Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fastpiksu
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2010
    • 1571
    • Kajaani-Paltamo

    Originally posted by Fastpiksu View Post
    Saiskos rautalangasta väännettynä webaston käyttöohjeita ´00 530d.
    Joko tuo ei toimi taikka sitten en osaa käyttää sitä..
    Löysin kontista palaneen sulakkeen jonka vaihdoin ehjään, laitoin Timer1 kohtaan klo 6:45, jännityksellä odotan tapahtuuko mitään.

    Semmonenkin askarruttaa että mitähän vittua mahto tapahtua.. Kävin n.2km lenkin ajamassa jonka jälkeen ajoin parkkiin ja auto piti ihme kahinaa. Polkasin kytkintä, kytkin pohjassa kahina loppu ja kun kytkimen nosti vapaalla niin alko uudestaan kuulumaan. Painelaakeri? N. kilometrin ajon jälkeen ei oo taas pitäny mitään ääntä. Oisko siellä sitten kytkinakseli kuivana rasvasta..?
    Chevrolet Express van
    Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
    E36 325i group F

    Ex:
    e34 525i
    e34 525tds "superturbo"
    e39 530d M-Sport

    Comment

    • joccede
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2009
      • 856
      • Vaasa

      Kun auton sammuttaa, mutta jättää avaimet pesään alkaa mittaristo huutamaan että Key In Ignition Lock. Onko mahdollista koodata pois tätä toimintoa? En tiedä mitään yhtä ärsyttävää pimpotusta
      K100
      E31 850i
      E83 X3 3,0d

      Comment

      • Clavurion
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2005
        • 9159
        • Oulu

        Originally posted by joccede View Post
        Kun auton sammuttaa, mutta jättää avaimet pesään alkaa mittaristo huutamaan että Key In Ignition Lock. Onko mahdollista koodata pois tätä toimintoa? En tiedä mitään yhtä ärsyttävää pimpotusta
        Pystyyhän tuon koodaamaan pois.
        E39 530dA -02 M-Sport
        E53 X5 3.0dA -06 Sport
        * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
        Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

        Comment

        • Bmw Master
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 13155
          • Kokomo

          Olen ostanut pari setti philips 85122+ xenon polttimoita ebaystä. Polttomot on hyviä ja niissä philips logot yms. merkinnät. Nyt erään xenonkaupan myyjä väittää ettei euroopassa myydä + polttimoita, että ebayssä myytävät ovat kopioita. Wtf?

          Comment

          • Samppae39
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2009
            • 1657
            • Vähäkyrö

            Mitä eroa on + ja ei+ polttimoilla?

            Comment

            • Supa
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2005
              • 7597
              • Järvenpää

              Originally posted by Bmw Master View Post
              Olen ostanut pari setti philips 85122+ xenon polttimoita ebaystä. Polttomot on hyviä ja niissä philips logot yms. merkinnät. Nyt erään xenonkaupan myyjä väittää ettei euroopassa myydä + polttimoita, että ebayssä myytävät ovat kopioita. Wtf?
              Itsekkin ostin parin ja pakkaus oli bulkki eli valkoisessa laatikkosa, tuo hämäs kyllä itseä mutta muuten oli senverran aidon näköinen että uskoin...
              Vähän kyllä oli valotehon kanssa diibadaaba, en tiiä, pitäs päästä vertailee vähä.
              - E90 320i LCI M-sport -09
              - Porsche Boxster 987 2.7 -07

              Comment

              • sonikk
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2010
                • 1664
                • Kerava

                Originally posted by Samppae39 View Post
                Mitä eroa on + ja ei+ polttimoilla?
                Pikainen googletus kertoi että olisi 300 lumenia kirkkaammat kuin tavan 85122, tiedä sitten.

                Comment

                • Looks
                  Bimmer Rookie
                  • May 2005
                  • 157
                  • 61°04′N, 028°11′E

                  Eipä löytynyt tsöörtsillä, joten mikä on m52 single-vanos venttiilikopan pulttien kiristysjärjestys?
                  e30 cabrio
                  ----
                  ex e30, e21, e36, e46, e39, e60

                  ----
                  EI se siitä.. samaa paskaa päivästä toiseen!

