Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jh5xx
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2010
    • 496
    • Kiuruvesi

    Vikakoodeja

    Kertokaas viisaammat mitä kyseiset koodit meinaa!!

    123 thermostat heater , KFK
    error frequency:195
    logistic counter:40

    N_32 736.00rpm
    MAF 92.60 mg/stk
    TCO 51.75 Grad C
    VB 13.87 V
    error frequency:195
    aufgetreten vor (rel b2) 165.20 h

    242 burning fail cylinder 5
    error frequency:1
    logistic counter:23
    TCO 17.25 grad c
    N_32_tol 992.00 rpm
    Maf_tol 288.69 mg/stk
    Maf_bol 283.25 mg/stk
    aufgetreten vor (rel b2) 7.60 h
    misfire carb_a
    misfire carb_b1

    243 burning fail cylinder 6
    error frequency:1
    logistic counter:23
    TCO 23.25 grad c
    N_32_tol 992.00 rpm
    Maf_tol 294.14 mg/stk
    Maf_bol 196.06 mg/stk
    aufgetreten vor (rel b2) 7.60 h
    misfire carb_b1
    E70 X5 LCI
    - P-Sawo Connection -
    - Aja sinä mennessä niin minä otan tullessa -
    -vikakoodin lukua ja nollausta inpalla/bmw scannerilla sekä live datan lukua-

    Suoritan Tukkivannesahausta/Hirrensorvausta

    Ex: E91 318d
    Ex: E61 525d toukka
    Ex: E46 330d sedan
    Ex: E46 328 Coupe
    Ex: E39 530d Sedan

    Ex: E39 525i Sedan
    Ex: E39 523i Toukka
    + Useita ex kikottimia

    Comment

    • Bmw Dreamer
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2004
      • 2762
      • Kouvola

      Tulipas kokeiltua Airbagin spiraalin korjausta...

      Oli toinen "johtonippu", eli lattakaapeli irti. Nyt on juotettu kiinni, saas nähä alkaako toimii.
      BMW 520d Touring '06 314tkm
      BMW 530D Touring '99 552tkm
      BMW 320da Touring '02 427tkm
      Volvo V70 D5 '02
      Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
      Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
      Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja

      Case IH 5140 Maxxum

      Comment

      • Muurahainen
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2006
        • 9194
        • Nurmijärvi

        Originally posted by MentalNight View Post
        Nyt on yritetty tarjota luurille telefinlandin prepaid korttia vaikka miten päin mutta sanoo vaan että tarkista kortti.. neuvoja?
        Älä tarjoa luurille vaan takaluukun boksille.

        Comment

        • Bmw Master
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 13155
          • Kokomo

          Originally posted by Muurahainen View Post
          Älä tarjoa luurille vaan takaluukun boksille.
          Mulla ei ainakaan takaluukussa ole mitään boksia....?

          Comment

          • peto2
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2007
            • 8270
            • Järvikylä (Nakkila)

            Originally posted by Bmw Master View Post
            Mulla ei ainakaan takaluukussa ole mitään boksia....?
            F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
            ex:
            E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
            Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
            Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
            Nakkaa privaa jos tarvetta.

            Comment

            • miikka_
              Bimmer Rookie
              • Oct 2005
              • 45
              • Tampere

              Sattupa hyvin. Juuri tänään tuli Saunalahden prepaid-kortti ja virittelin sen toimimaan. Ensimmäisenä menin kaivelemaan takakontista paikkaa mutta ei kyllä sellaista ole. Laitoin sitten luurin alle kortin ja ensin ei toiminut, mutta sitten kokeilin sim-kortin kosketuspinta ylöspäin ja lähti pelaa kertaheitolla.

              Mutta pointtina; '01 Touringissa ei ainakaan ole kontissa mitään tollasta paikkaa mihin kortin laittaa.
              E39 530d '01

              Comment

              • Fastpiksu
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2010
                • 1571
                • Kajaani-Paltamo

                Niin se on mullaki siinä puhelimen alla se korttipaikka. Kohta vuoden ollu tarkotuksena hakkee siihen se kortti
                Chevrolet Express van
                Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
                E36 325i group F

                Ex:
                e34 525i
                e34 525tds "superturbo"
                e39 530d M-Sport

                Comment

                • Nicer Back
                  Bimmer Rookie
                  • Mar 2010
                  • 42
                  • Helsinki

                  Originally posted by tmth View Post
                  Tänään autosta on luettu vikakoodit ja syystä tai kolmannesta vaihdettu taakse molemmat ABS-anturit. Niillä ei ollut vaikutusta.

                  Vikakoodit olivat seuraavat:

                  220 -Can aikakatkaisu ASC/DSC
                  221 -Can aikakatkaisu, elektroninen vaihteistonhallinta EGS/AGS

                  Ei kerro mulle mitään.
                  Edelleenkin väittäisin vian olevan ABS keskusyksikössä.

                  Comment

                  • tmth
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2004
                    • 2194
                    • Kangasala

                    Originally posted by Nicer Back View Post
                    Edelleenkin väittäisin vian olevan ABS keskusyksikössä.
                    Joo, siihenhän se taitaa viitata.

