E39 kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _Hämis_
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2009
    • 238
    • Raahe

    #196
    Originally posted by Morriz View Post
    Kiitoksia Onpas hyvä kun on tavallinen faceliftpuskuri
    Koivusen valikoimasta löytyi ainakin pre-faceliftiin edullisesti hieman joustavammasta materiaalista valmistettu muovi tuohon.
    320d -02
    Golf Variant 4motion 1.9tdi -00
    Astra 1.6 -00

    Comment

    • Arnolds
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2005
      • 3310
      • Kajjjaani

      #197
      Mikäs on se boksi komfort jakkaroissa mihin tulee se vänkärin penkissä airbag-maton piuha ja joku toinen?
      F26 xDrive20d TwinPower

      EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

      Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

      Comment

      • marcus_108
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2012
        • 578
        • Hyllykallio

        #198
        Originally posted by KimmoKoo View Post
        Kuinka suuria eroja nuilla halpis coileilla on?

        Kaikistapa niistä taitaa mehut tulla pihalle parin viikon jälkeen, mutta löytyykö joku hiukan kestävämpi?

        Tilaisikko Jomia, FK:ta vai ta-technixiä ?

        Ei kiitos kommentteja, "osta H&R".
        Mulla pysyi edellä mainitussa FK:ssa ainaki 3v. Mehut tolpissa sisällä, sen aikaa kerkes olemaan ennenku vaihdoin autoa..
        Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
        Ford Mondeo 1.8 Stw -01

        Ex:
        E39 523i touring -99
        Opel kadett E 1.6 -89
        Seat Toledo 1.8 -92
        Toyota corolla Lb 1.6 -87
        Vw passat farkku 1.8 -99

        Comment

        • Kems
          Bimmer Rookie
          • May 2012
          • 151
          • Pirkanmaa

          #199
          Originally posted by Fastpiksu View Post
          CDV poistoon sieltä kytkimen työsylkän kupeesta. Voi aiheuttaa juurikin nopeassa vaihdossa ym. että levy jää hetkeksi luistamaan, koska sen CDV:n tarkoitus on juurikin hidastaa nesteen virtausta sieltä sylinteristä, joka taasen hidastaa kytkimen toimintaa.
          Jooh. Kaipa se johtuu sitten tuosta, koska mitenkään muuten en ole sitä saanut luistamaan. En ole kokeillut, että kuinka kauan se luistaa vai nappaako sitten jossain kohtaa kiinni. Ei varmaan kannatakkaan, tai sitten voi joutua oikeasti kytkinkaupoille.

          Comment

          • mijuko
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2010
            • 951
            • ۩□□۩

            #200
            Originally posted by Morriz View Post
            Kiitoksia Onpas hyvä kun on tavallinen faceliftpuskuri
            Joo... kyllä syletti tuommosesta muovilärpäkkeestä 100€ maksaa
            ....Hienoa muuten kun sai kesärenkaat alle niin, jo oli kivi jarrukilven välissä ekalla sadalla metrillä tuskaa ja häpeää

            Comment

            • Morriz
              BTCF Member
              • Nov 2005
              • 1617
              • Honkajoki

              #201
              Originally posted by _Hämis_ View Post
              Koivusen valikoimasta löytyi ainakin pre-faceliftiin edullisesti hieman joustavammasta materiaalista valmistettu muovi tuohon.
              Täytyy ottaa seuraavat sieltä kunhan saa nuo nyt tilatut rikottua
              Originally posted by mijuko View Post
              Joo... kyllä syletti tuommosesta muovilärpäkkeestä 100€ maksaa
              ....Hienoa muuten kun sai kesärenkaat alle niin, jo oli kivi jarrukilven välissä ekalla sadalla metrillä tuskaa ja häpeää
              M-sportin omistamisen hienoutta
              -NO FARMS NO FOOD-

              M5 -93 Diamantschwarz
              525i -86 Diamantschwarz
              528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
              X5 3.0d -05 Titansilber metallic

              Comment

              • Fastpiksu
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2010
                • 1571
                • Kajaani-Paltamo

                #202
                Originally posted by Kems View Post
                Jooh. Kaipa se johtuu sitten tuosta, koska mitenkään muuten en ole sitä saanut luistamaan. En ole kokeillut, että kuinka kauan se luistaa vai nappaako sitten jossain kohtaa kiinni. Ei varmaan kannatakkaan, tai sitten voi joutua oikeasti kytkinkaupoille.
                Juu ei sitä levyä kannata polttaa tieten.
                Sen rajoitinventtiilin poistaa ehkä 10 minuutissa sisältäen kytkimen ilmauksen, jos vaan pääsee nosturille tai montulle. Toki sen pukin nokassakin tekee.
                Chevrolet Express van
                Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
                E36 325i group F

                Ex:
                e34 525i
                e34 525tds "superturbo"
                e39 530d M-Sport

                Comment

                • sonikk
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2010
                  • 1664
                  • Kerava

                  #203
                  Originally posted by jaakala View Post
                  Perä laskee toukassa yön aikana, pelkkä vasen puoli. Ei tunnissa/kolmessa. Talvella oli pari kertaa self level susp. inact. Ei vikakoodeja.
                  Voisko olla rakeet kuivausta vaille vai jotai muuta? Nousee heti kun laittaa käyntii ja pysyy.
                  Mulla laskee oikea puoli yön aikana. Korjasin niin että vaihdoin taakse leveämmät vanteet pienemmällä ET:llä niin ei tipu alas asti.

