Originally posted by Jonski|
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pitääpä heti huomenna kattoa. Marmoriltakos pelkästään noita talviversioita saa? Jännä, kun muuten on varusteita reippaasti, mutta xenonvaloja ei löydy, mitä kattelin niin minusta tuossa umpion päällä oli DC merkintä eli lyhkäsiin sais laitettua "laillisesti"? Mikähän se ois hyvä öljy tuohon koneeseen, mobilia mieluiten, kun sitä sais sopivasti
Comment
-
-
Originally posted by Jonski| View PostPitääpä heti huomenna kattoa. Marmoriltakos pelkästään noita talviversioita saa? Jännä, kun muuten on varusteita reippaasti, mutta xenonvaloja ei löydy, mitä kattelin niin minusta tuossa umpion päällä oli DC merkintä eli lyhkäsiin sais laitettua "laillisesti"? Mikähän se ois hyvä öljy tuohon koneeseen, mobilia mieluiten, kun sitä sais sopivasti
Marmorilta juu.
Ite laittasin 5w40 teboil diamondia, imo paras hinta/laatu suhde öljyistäKai sinne mobilin kaikki 5w tai 0w litkut käy samanlailla
DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Pikkusta probleemaa 523 kuluttaa jäähdytysnestettä 200km/ 1l. Kaikki tiivisteet letkut liitokset tarkistettu ylä sekä alakautta. Auto savuttaa aikalailla valkoista savua ja kulutuskin on noussut pikkaisen. Viime katsastuksessa päästöt olivat myös korkealla, olisiko siis mahdollista että kansitiiviste olisi mennyt.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostOnko tummuvat? Halpaa kuin saippua
Onneksi saksanpoika auttaa.
Comment
-
-
Originally posted by Hekler View PostPikkusta probleemaa 523 kuluttaa jäähdytysnestettä 200km/ 1l. Kaikki tiivisteet letkut liitokset tarkistettu ylä sekä alakautta. Auto savuttaa aikalailla valkoista savua ja kulutuskin on noussut pikkaisen. Viime katsastuksessa päästöt olivat myös korkealla, olisiko siis mahdollista että kansitiiviste olisi mennyt.
Comment
-
-
Tuo reilu valkea vesihöyry nyt on näin talvella ihan normaalia. Isommasta moottorista sitä vaan tulee reilummin, kuin siitä naapurin avensiksesta...
En nyt ihan ensimmäisenä näistä moottoreista kansi- tai tiivistevikaa epäilisi.
Jos palotilaan pääsee vettä, niin mahdollisesti sen sylinterin tulppa on erivärinen kuin toisissa sylintereissä.ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
-
Oliskos tolle huohottimelle jokiin pika-apu ? ei nappaa nuo julkiset pätkääkään näillä pakkasilla.
pahimmat karstat/majoneesit kuorin putken suulta pois (jotka sai), mutta pakko vissiin laittaa tilaukseen...
Eli kymysys olis, uskaltaako tuolla vielä ajaa jonkun jipon kanssa vai suosiolla linjuriauton kyytiin aamusta ??
KiitosVikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
-
Originally posted by Hekler View PostPikkusta probleemaa 523 kuluttaa jäähdytysnestettä 200km/ 1l. Kaikki tiivisteet letkut liitokset tarkistettu ylä sekä alakautta. Auto savuttaa aikalailla valkoista savua ja kulutuskin on noussut pikkaisen. Viime katsastuksessa päästöt olivat myös korkealla, olisiko siis mahdollista että kansitiiviste olisi mennyt.
Syyläri/-päädyt voi vuotaa myös etupuolelle ja etenkin kylmänä, joten syyläri kannattaa tarkistaa erittäin tarkasti. Onko autossa pohjamuovit kiinni?
Mullakin höyryttää 523i pakkasilla niin, että välillä hävettää, mutta löytyypä mukava konsti saada turvaväli perässäroikkujiin.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by Jonski| View PostKyllähän nuo taitaa olla
Kyllä tuo vesihöyryn tuotto on aika normaalia, varsinkin kovilla pakkasilla. V8/V12 vermeillä höyrypilvi oli aika karmaiseva.
Comment
-
-
Tuossa jokin aika sitten (viesti nro 2153) otin puheeksi rikkinäisen kaasupolkimen, joka piti vaihtaa.. No nyt soon vaihdettu näiden ohjeiden mukaan: http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/00/12/72
Kaikki meni periaatteessa hyvin, eli tuo poljin"moduuli" meni hienosti paikalleen, mutta tuolla polkimen takana olevaa "lukitussalpaa" kiinnittäessäni kuului "naps" ja tuo salpa jäi käteen..
En tuota väkisin vääntänyt kiinni, vaan tuntui aikast helposti menevän paikalleen, kunnes sitten tosiaan napsahti tuo salpa poikki.. Mitä tänään tuon kanssa ajelin, niin kyllä tuo tuntuu lattiassa tiukasti istuvan ilman tuota viimeistä lukitustakin, mutta kannattaisiko tuo silti uusia uudelleen tai edes kysyä polkimen myyneen firman kantaa asiaan? En usko, että noin helposti pitäisi poikki mennä..BMW 535d M-sport: Aiiivan vakio, vielä..
Exät:
BMW e46 330i: 231hp/300Nm
BMW 530dA e61 LCI -08: 270hp/600Nm
Audi UrS6 -96: 320hp / 450Nm
Audi UrS6 avant -96: 280hp / 400Nm
Comment
-
-
Missä mahtaa olla väljää, kun kuuluu pientä kolahtelua silloin tällöin kun kaasua "rämppää" ja moottorijarrulle kun menee? Kuuluu vaihdekepistä jotenkin selvimmin. Juuri vaihdettu kardaanin rättinivel. Joku muu mistä se kolahtelu voi kuulua? :thinkBMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Comment
-
Comment