                    F10 & R55
                    ex:
                    E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316

                    Comment

                    • olvix
                      Newbiemmer
                      • May 2012
                      • 25
                      • Helsinki

                      Pari kysymystä E39:n automaatista, auto 528iA vm 96:

                      Tuli jonkun verran 20-30kmh nysväystä, ja jonkun ajan päästä laatikko alkoi luistaa selvästi ykkösellä, eli ilmeisesti lämmettyään. Auto parkkiin ja ehkä vartin päästä uudestaan liikkeelle eikä homma toistunut. Laatikko loppumassa? Öljyjä koitettiin tarkistaa mutta pihalla se ei onnistunut kuin etukenossa, ja ainakin tällöin auto käynnissä ja oikean lämpöisenä öljyä oli riittävästi eikä haissut palaneelta. Uudestaan sitten nosturilla niin saa todellisen tason tarkistettua.

                      Entä missä nopeudessa turbiinin kuuluisi lukittua? Tässä lukitsee vasta ehkä 100km/h mittarinopeudessa.

                      Vikakoodeja ei laatikosta löytynyt, mutta camshaft sensorista oli tullut vikakoodi. Käynnissä en kuitenkaan huomannut ongelmaa, voisiko tuo aiheuttaa myös laatikon temppuilua? Täytynee vaihtaa tuokin.

                      Renkaat oikeaa kokoa, kuten myös talvirenkaat että ei pitäisi olla siitä kiinni.

                      Comment

                      • pete-
                        Bimmer Fanatic
                        • Sep 2005
                        • 388
                        • Helsinki

                        Käykö 535i ja 540i reaktiotangot ja alatukivarret 528:siin? :think
                        F31 330d -13
                        ex:
                        F31 320d -13
                        E91 320d -08
                        E39 528i -96
                        E34 535i -90
                        E34 535i -89
                        E36 325i -91
                        E30 316i -89

                        Comment

                        • Bmw Master
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2004
                          • 13155
                          • Kokomo

                          Originally posted by olvix View Post
                          Pari kysymystä E39:n automaatista, auto 528iA vm 96:

                          Tuli jonkun verran 20-30kmh nysväystä, ja jonkun ajan päästä laatikko alkoi luistaa selvästi ykkösellä, eli ilmeisesti lämmettyään. Auto parkkiin ja ehkä vartin päästä uudestaan liikkeelle eikä homma toistunut. Laatikko loppumassa? Öljyjä koitettiin tarkistaa mutta pihalla se ei onnistunut kuin etukenossa, ja ainakin tällöin auto käynnissä ja oikean lämpöisenä öljyä oli riittävästi eikä haissut palaneelta. Uudestaan sitten nosturilla niin saa todellisen tason tarkistettua.

                          Entä missä nopeudessa turbiinin kuuluisi lukittua? Tässä lukitsee vasta ehkä 100km/h mittarinopeudessa.

                          Vikakoodeja ei laatikosta löytynyt, mutta camshaft sensorista oli tullut vikakoodi. Käynnissä en kuitenkaan huomannut ongelmaa, voisiko tuo aiheuttaa myös laatikon temppuilua? Täytynee vaihtaa tuokin.

                          Renkaat oikeaa kokoa, kuten myös talvirenkaat että ei pitäisi olla siitä kiinni.
                          Ei mitään hätää, kovaa ajo vaan.

                          Mitä tuo nysvääminen tarkoittaa ja voitko vältellä sitä?

                          Comment

                          • zener
                            Moderator
                            • Oct 2004
                            • 14513
                            • Oulu

                            Originally posted by pete- View Post
                            Käykö 535i ja 540i reaktiotangot ja alatukivarret 528:siin? :think
                            Ei käy.
                            E65 730dA '04 klick
                            F10 520dA '11 klick
                            E34 520iA (2.8l) '91 klick

                            Instagram


                            "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                            Comment

                            • olvix
                              Newbiemmer
                              • May 2012
                              • 25
                              • Helsinki

                              Originally posted by Bmw Master View Post
                              Ei mitään hätää, kovaa ajo vaan.

                              Mitä tuo nysvääminen tarkoittaa ja voitko vältellä sitä?
                              No tässä tilanteessa siis ajoa Espoossa alueella jossa hidasteita on ns. riittävästi että nopeus sahaa siellä kolmen kympin hujakoilla. Vältän ihan mielelläni.

                              Oletin että kuumeni tms ja alkoi luistaa. Olin vaan siinä käsityksessä että lämpimänä luostaminen on lopun alkua. Onko toi sitten normaalia tuolle laatikolle vai kaipaisiko ehkä öljynvaihtoa tms?

                              Kampiakselin asentotunnistin täytynee ainakin vaihtaa, tosin sekään vikakoodi ei uusiutunut.

                              Comment

                              • Haju69
                                Administrator
                                • Nov 2005
                                • 16404
                                • Leppävirta

                                Originally posted by olvix View Post
                                No tässä tilanteessa siis ajoa Espoossa alueella jossa hidasteita on ns. riittävästi että nopeus sahaa siellä kolmen kympin hujakoilla. Vältän ihan mielelläni.

                                Oletin että kuumeni tms ja alkoi luistaa. Olin vaan siinä käsityksessä että lämpimänä luostaminen on lopun alkua. Onko toi sitten normaalia tuolle laatikolle vai kaipaisiko ehkä öljynvaihtoa tms?

                                Kampiakselin asentotunnistin täytynee ainakin vaihtaa, tosin sekään vikakoodi ei uusiutunut.
                                Nokka-akselin asentotunnistimen jos kuitenkin vaihdat.
                                LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                                E32 Diamantscwharz 750iL '94

                                E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                                B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

                                Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                                Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                                Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