Mikä mahtaa olla kun vaihdatin katsastukseen eteen reaktiotangot ja alatukivarret, tämänjälkeen ajoin autolla n.50-70km lähinnä maantietä, enkä huomannut mitään erityistä kolinan poistumisen lisäksi.
->nelipyöräsuuntaukseen, jonka jälkeen 110-120km/h nopeudessa auto (ratti) tärisee hieman mielestäni lähinnä veto päällä, ei jarruttaessa. Ennen ainoat tärinät olivat aivan kevyitä tärinöitä jarrutettaessa. Ja mitenkä normaalia on se että nelipyöräsuuntauksen jälkeenkin oikean etupyörän camberkulma on puol astetta plussalla :think vasenkin on +0,03. Etu casteritkaan ei ole rajojen sisällä.
->nelipyöräsuuntaukseen, jonka jälkeen 110-120km/h nopeudessa auto (ratti) tärisee hieman mielestäni lähinnä veto päällä, ei jarruttaessa. Ennen ainoat tärinät olivat aivan kevyitä tärinöitä jarrutettaessa. Ja mitenkä normaalia on se että nelipyöräsuuntauksen jälkeenkin oikean etupyörän camberkulma on puol astetta plussalla :think vasenkin on +0,03. Etu casteritkaan ei ole rajojen sisällä.
Comment