                  Comment

                  • dede
                    Bimmer Rookie
                    • May 2011
                    • 117
                    • pirkanmaa

                    #204
                    Eipä lähteny katiska käyntiin ja piti helsinkiin lähteä. 9,5 näytti akku ku mittailin. Helvetti menee noitten sähköongelmiankaa hermot. Nyttekin oli yön aikana kuskinpeili säädellyt omiaan. Kait se on vaan nyt luovutettava tämä bmw harrastus tältä osaa ja vietävä tuo pommi sinne vaihtoon. Hyvä peli ajella ja ei mikään nafta syöppö, mutta kun ei vaan hermo kestä näitä akkuongelmia.

                    Comment

                    • BreeZi
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2004
                      • 2371
                      • Jyväskylä

                      #205
                      Originally posted by dede View Post
                      Eipä lähteny katiska käyntiin ja piti helsinkiin lähteä. 9,5 näytti akku ku mittailin. Helvetti menee noitten sähköongelmiankaa hermot. Nyttekin oli yön aikana kuskinpeili säädellyt omiaan. Kait se on vaan nyt luovutettava tämä bmw harrastus tältä osaa ja vietävä tuo pommi sinne vaihtoon. Hyvä peli ajella ja ei mikään nafta syöppö, mutta kun ei vaan hermo kestä näitä akkuongelmia.
                      Halvemmaksi tulee kuitenkin korjata tuo sähkönsyönti, kuin ostaa uusi auto. E39 on loppujenlopuksi kohtuu yksinkertainen laite. Sinnikkyydellä ja oikeilla työkaluilla tutkii tuon akun.
                      - Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
                      - Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
                      - E- ja F- sarjan avaimet.
                      - xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
                      - Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin
                      .

                      Finmodi oy
                      050-3063926
                      [email protected]

                      Comment

                      • dede
                        Bimmer Rookie
                        • May 2011
                        • 117
                        • pirkanmaa

                        #206
                        Originally posted by BreeZi View Post
                        Halvemmaksi tulee kuitenkin korjata tuo sähkönsyönti, kuin ostaa uusi auto. E39 on loppujenlopuksi kohtuu yksinkertainen laite. Sinnikkyydellä ja oikeilla työkaluilla tutkii tuon akun.
                        Juu hyvä autoha tää muute on. Akku käyty testaas liikkewssä ja näytti hyvää. Samoteb kulutus mitattu lepotilassa.

                        Comment

                        • 0se
                          Bimmer Rookie
                          • Mar 2012
                          • 113
                          • .

                          #207
                          Muistan jostain lukeneeni että jarrumännän pitäisi painua käsivoimin sisään. Onko ihan bullshittiä? Herkistelen juuri oman E39:n jarruja ja mietin että liikkuuko jarrumäntä tarpeeksi hyvin. Vinkalla menee hyvin sisään mutta ei kyllä käsin ainakaan näillä ripuliranteilla. :think

                          Comment

                          • Mik@
                            BTCF Member
                            • Jul 2010
                            • 1413
                            • Nurmes

                            #208
                            Kuuluuko tuossa m62b44 olla pieni alipaine kun öljykorkin aukaisee? eikö jos separaattori rikki niin siellä ole ylipainetta? Ja lieköhän maffi viimeisillään kun ei juuri ole eroa onko piuha kiinni vai ei?
                            E61 520Da

                            Comment

                            • rizzo
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2007
                              • 5427
                              • Oulu

                              #209
                              Originally posted by Bmw Master View Post
                              1000.
                              Kiitos, muistatko vielä monesti se testi on mittaristossa? Perkele kun ei millään nyt löydy mistään... Pääsis suoraan rassaamaan kun kävelen töistä ulos

                              Comment

                              • Bmw Master
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2004
                                • 13155
                                • Kokomo

                                #210
                                Originally posted by rizzo View Post
                                Kiitos, muistatko vielä monesti se testi on mittaristossa? Perkele kun ei millään nyt löydy mistään... Pääsis suoraan rassaamaan kun kävelen töistä ulos
                                20 tai yli.

                                Comment

                                Working...
                                X