Jos tyhjäkäynniltä nykäisee tuon johdon irti niin pari sekunttia kierrokset käy alempana ja sen jälkeen toimii ihan normaalisti.
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tuo ainakin viittaisi siihen että MAF on kunnossa :think Ei sun kyllä varmaan auta kun käydä lukemassa vikakoodit, ja jos ne ei anna suoranaista vikaa (toki siellä näkyy tieto muistissa kun olet nykäissyt johdon irti), niin livedataa seuraamalla viimeistään asiantunteva kaveri osaa sanoa onko MAF viallinen vai ei.Originally posted by Antsah View PostJos tyhjäkäynniltä nykäisee tuon johdon irti niin pari sekunttia kierrokset käy alempana ja sen jälkeen toimii ihan normaalisti.
Tuntuuko auto sitten mopolta alakierroksilla vai mistä tuli mieleen että siinä voisi olla vikaa?
Comment
-
Alakierroksilla tosiaan tuntuu taas puutuneelta. Tuntuu välissä, että alakierroksilla kun painaa kaasun pohjaan niin ei pysy liikennevirran mukana ennen kuin kierrokset nousee yli 3 tonnin.
Vikakoodia tuosta maffista ei ole. Paitsi tietenkin kun on irroteltu tuota maffin liitintä. Pitänee vielä Inpalla katella noita livedatan arvoja.
Comment
-
h7 ..Originally posted by anttir View Postmitkäs polttimot on m-sport puskurin sumareissa?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Käh. Niin olliiOriginally posted by Clavurion View PostEi, vaan HB4.
Sori
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Mä sain joskus peräkärry perässä kakkosella 59,2l/h ja ilmankin meni enemmän kuin noi sun arvot MAF:in kans. Luulis että sulla pitäis mennä vähintään tuo mun maksimi, tai enemmänkin kun on M54 vs. mun M52TU.Originally posted by Antsah View PostTeimpä salavalikon kautta maf-testinkin. Maffi kytkettynä tulee 2 ja 3 vaihteella rajottimen pinnassa 54-56l/h. Maffin johto irti saan yli 60-62l/h lukemia. Eli taitaa olla selvä tapaus?E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Joo, ei tuo minustakaan ihan normaalilta vaikuta, että tulee parempaa tulosta johto irtiOriginally posted by Petri.Kekkonen View PostMä sain joskus peräkärry perässä kakkosella 59,2l/h ja ilmankin meni enemmän kuin noi sun arvot MAF:in kans. Luulis että sulla pitäis mennä vähintään tuo mun maksimi, tai enemmänkin kun on M54 vs. mun M52TU.
Comment
-
Yllätänkö sut, jos kerron, että lukko aukeaa siihen suuntaan, kun lukkopesää käännetään normaalissakin avauksessa?Originally posted by ruupanen View PostKumpaan suuntaan toimii oven manuaali avaus, jos akku loppu? Pitääkö nostaa kahvaa? Potilas touring ja vm 00, joten ei lukkopesää muualla kuin kuskin ovessa. 100% tietoa kiitos, koska eilen jo kaveri kokeili auki saaha, mutta kumpaankaan suuntaan ei tuntunut "helposti" menevän, joten nytten pitäisi saaha varmuus kumpaan se kääntyy!
Eli VASTAPÄIVÄÄN ja tasan 90 astetta.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
Kärsiikö näihin rakentaa saattovalot sumareihin hyppyvirralla, vai tarviiko diodia väliin ettei iki-ihanat moduulit mee sekasin?
vm.97 on pirssi.Last edited by Hebbu ///M3; 06-09-2011, 23:34.
Sotkamo Connection
Comment
-
Onko sinulla E39, jossa ei ole saattovaloja vakiona?Originally posted by Hebbu ///M3 View PostKärsiikö näihin rakentaa saattovalot sumareihin hyppyvirralla, vai tarviiko diodia väliin ettei iki-ihanat moduulit mee sekasin?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
jos ne saa päälle silleen että ennenku virrat laittaa radioasentoon, vetää pitkien viiksestä, niin ei mitään tapahdu. Ja tarkotus olis ne valot laittaa pelaamaan kaukosäätimestä, vai syttyykö ne vakiona siitäkin?
vai oliko se että radioasennossa piti vetäistä.
Sotkamo Connection
Comment
-
hmm.. ihan kuin rivienvälissä lukisi että ovat vakiona? kuinkas saattotoiminto aktivoidaan?Originally posted by Clavurion View PostOnko sinulla E39, jossa ei ole saattovaloja vakiona?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Alkupään E39:ssä noita ei ole vakiona. LCM coding index 17 eteenpäin, eli jostain -98 saattovalot on vakiona. Eli LCM:n vaihtamalla saa vanhemmassakin toimimaan. Sieltä saa myös valittua, miten pitkään toimivat ja mitä valoja käytetään saattovaloina. Aktivointi heti virtojen katkaisun jälkeen pitkien viikseä vetämällä.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
Comment