by AnttiR
Tässä vaiheessa sitten tallin vaihto ja ajattelin vielä öljyt vaihtaa. Vanhat öljyt pois ja tietysti oli 36mm hylsy hukassa ja jakarilla suodatinkoteloa auki ja se mutteri siitä päältä murtui irti
No uudet öljyt ilman uutta suodatinta.
Jos ei tuosta kannesta, niin ehkä sitten jalasta :think
Onko kellään kokemusta e39 sedanin takakontista, että mahtuuko minkä kokoset rattaat, vai täytyykö suosiolla katsoa farkkumalleja? Vaunujen mitat 100x60x42. Ei vaan miellytä itseä tuo farmari, vaan sedani ehdottomasti hankintalistalle mikäli sinne saa nuo rattaat mahtumaan ilman sen suurempia sovitteluja?
Onko kellään kokemusta e39 sedanin takakontista, että mahtuuko minkä kokoset rattaat, vai täytyykö suosiolla katsoa farkkumalleja? Vaunujen mitat 100x60x42. Ei vaan miellytä itseä tuo farmari, vaan sedani ehdottomasti hankintalistalle mikäli sinne saa nuo rattaat mahtumaan ilman sen suurempia sovitteluja?
näin äkkiseltään voisin sanoa, että mahtuu.. yllättävän tilava kontti.
e39 530Da m-sport -99 cosmosschwarz metallic
Ex:e39 525iA m-sport -01 cosmosschwarz metallic
Ex: e39 530d m-sport -02 Imolarot II
Ex: e46 320d m-sport -01 Imolarot II
Ex: e39 523i m-sport -00 imolarot II
Ex: e34 535i Diamantschwarz Metallic
Ex: e34 520i -94 Touring Alpinweiss II
Ex :e36 318 is -94 Class II Alaskablau Metallic
Ex: e34 535 iA -90 Shadowline Delphin Metallic
Ex: e36 325i Coupe -92 Diamantschwarz Metallic
Ex: e30 318i -88 Diamantschwarz Metallic
Ääni on samallainen ja kuuluu samalta kohdalta voimakkaimmin mitä videossa. Kyseessä on siis ilmeisesti tiensä päähän tullut hihnapyörä.
Kysyisinkin siis, että minkä tämä pyörä on, missä se sijaitsee ja mitä se maksaa? Jos samalla vaihdan moniurahihnan niin mitä noista rullista tulee yleensäkin ottaa huomioon ja vaihtaa? Tämä aihe ei ole vahvimpiani.
näin äkkiseltään voisin sanoa, että mahtuu.. yllättävän tilava kontti.
Näin oon kuullu, mutta varmaa tietoa olis vielä kiva saada Ei ittee pienimuotonen rattainen purkaminen haittais, mutta muija ei välttämättä innostu jos joutuu jokakerta ottaan osaa irti että saa rattaat konttiin.
Näin oon kuullu, mutta varmaa tietoa olis vielä kiva saada Ei ittee pienimuotonen rattainen purkaminen haittais, mutta muija ei välttämättä innostu jos joutuu jokakerta ottaan osaa irti että saa rattaat konttiin.
kaverilla lapsi, ja e39 m5 ja kyllä mun mielestä ihan rattaita kuljettanut ilman pulttien aukomisia.
e39 530Da m-sport -99 cosmosschwarz metallic
Ex:e39 525iA m-sport -01 cosmosschwarz metallic
Ex: e39 530d m-sport -02 Imolarot II
Ex: e46 320d m-sport -01 Imolarot II
Ex: e39 523i m-sport -00 imolarot II
Ex: e34 535i Diamantschwarz Metallic
Ex: e34 520i -94 Touring Alpinweiss II
Ex :e36 318 is -94 Class II Alaskablau Metallic
Ex: e34 535 iA -90 Shadowline Delphin Metallic
Ex: e36 325i Coupe -92 Diamantschwarz Metallic
Ex: e30 318i -88 Diamantschwarz Metallic
Irrotin yhen mutterin sisälokarista, missä on se johdoille menevä holkki. Kömysin autonalle katsomaan, niin sen sai vaihdettua ilman sisälokarin irroitusta. Oli kyllä yllättävän vittumainen askarrella sinne rakoseen sitä, kun kuravettä tuli naamalle koko ajan
Ääni on samallainen ja kuuluu samalta kohdalta voimakkaimmin mitä videossa. Kyseessä on siis ilmeisesti tiensä päähän tullut hihnapyörä.
Kysyisinkin siis, että minkä tämä pyörä on, missä se sijaitsee ja mitä se maksaa? Jos samalla vaihdan moniurahihnan niin mitä noista rullista tulee yleensäkin ottaa huomioon ja vaihtaa? Tämä aihe ei ole vahvimpiani.
Kokeile heiluuko viskotuuletin? Itellä heilu lähes pari senttiä ropellin ulkoreunasta mitattuna ja välyshän oli siis vesipumpussa. Piti kyllä mielenkiintoista ääntelyä, ulisi, krohisi ja välillä kunnolla rouskutti. Oli yks rullakin hieman karkean tuntuinen, vaihdoin tänään siis pumpun(ja termarin), rullat ja kiristinpyörän sekä remmit.
Comment