Tarkistin onko yleinen mielipide eroava omastani, olihan se. Tuskin siis kannattaa myydä. Uusissa ei vissii tulekkaan ballasteja joten ei sitten vanhoissakaan. Kai niissä korkeudensäätö moottorit on?
Tarkistin onko yleinen mielipide eroava omastani, olihan se. Tuskin siis kannattaa myydä. Uusissa ei vissii tulekkaan ballasteja joten ei sitten vanhoissakaan. Kai niissä korkeudensäätö moottorit on?
Mistään ei ole vielä tullut mitään, prkl.
Siis tahtoisit enemmän kuin 450e noista? No tuskin niistä kukaan semmoisia summia maksaa. Ja jos ovat ehjät niin miksi myydä. Muovit voi kiillottaa virheettömiksi niin pärjäähän niillä jos itse umpiot on vielä hyvät.
eikö kuitenkin ole voinut saada jonkun m-sport aerodynamics yms paketin? siis normi sisustalla, mutta puskureilla? aattelin vain... Itsellänihän on kyllä tuo musta kattoverhous mutta mietin vain...
Tommoiset itsellä mm.
S715A M AERODYNAMICS PACKAGE M Aerodynamics package
S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Headlining anthracite
Eli kyllä se kattoverhous on siellä erikseen listattuna, onko voiut tilöata noista vain toisen, en tiedä...
Mulla on tossa nykysessä touringissa musta kattoverhous ja m-sport ratti, mutta ei muuta m-sporttia. Ja noi molemmat lukee varustelistassa. Ja auto siis E39 525iA touring 10/2001.
Itse maksoin vasemmasta 200€(ehjä) ja oikeasta 160€(säätötangot poikki) molemmissa polttimot mukana, ei ballasteja. Tämä nyt vaan referenssiksi, itse en halvemmalla löytänyt mistään HELLA:n Fl Xenoneita valkoisin vilkuin
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Itse maksoin vasemmasta 200€(ehjä) ja oikeasta 160€(säätötangot poikki) molemmissa polttimot mukana, ei ballasteja. Tämä nyt vaan referenssiksi, itse en halvemmalla löytänyt mistään HELLA:n Fl Xenoneita valkoisin vilkuin
Kuulostaa kohtuulliselta. Jos oikein ymmärsin, niin esim. Schmiedmann myy settiä pre 99 n.1200e, siinä ilmeisesti ballastit mukana. Uudempaa myydään settiä n.850e, se ilman ballsteja käsittääkseni.
Onkohan nuo ballstit helposti hajoavia, että kuinka kauan vanhat mahtaa kestää?
Olikos fakta tietoa, onko pre faceliftin valoteho parempi?
On faktatietoa siitä että pre-facelift xenoneiden valoteho ainakin lähivalojen osalta on parempi mitä facelift xenoneiden!
Tietenkään uusia valoja en ole vertaillut mutta useita käytettyjä...
Parhaan kombinaation saa kun vaihtaa pre-xenoneihin facelift look kuoret
Näillä mennään:
Mistäköhän johtuu kuvan kaltainen kuluminen, levyn sisäpuolelta kuluminen on tasainen mutta ulkopuolella ei, levyillä ajettu n. 520 km " Brembot " . Jarrupala ottaa vain ulkokehältä, liut toimii normaalisti vai pitääkö ajaa enemmän jotta kuluminen normalisoituu, jarrut ei täristä ja toimii todella hyvin ja pehmeästi. kyseessä vasen etulevy, oikealla ottaa/kuluu tasaisesti. Olisiko liuku tapit kulahtaneet.
Eiköhän tuo tasaannu kun ajelet menemään, harvemmin kyllä e39:n satuloissa tapit kulahtaa :think
Itse ruukaan laittaa noihin tappeihin hitusen kuparitahnaa paloja vaihtaessa, en tiedä onko hyvä vai huono mutta jotenkin vaan tuntuu tuo ns. kuiva liuku systeeminä huonolta ja monesti on ollut sisempi pala aavistuksen kuluneempi kuin ulompi
Näillä mennään:
Oisko mitään veikkauksia jurinan lähteestä.
Keväästä asti ollut. oikealle kaartaessa jurisee enemmän ja vasemmalle kaartaessa melkein katoaa.
moottorin kierrosluvut ei vaikuta. Auton nopeus vaikuttaa.
vasemmalle vaihdettu molemmat laakerit. oikealle ei. (tyhmääkö, opiskelijan pihistelyä)
Kesä ja talvirenkaat, molemmilla sama jurina.
Alkaa kyllästyttää kun kuulo menee sen takia kun joutuu popit pitämää kovalla :P
Oisko mitään veikkauksia jurinan lähteestä.
Keväästä asti ollut. oikealle kaartaessa jurisee enemmän ja vasemmalle kaartaessa melkein katoaa.
moottorin kierrosluvut ei vaikuta. Auton nopeus vaikuttaa.
vasemmalle vaihdettu molemmat laakerit. oikealle ei. (tyhmääkö, opiskelijan pihistelyä)
Kesä ja talvirenkaat, molemmilla sama jurina.
Alkaa kyllästyttää kun kuulo menee sen takia kun joutuu popit pitämää kovalla :P
"Samaa" vikaa kyselin tuossa aikasemmin. Enkä oikein jaksa uskoa ite laakeriin, kun ei klappia tunnu. Tuleeko sulla kokoajan vai tasasesti pätkittäin?
Pitäis ehtiä kattomaan ja pyörittelemään selviäiskö mitään..
BMW 520d Touring '06 314tkm BMW 530D Touring '99 552tkm BMW 320da Touring '02 427tkm Volvo V70 D5 '02 Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment