Originally posted by peto2
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Pexi_87 View PostMistä 2000 vuoden 540i Webasto ottaa lämpötilatietonsa/mistä se tietää kuinka kauan se on päällä milläkin kelillä. Nyt pyöreät 10 astetta pakkasta ja vartin verran oli Webasto päällä kun sen MIDistä laitoin päälle. Vikakoodeja ei ole ja muutenkin kunnossa oleva laite.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by schwarze View PostAuttasko tua -> http://wds.spaghetticoder.org/en/zin...-112645001.htm Olisiko jokin em. parametreista täyttynyt, kuten jäähdytysnesteen lämpötila
Comment
-
-
Orkkis Webastohan on "mukavuuslämmitin" eli lämmittää vain sisätilat jos ei letkutusta ole muutettu siten, että lämmittää myös moottorin :think
Ohjeet letkutuksen muuttamiseksi löytyy jostain foorumin syövereistä...
Sitä en tiedä varmaksi onko Webaston saanut uutena tilattua esilämmittimenä mutta ainakin kaikissa omissa e39 korisissa on pitänyt tuo letkutus muuttaa.Last edited by Jube; 06-01-2012, 23:52.Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Originally posted by Pexi_87 View PostYmmärsinkö oikein, eli jäähdytysnesteen lämpötila pitäisi olla 70 astetta jolloin tuo sammuu? Koska kun laite oli täysin sammunut=ei kuulunut mitään ääntä enää, annoin olla 5min ja starttasin. Lähti aika vaivalloisesti käyntiin, lämpöviisari ei noussut yhtään.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by Jube View PostOrkkis Webastohan on "mukavuuslämmitin" eli lämmittää vain sisätilat jos ei letkutusta ole muutettu siten, että lämmittää myös moottorin :think
Ohjeet letkutuksen muuttamiseksi löytyy jostain foorumin syövereistä...
Sitä en tiedä varmaksi onko Webaston saanut uutena tilattua esilämmittimenä mutta ainakin kaikissa omissa e39 korisissa on pitänyt tuo letkutus muuttaa.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postnope on saanut myös "lisälämmittimenä" joka on muutettavissa esilämmittimeksi joka lämmittää moottorin ja sisätilat, pelkällä ohjelmoinnilla.
Tuollaisesta versiosta en ole kuullutkaan ennen...Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Originally posted by Jube View PostEli lämppärin letkujen välissä on jotkut sähköisesti ohjatut suuntaventtiilit?
Tuollaisesta versiosta en ole kuullutkaan ennen...
muttei se tosiaan käyny ku ohjelmoinnis kun alunperin webasto lähti päälle vain kun ulkolämpötila oli alle 5 astetta ja jäähdytysneste alle 70.. eikä mitään ulkoista käyttömahdollisuutta.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Täällähän on kuhinaa. Onkos hyviä ehdotuksia Öljypohjan "viiltomurtuman" korjaamiseen? Ongelmakohta on öljypohjan etuosan kylkipatissa, eikä hiusmurtumasta tule läpi muuta kuin vähän öljyhikeä. Öljypohjan vaihto, tai irroitus hitsattavaksi ehdotelmat ei nyt ole hakusessa.
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Eipäs mennä sivuraiteille sen weban kanssaJos se käy vain 15min, ongelma on jossakin muualla kuin sen kierrätysveden järjestelyissä. INPA auttaa ja sillä näkee
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Öljypohja
Originally posted by schwarze View PostTäällähän on kuhinaa. Onkos hyviä ehdotuksia Öljypohjan "viiltomurtuman" korjaamiseen? Ongelmakohta on öljypohjan etuosan kylkipatissa, eikä hiusmurtumasta tule läpi muuta kuin vähän öljyhikeä. Öljypohjan vaihto, tai irroitus hitsattavaksi ehdotelmat ei nyt ole hakusessa.
Ensiks hioin pinnan vähän karkeaks ja puhistin hyväks brake cleenerillä sit levitin tahnan pintaan.(öljypohjan oltava lämmin)
Mun aikana pysy 2 vuotta ja eipä oo kuullu jälkeen päin että ois lähteny irti!E70 X5 LCI- P-Sawo Connection -- Aja sinä mennessä niin minä otan tullessa -
-vikakoodin lukua ja nollausta inpalla/bmw scannerilla sekä live datan lukua-
Suoritan Tukkivannesahausta/Hirrensorvausta
Ex: E91 318dEx: E61 525d toukka
Ex: E46 330d sedan
Ex: E46 328 Coupe
Ex: E39 530d Sedan
Ex: E39 525i Sedan
Ex: E39 523i Toukka
+ Useita ex kikottimia
Comment
-
Comment