Oisko mitään veikkauksia jurinan lähteestä.
Keväästä asti ollut. oikealle kaartaessa jurisee enemmän ja vasemmalle kaartaessa melkein katoaa.
moottorin kierrosluvut ei vaikuta. Auton nopeus vaikuttaa.
vasemmalle vaihdettu molemmat laakerit. oikealle ei. (tyhmääkö, opiskelijan pihistelyä)
Kesä ja talvirenkaat, molemmilla sama jurina.
Alkaa kyllästyttää kun kuulo menee sen takia kun joutuu popit pitämää kovalla :P
Tuohon jatkeeksi mikähän mahtaisi aiheuttaa semmoisen että kun ajaa n 40km/h niin tuntuu epäsäännöllinen nypytys, tämäkin taas pertuntumalla tulisi vasemmalta. Ihan kun ajaisi tien poikittaisten halkeamien yli, muttakun niitä ei ole niillä kohdilla ja toisilla autoilla ei samaa tunnu.
Eihän ne tietenkään samanlaiset ole, hintakin hiukan eri. Ajaa asiansa kuitenkin. 99,9% maailman väestöstä ei huomaa eroa.
Juu kyllähän tuohon hiekkapuhallusoptiikkaan nähden varmasti siistimpi, mutta kuitenkin vähän liian tuningit omaan makuun.
Saapa nähdä, jotain noille valoille pitää tehdä kun eivät suostu pysymään kiiltävänä vaikka niitä hinkkaa, olen vain myllyttänyt ne mutta liekö joku jo kerennyt hiomaan sen "uv-suojan" vai mikä pintakerros se onkaan pois.
Kyseessä vm 2000, 523. Auton kun sammuttaa niin syttyy öjyvalo mittaristoon? Mitäs tommonen merkkaa?
Mikäli keltaisena palaa niin öljyt on alarajassa, jos öljyt on normaalilla tasolla niin tasoanturi alkaa vedellä viimeisiään. Löytyy myös ohjekirjasta.
Mikäli keltaisena palaa niin öljyt on alarajassa, jos öljyt on normaalilla tasolla niin tasoanturi alkaa vedellä viimeisiään. Löytyy myös ohjekirjasta.
Manuaalia ei oo joten sen takia kyselin. Kiitos infosta, täytyy stekata öljyt.
Juu kyllähän tuohon hiekkapuhallusoptiikkaan nähden varmasti siistimpi, mutta kuitenkin vähän liian tuningit omaan makuun.
Saapa nähdä, jotain noille valoille pitää tehdä kun eivät suostu pysymään kiiltävänä vaikka niitä hinkkaa, olen vain myllyttänyt ne mutta liekö joku jo kerennyt hiomaan sen "uv-suojan" vai mikä pintakerros se onkaan pois.
Parhaan laadun saat kun tilaat orggis hellan etupleksit, pitäisi olla jossain 160e tietämillä pari. Tarvikeliikkeiden kautta pitäisi saada tilattua.
1: Peräluukku ei aukea ulkoa,eli "kahvasta" painamalla, mutta sisältä ja avaimella aukeaa. "Kahva" rikkikö? Osat marmomorilta?
2: Sisälle puhaltaa vain kuumaa, tai siis tartteee kääntää ihan ääriasentoon että tulee kylmää, EI välimuotoa. Vesiventtiili tjms. finaalissa? Ei voi huoltaa/korjata? Uusi marmorilta?
1: Peräluukku ei aukea ulkoa,eli "kahvasta" painamalla, mutta sisältä ja avaimella aukeaa. "Kahva" rikkikö? Osat marmomorilta?
2: Sisälle puhaltaa vain kuumaa, tai siis tartteee kääntää ihan ääriasentoon että tulee kylmää, EI välimuotoa. Vesiventtiili tjms. finaalissa? Ei voi huoltaa/korjata? Uusi marmorilta?
Muuten kaikki yes...
1: Takaluukun kanteen menevä johtonippu luultavasti osittain poikki.
2: Vesiventtiili luultavasti jumittaa, voi varovasti avata ja putsailla.
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
1 ELi siis voi ollajohtonippu vika,vaikka sisältä aukreaa? OK,tarttee mita,ajattelinitsekseni, että silloin toimisi vain avaimesta.
Kiitokset
On erittäin epätodennäköistä, että sedanin johtosarja on poikki, mutta kai noitakin on poikki mennyt...
Kyllä vian etsiminen kannattaa ihan helppoudenkin vuoksi aloittaa siitä takaluukun mikrokytkimestä, joka on avauspainikkeen rungossa.
Comment