Originally posted by BMW323
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
-
-
Originally posted by BMW323 View Postonkos porukka laittanu omiin autoihin tuota letkulämmitintä?
ite oon miettiny jos laittais ku ei oikeen tuo säteilylämmitin oo hyvä.
-20 pakkasta ja ny ollu jo 4 tai 5 tuntia lämmityksessä niin moottorin lämpötila oli -6 nyt
suunnitellu jos jättäis tuon säteilijän ja laittais lisäksi tuon letkulämmittimen.
yleensä noin 30..40 astetta lämpimämpää kuin ulkoilma.Gelbe Blinker, H7-Licht und 17" Reifen YEAH!
Comment
-
-
Originally posted by tecro View PostTaitaa olla vähän vituilleen asenneltu se..? oma kyllä nousee reilusti plussalle jo 3 tunnin jälkeen..
yleensä noin 30..40 astetta lämpimämpää kuin ulkoilma.
sama töissä käyttää nosturilla ja mitata miten lämpiääNissan Stagea NM35 -01
2auto (siisti sivikki -00 jenkki malli.
harrastepohjalta E21 316
Comment
-
-
Originally posted by BMW323 View Postonkos porukka laittanu omiin autoihin tuota letkulämmitintä?
ite oon miettiny jos laittais ku ei oikeen tuo säteilylämmitin oo hyvä.
-20 pakkasta ja ny ollu jo 4 tai 5 tuntia lämmityksessä niin moottorin lämpötila oli -6 nyt
suunnitellu jos jättäis tuon säteilijän ja laittais lisäksi tuon letkulämmittimen.
Itellä ei pari tuntia juurikaan auta, mutta kun on sen yli 12tuntia lohkon kyljessä olevalla säteilijällä tuo M54B30, niin lämpömittari on sinisen alarajassa melkeinpä pakkasella kun pakkasella.. Tarkempaa lämpötilaa en ole katsonut.DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostKyllä säteilijä ainakin minun M52TU:ssa parissa tunnissa nostaa nesteiden lämmöt 20 astetta ulkolämpötilaa korkeammalle.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostKyllä säteilijä ainakin minun M52TU:ssa parissa tunnissa nostaa nesteiden lämmöt 20 astetta ulkolämpötilaa korkeammalle.
M57:n taas öljypohjassa.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostNiin M52:ssa se lämmitin on ainakin lohkon kyljessä, niin taitaa olla TU:ssa myös?
M57:n taas öljypohjassa.
Comment
-
-
Laittaa molemmat!
Öljypohjaan säteilijän ja letkun kaveriksi. Sit on "kaikki" lämmintä. Turbokoneisissa ei yhtään huono olla myös tuo öljyä lämmittävä säteilijä. (Mikäli se nyt öljypohjaan tulee, malleista riippuen)
Ja nykyään jos laittaisin letkulämppärin, laittaisin ehkä sen PH (jos oikein muistan?) sarjalaisen, missä on termostaatti, pitää lämmöt 60-80 välillä (JOS kone niin lämpöseksi vaan lämpenee). Tarpeeksi iso vastus, niin lämpenee...BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Kaukolukitus
Tarkoitus olisi saada kaukolukitus autoon e39 1996, alkaa nuo pakkaset syömään miestä kun tuossa jäätyneitä lukkoja välillä vääntelee (tosin ei ole ainoa syy)
Eli siis käykö esim. http://www.jatek.fi/auto-osat/product/3 tuollainen jälkiasennettavaksi? Hakua käytin, ei ole vissiin kukaan jälkiasennellu kauko ohjausta? (kun kaikilla näyttäis olevan jo)
Missäspäin keskuslukitus boxi sijaitsee? mietin kehtaako itse lähteä tuollaisia asentelemaan.
Comment
-
-
Originally posted by MGUarto View PostTarkoitus olisi saada kaukolukitus autoon e39 1996, alkaa nuo pakkaset syömään miestä kun tuossa jäätyneitä lukkoja välillä vääntelee (tosin ei ole ainoa syy)
Eli siis käykö esim. http://www.jatek.fi/auto-osat/product/3 tuollainen jälkiasennettavaksi? Hakua käytin, ei ole vissiin kukaan jälkiasennellu kauko ohjausta? (kun kaikilla näyttäis olevan jo)
Missäspäin keskuslukitus boxi sijaitsee? mietin kehtaako itse lähteä tuollaisia asentelemaan.
olen toki yhden sellaisen SUOMIAUTON nähnyt jossa tilattu kaukon poistoF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment