Ai vittu, kun on kyllä niin viisasta sakkia taas, että täytyy oikein ihmetellä. Kylläpä muuten mitä todennäköisemmin osaa esim. siinä tapauksessa, että on ko. virheilmoituksen nähnyt omalla ruudullaan. Kaikesta päätellen ainakaan sinä et ole.
Varmaan 75% tän foorumin kävijöistä on just tällasia saamattomia trolli apinoita. Käsittämätöntä, että väkisin pitää saada jostain joku vitun kitinä aikaiseksi. Tällasta se on, kun ei ole mitään sisältöä elämässään, niin pitää sitten purkaa omaa paskaa itsetuntoaan jossain foorumilla kitisten. Vittu.
Jos palaa jarrujen merkkivalo punaisena niin tuo. Muuten tod.näk ne valot.
Jeps, kiitos. Tosiaan vähän haasteellista yksin tarkastella jotain takajarruvaloja. Näen jo tulevaisuuteen kun seuraava on täällä viisastelemassa, että "NOJOO AJAT VAAN KOLOMOSENKAUTTANELOSENPUHALTIMELLA JOHKI MISTÄ VOIT KATTOO PELISTÄ ETTÄ PALAAKO NE VALOT?"...
Ai vittu, kun on kyllä niin viisasta sakkia taas, että täytyy oikein ihmetellä. Kylläpä muuten mitä todennäköisemmin osaa esim. siinä tapauksessa, että on ko. virheilmoituksen nähnyt omalla ruudullaan. Kaikesta päätellen ainakaan sinä et ole.
Varmaan 75% tän foorumin kävijöistä on just tällasia saamattomia trolli apinoita. Käsittämätöntä, että väkisin pitää saada jostain joku vitun kitinä aikaiseksi. Tällasta se on, kun ei ole mitään sisältöä elämässään, niin pitää sitten purkaa omaa paskaa itsetuntoaan jossain foorumilla kitisten. Vittu.
Kiitos hei.
Jeps, kiitos. Tosiaan vähän haasteellista yksin tarkastella jotain takajarruvaloja. Näen jo tulevaisuuteen kun seuraava on täällä viisastelemassa, että "NOJOO AJAT VAAN KOLOMOSENKAUTTANELOSENPUHALTIMELLA JOHKI MISTÄ VOIT KATTOO PELISTÄ ETTÄ PALAAKO NE VALOT?"...
Me trollipellet jotka olemme joskus opiskelleet autoasentajan tutkintoa ja olleet korjaamolla työssä olemme keksineet huoltojen yhteydessä, että jarrupolkimen voi esim lumiharjalla tai vastaavalla kepillä kiilata penkkiä vasten pohjaan, jolloin voi marssia auton taakse tarkastamaan valojen toiminta. Tässä siis sulle oiva vinkki, jos teksti ei selkiydy yläviistosta kattomalla.
Niin ja ei ole ko. tekstiä mulla näkyny, kun oma kosla on karvalakki pienellä ajotietokoneella.
Me trollipellet jotka olemme joskus opiskelleet autoasentajan tutkintoa ja olleet korjaamolla työssä olemme keksineet huoltojen yhteydessä, että jarrupolkimen voi esim lumiharjalla tai vastaavalla kepillä kiilata penkkiä vasten pohjaan, jolloin voi marssia auton taakse tarkastamaan valojen toiminta. Tässä siis sulle oiva vinkki, jos teksti ei selkiydy yläviistosta kattomalla.
Tai ajaa kaupan näyteikkunaan tai muuhun peilaavaan päin auton persien, tai kamera kännyllä kuvaa jos niin kiire on.
Huomenna menossa nelipyöräsuuntaukseen rusan tebarille ja ilmaperän säädöt ilmeisesti ihan viturallaan.
Olen yrittänyt säätää perää fine tuninging kautta vakio SA227 korkeudelle 18" vanteella.
Säätöjen välissä olen toisesta valikosta nostanut sitä ylös ja odottanut että laskee taas alas.
Fine tuningin alla pitäis ilmeisesti olla molemmilla puolilla identtiset lukemat?
Onhan edessä SA227 alustalla enemmän tilaa kaaren ja renkaan välissä kun takana?
Edessä 18" vanteen alareunasta kaareen on 610mm takana inpa antaa SA227 alustaiselle 589mm.
BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Huomenna menossa nelipyöräsuuntaukseen rusan tebarille ja ilmaperän säädöt ilmeisesti ihan viturallaan.
Olen yrittänyt säätää perää fine tuninging kautta vakio SA227 korkeudelle 18" vanteella.
Säätöjen välissä olen toisesta valikosta nostanut sitä ylös ja odottanut että laskee taas alas.
Fine tuningin alla pitäis ilmeisesti olla molemmilla puolilla identtiset lukemat?
Onhan edessä SA227 alustalla enemmän tilaa kaaren ja renkaan välissä kun takana?
Edessä 18" vanteen alareunasta kaareen on 610mm takana inpa antaa SA227 alustaiselle 589mm.
Lukemat ei muistaakseni ruudulla tarvi olla samat. Se vaatii muutaman säätö/ajo/mittaus lenkkiä, ennen ku asettuu oikein kohdalle.
Oisko kellää ideoita: tekisi mieli korvata vakiosoitin uudemmalla, mutta haluttaisi säilyttää navigaattori/tv/ajotietokone, jotka ovat siis soittimessa. Tai ajotietokonehan siinä on samassa. Onko kukaan asentanut kahta soitinta, eli vakion rinnalle jonkin soittimen? Itse kokeilen ratkaisua, jossa usb-tikkua soittaisin fm-lähettimellä, mutta onkos noiden äänenlaatu mistään kotoisin? Ja 2din-sovittimet ovat TÖRKEÄN kalliita omasta mielestäni, yli 100€... Ei oikein huvittais ostella sellasta! ideoita? :think
Oisko kellää ideoita: tekisi mieli korvata vakiosoitin uudemmalla, mutta haluttaisi säilyttää navigaattori/tv/ajotietokone, jotka ovat siis soittimessa. Tai ajotietokonehan siinä on samassa. Onko kukaan asentanut kahta soitinta, eli vakion rinnalle jonkin soittimen? Itse kokeilen ratkaisua, jossa usb-tikkua soittaisin fm-lähettimellä, mutta onkos noiden äänenlaatu mistään kotoisin? Ja 2din-sovittimet ovat TÖRKEÄN kalliita omasta mielestäni, yli 100€... Ei oikein huvittais ostella sellasta! ideoita? :think
Laita mieluummin cd-vaihtajaa emuloiva usb adapteri, näitä löytyy usealta valmistajalta. Tulee siis alkuperäisen vaihtajan tilalle, toki tällöin se poistuu käytöstä jos autossa moinen on jo.
Comment