                  Comment

                  • opTA
                    Bimmer Fanatic
                    • Dec 2011
                    • 924
                    • Suomi

                    Originally posted by Looks View Post
                    Eipä löytynyt tsöörtsillä, joten mikä on m52 single-vanos venttiilikopan pulttien kiristysjärjestys?
                    Mikäli en nyt aivan väärin sano, niin vastakkaiset kulmat (yks kulma ja sen vastakulma, toinen kulma ja sen vastakulma.. jne), elikkä siis samallatavalla kuin vanteiden pultitkin kiristetään, mutta älä suoraan kiristi tiukalle heti vaan kaikki ensin kohilleen ja vähän kerrassaan kiristelet jotta kansi laskeutuu tasaisesti. (yhtään pidempää tai vaikeammin en sitten voinut enää kirjoittaa)

                    Comment

                    • timppa811
                      BTCF Member
                      • Oct 2002
                      • 855
                      • Pohojammaa

                      Ilmastointi lakkasi toimimasta.
                      Ilmailin autoa termostaatin vaihdon jälkeen ilman flektiä. Ilmastointi unohtui päälle ja taitaa olla että järjestelmään tuli sen verran painetta lämmetessään ja aineet tuli ulos.

                      Mikä neuvoksi? Uudet aineet sisään ja ajoa vai voiko tuota systeemiä jotenkin testata? En nähnyt että ainetta olisi tullut ulos. Kosteutta näytti ilmastoinnin paksunputken juuressa kuitenkin olevan...

                      Comment

                      • Sampsaa
                        Bimmer Rookie
                        • Aug 2010
                        • 105
                        • Seinäjoki

                        Turbo on tullut tiensä päähän. Olisiko kenelläkään kokemuksia/suosittelis jotain firmaa joka huoltaisi tai antaisi vaihdossa kunnostetun turbon?
                        3 x e39
                        3 x e46
                        E61 530d LCi

                        Comment

                        • NAL-E
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2010
                          • 249
                          • Kiuruvesi

                          Originally posted by Sampsaa View Post
                          Turbo on tullut tiensä päähän. Olisiko kenelläkään kokemuksia/suosittelis jotain firmaa joka huoltaisi tai antaisi vaihdossa kunnostetun turbon?
                          Saksasta vaan uutta putkeen. Esim. turbolader.net
                          E91 325d -07
                          Ex: E39 530daT -00

                          Comment

                          • Sampsaa
                            Bimmer Rookie
                            • Aug 2010
                            • 105
                            • Seinäjoki

                            Originally posted by NAL-E View Post
                            Saksasta vaan uutta putkeen. Esim. turbolader.net
                            Täytyy kysellä mitä tuola maksaa. Onko nuo oem laatua vai aivan jotain muuta?
                            3 x e39
                            3 x e46
                            E61 530d LCi

                            Comment

                            • timppa811
                              BTCF Member
                              • Oct 2002
                              • 855
                              • Pohojammaa

                              Tuli tutkittua tätä hieman lisää. Kompuralle tuleva putki kuumenee heti ja lähtevä tulee hemmetin kylmäksi. Voiko näillä tiedoilla olettaa kompuran olevan ehjä ja freonia olevan riittävästi?
                              Pesin auton moottorin paripäivää sitten, eli taitaa kosteutta kuitenkin olla jossain? Automaatti-ilmastointihan oli kyseessä ja kaikki muut toiminnot toimivat niinkuin pitää. Kylmää ei vaan tule hyttiin asti.

                              Veikkauksia/arvauksia?

                              Originally posted by timppa811 View Post
                              Ilmastointi lakkasi toimimasta.
                              Ilmailin autoa termostaatin vaihdon jälkeen ilman flektiä. Ilmastointi unohtui päälle ja taitaa olla että järjestelmään tuli sen verran painetta lämmetessään ja aineet tuli ulos.

                              Mikä neuvoksi? Uudet aineet sisään ja ajoa vai voiko tuota systeemiä jotenkin testata? En nähnyt että ainetta olisi tullut ulos. Kosteutta näytti ilmastoinnin paksunputken juuressa kuitenkin olevan...

                              Comment

                              • peto2
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2007
                                • 8270
                                • Järvikylä (Nakkila)

                                Originally posted by timppa811 View Post
                                Tuli tutkittua tätä hieman lisää. Kompuralle tuleva putki kuumenee heti ja lähtevä tulee hemmetin kylmäksi. Voiko näillä tiedoilla olettaa kompuran olevan ehjä ja freonia olevan riittävästi?
                                Pesin auton moottorin paripäivää sitten, eli taitaa kosteutta kuitenkin olla jossain? Automaatti-ilmastointihan oli kyseessä ja kaikki muut toiminnot toimivat niinkuin pitää. Kylmää ei vaan tule hyttiin asti.

                                Veikkauksia/arvauksia?
                                kyllä kylmää pitäis tulla mikäli putketkin jäähtyy/lämpenee.. olisko niin että vesiventtiili vuotaa/jumittaa ja päästää lämppärinkennolle jatkuvasti lämmintä vettä :think

                                ookko koittanu kylmällä koneella?
                                F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                                ex:
                                E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                                Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                                Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                                Nakkaa privaa jos tarvetta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