Alla kuvia 175tkm ajetun 523i:n koneesta, aika kiitettävän paljon paskaa ilmeisesti huohottimen kautta työntänyt kanteen, en ole aikaisemmissa autoissa tuollaiseen törmännyt. Pitääkö tuosta olla huolissaan vai ihan normaalia?
öljykorkki näyttää samalle kuin kaikissa näkemissäni M52:ssa (kuivaa karstaa joka lähtee raaputtamalla) mutta tuo huohotinletku näyttää aika vaihtokelpoiselta
Alla kuvia 175tkm ajetun 523i:n koneesta, aika kiitettävän paljon paskaa ilmeisesti huohottimen kautta työntänyt kanteen, en ole aikaisemmissa autoissa tuollaiseen törmännyt. Pitääkö tuosta olla huolissaan vai ihan normaalia?
Onko miten pätkäajoa harrastettu ja mitkä öljyt? Itellä samanverran ajettu 528iA ja ei merkkiäkään tosta paskasta ja alkuperänen huohotin on. Tosin mulla työmatka 55km/sivu
Onko kukaan vaihtanut 50W xenon polttimoita orkkis 35W D2S:n tilalle? Kuumeneeko 50W paljon enemmän, toimiiko orkkis ballasteilla ym? Pisti tämä video miettimään..
Onko miten pätkäajoa harrastettu ja mitkä öljyt? Itellä samanverran ajettu 528iA ja ei merkkiäkään tosta paskasta ja alkuperänen huohotin on. Tosin mulla työmatka 55km/sivu
Ei aavistustakaan tuosta ajotyylistä, mutta öljyjä ainakin on vaihdettu tiheesti. En muista merkkiä, ehkä sekin tieto olisi huoltovihossa.
Semmonen kyssä olis, palaa airbagin valo, sen verran tiedän että ei ole minkään tyynyn valo ku vikakoodeilla sitä etittii ja koitettii nollata mut ei nollaantunu, vaan anto koodin jonneki iha muualle? turvavyönkiristin? ja johku johdon se anto? mistä sitä vika siis kantsii lähtee etsimäää
Semmonen kyssä olis, palaa airbagin valo, sen verran tiedän että ei ole minkään tyynyn valo ku vikakoodeilla sitä etittii ja koitettii nollata mut ei nollaantunu, vaan anto koodin jonneki iha muualle? turvavyönkiristin? ja johku johdon se anto? mistä sitä vika siis kantsii lähtee etsimäää
Tunnistimet penkin alla? Mihinkäs ihan muualle se antoi sen koodin?
Onko kukaan vaihtanut 50W xenon polttimoita orkkis 35W D2S:n tilalle? Kuumeneeko 50W paljon enemmän, toimiiko orkkis ballasteilla ym? Pisti tämä video miettimään..
ei toimi orkkis ballasteilla, tarviit 50w ballastit myös. ei xenonit tuota mielestäni lämpöä juuri ollenkaan..
ei xenonit tuota mielestäni lämpöä juuri ollenkaan..
Tuosta on helppo olla eri mieltä, jos esim. omistaa projektorin, jossa 300 W xenon-lamppu. Vaikka xenonin hyötysuhde onkin hieman parempi kuin halogeenipolttimoilla, valtaosa syötetystä energiasta muuttuu edelleen lämmöksi. Toki lämmöntuotto 50 W xenonilla jää edelleen pienemmäksi kuin 55 W halogeenilla.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Tuosta on helppo olla eri mieltä, jos esim. omistaa projektorin, jossa 300 W xenon-lamppu. Vaikka xenonin hyötysuhde onkin hieman parempi kuin halogeenipolttimoilla, valtaosa syötetystä energiasta muuttuu edelleen lämmöksi. Toki lämmöntuotto 50 W xenonilla jää edelleen pienemmäksi kuin 55 W halogeenilla.
nojoo kyseessä oli kumminkin 50w tuikku eikä mikään 300w hirviö
talvella huomaa ainakin että jos halogeenit valoina nii pysyy umpio sulana, mutta xenoneilla ei tahdo pysyä..
Tuosta on helppo olla eri mieltä, jos esim. omistaa projektorin, jossa 300 W xenon-lamppu. Vaikka xenonin hyötysuhde onkin hieman parempi kuin halogeenipolttimoilla, valtaosa syötetystä energiasta muuttuu edelleen lämmöksi. Toki lämmöntuotto 50 W xenonilla jää edelleen pienemmäksi kuin 55 W halogeenilla.
Tuttava halkaisi folkkaristaan molemmat umpiot kiinalaisella 55w muutossarjalla.
Oli asentanut pitkiin, seisotti autoa paikoillaan pitkät päällä ja umpiot kurassa autoa ja poks poks.
Ilmeisesti tekee jonkun "hotspotin" joko siihen kuraan tai tiettyyn kohtaan lasia, ei kai tuo muutoin ole selitettävissä.
EDIT: joko se joku kertoo käyvätkö esim e46 hella bixenon projektorit e39 prefacelift xenon umpioon?
Tilanne on seuraava, farkkuautoa tarvitsisin kovasti ja e38 jälkeen, e46 kokeiltuani, ainoa vaihtoehto on e39. Seuraa kysymys, 540ia vaiko alpinalta B10 3.3? Tehoa noissa on lähes sama määrä, sekä hinnat ovat aika samoissa. Tietty B10 4.6l olisi myös mukava, mutta näiden hinnat sopivasti varusteltuna tuntuvat olevan vähän turhan paljon. Miten alpinalla tuo automaattivaihteisto toimii? Onko käytännössä sama kuin bmwllä? Miten ohjaustuntuma, onko kummassakin vielä tämä vanhanmallinen kuulamutteri?
Viittaako pakokaasukatkut johonkin ongelmaan?,
Katti ilmeisesti ei toimis mutta kumminkin, pakokaasut haisee niin voimakkaasti että oravat tippuu puista. Kitkerälle tuoksahtas.
Ei oikeestaan vaikeuta elämää millään tavalla mutta silti palava halu tietää että miksi tuo E39 nostaa pyyhkijät aina ylös kun virrat sammuttaa? Mitä tällä toiminnolla on käytännössä haettu hämmennyksen lisäksi Alkaa mennä yöunet kun ei keksi mitään järkevää selitystä..
Ei oikeestaan vaikeuta elämää millään tavalla mutta silti palava halu tietää että miksi tuo E39 nostaa pyyhkijät aina ylös kun virrat sammuttaa? Mitä tällä toiminnolla on käytännössä haettu hämmennyksen lisäksi Alkaa mennä yöunet kun ei keksi mitään järkevää selitystä..
Mukavampi vaihdella tietysti pyyhkijöitä..
E38 nosti aina pyyhkijät ylös, jos piti tihkulla sammutaessa.
Comment