CDV poistoon sieltä kytkimen työsylkän kupeesta. Voi aiheuttaa juurikin nopeassa vaihdossa ym. että levy jää hetkeksi luistamaan, koska sen CDV:n tarkoitus on juurikin hidastaa nesteen virtausta sieltä sylinteristä, joka taasen hidastaa kytkimen toimintaa.
Jooh. Kaipa se johtuu sitten tuosta, koska mitenkään muuten en ole sitä saanut luistamaan. En ole kokeillut, että kuinka kauan se luistaa vai nappaako sitten jossain kohtaa kiinni. Ei varmaan kannatakkaan, tai sitten voi joutua oikeasti kytkinkaupoille.
Kiitoksia Onpas hyvä kun on tavallinen faceliftpuskuri
Joo... kyllä syletti tuommosesta muovilärpäkkeestä 100€ maksaa
....Hienoa muuten kun sai kesärenkaat alle niin, jo oli kivi jarrukilven välissä ekalla sadalla metrillätuskaa ja häpeää
Joo... kyllä syletti tuommosesta muovilärpäkkeestä 100€ maksaa
....Hienoa muuten kun sai kesärenkaat alle niin, jo oli kivi jarrukilven välissä ekalla sadalla metrillätuskaa ja häpeää
Jooh. Kaipa se johtuu sitten tuosta, koska mitenkään muuten en ole sitä saanut luistamaan. En ole kokeillut, että kuinka kauan se luistaa vai nappaako sitten jossain kohtaa kiinni. Ei varmaan kannatakkaan, tai sitten voi joutua oikeasti kytkinkaupoille.
Juu ei sitä levyä kannata polttaa tieten.
Sen rajoitinventtiilin poistaa ehkä 10 minuutissa sisältäen kytkimen ilmauksen, jos vaan pääsee nosturille tai montulle. Toki sen pukin nokassakin tekee.
Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
Perä laskee toukassa yön aikana, pelkkä vasen puoli. Ei tunnissa/kolmessa. Talvella oli pari kertaa self level susp. inact. Ei vikakoodeja.
Voisko olla rakeet kuivausta vaille vai jotai muuta? Nousee heti kun laittaa käyntii ja pysyy.
Mulla laskee oikea puoli yön aikana. Korjasin niin että vaihdoin taakse leveämmät vanteet pienemmällä ET:llä niin ei tipu alas asti.
Eipä lähteny katiska käyntiin ja piti helsinkiin lähteä. 9,5 näytti akku ku mittailin. Helvetti menee noitten sähköongelmiankaa hermot. Nyttekin oli yön aikana kuskinpeili säädellyt omiaan. Kait se on vaan nyt luovutettava tämä bmw harrastus tältä osaa ja vietävä tuo pommi sinne vaihtoon. Hyvä peli ajella ja ei mikään nafta syöppö, mutta kun ei vaan hermo kestä näitä akkuongelmia.
Eipä lähteny katiska käyntiin ja piti helsinkiin lähteä. 9,5 näytti akku ku mittailin. Helvetti menee noitten sähköongelmiankaa hermot. Nyttekin oli yön aikana kuskinpeili säädellyt omiaan. Kait se on vaan nyt luovutettava tämä bmw harrastus tältä osaa ja vietävä tuo pommi sinne vaihtoon. Hyvä peli ajella ja ei mikään nafta syöppö, mutta kun ei vaan hermo kestä näitä akkuongelmia.
Halvemmaksi tulee kuitenkin korjata tuo sähkönsyönti, kuin ostaa uusi auto. E39 on loppujenlopuksi kohtuu yksinkertainen laite. Sinnikkyydellä ja oikeilla työkaluilla tutkii tuon akun.
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Halvemmaksi tulee kuitenkin korjata tuo sähkönsyönti, kuin ostaa uusi auto. E39 on loppujenlopuksi kohtuu yksinkertainen laite. Sinnikkyydellä ja oikeilla työkaluilla tutkii tuon akun.
Juu hyvä autoha tää muute on. Akku käyty testaas liikkewssä ja näytti hyvää. Samoteb kulutus mitattu lepotilassa.
Muistan jostain lukeneeni että jarrumännän pitäisi painua käsivoimin sisään. Onko ihan bullshittiä? Herkistelen juuri oman E39:n jarruja ja mietin että liikkuuko jarrumäntä tarpeeksi hyvin. Vinkalla menee hyvin sisään mutta ei kyllä käsin ainakaan näillä ripuliranteilla. :think
Kuuluuko tuossa m62b44 olla pieni alipaine kun öljykorkin aukaisee? eikö jos separaattori rikki niin siellä ole ylipainetta? Ja lieköhän maffi viimeisillään kun ei juuri ole eroa onko piuha kiinni vai ei?
Kiitos, muistatko vielä monesti se testi on mittaristossa? Perkele kun ei millään nyt löydy mistään... Pääsis suoraan rassaamaan kun kävelen töistä ulos
Kiitos, muistatko vielä monesti se testi on mittaristossa? Perkele kun ei millään nyt löydy mistään... Pääsis suoraan rassaamaan kun kävelen töistä ulos
Comment