Originally posted by Morriz
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikäs on se boksi komfort jakkaroissa mihin tulee se vänkärin penkissä airbag-maton piuha ja joku toinen?F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
Mulla pysyi edellä mainitussa FK:ssa ainaki 3v. Mehut tolpissa sisällä, sen aikaa kerkes olemaan ennenku vaihdoin autoa..Originally posted by KimmoKoo View PostKuinka suuria eroja nuilla halpis coileilla on?
Kaikistapa niistä taitaa mehut tulla pihalle parin viikon jälkeen, mutta löytyykö joku hiukan kestävämpi?
Tilaisikko Jomia, FK:ta vai ta-technixiä ?
Ei kiitos kommentteja, "osta H&R".Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
Ford Mondeo 1.8 Stw -01
Ex:
E39 523i touring -99
Opel kadett E 1.6 -89
Seat Toledo 1.8 -92
Toyota corolla Lb 1.6 -87
Vw passat farkku 1.8 -99
Comment
-
Jooh. Kaipa se johtuu sitten tuosta, koska mitenkään muuten en ole sitä saanut luistamaan. En ole kokeillut, että kuinka kauan se luistaa vai nappaako sitten jossain kohtaa kiinni. Ei varmaan kannatakkaan, tai sitten voi joutua oikeasti kytkinkaupoille.Originally posted by Fastpiksu View PostCDV poistoon sieltä kytkimen työsylkän kupeesta. Voi aiheuttaa juurikin nopeassa vaihdossa ym. että levy jää hetkeksi luistamaan, koska sen CDV:n tarkoitus on juurikin hidastaa nesteen virtausta sieltä sylinteristä, joka taasen hidastaa kytkimen toimintaa.
Comment
-
-
Täytyy ottaa seuraavat sieltä kunhan saa nuo nyt tilatut rikottuaOriginally posted by _Hämis_ View PostKoivusen valikoimasta löytyi ainakin pre-faceliftiin edullisesti hieman joustavammasta materiaalista valmistettu muovi tuohon.

M-sportin omistamisen hienouttaOriginally posted by mijuko View PostJoo... kyllä syletti tuommosesta muovilärpäkkeestä 100€ maksaa
....Hienoa muuten kun sai kesärenkaat alle niin, jo oli kivi jarrukilven välissä ekalla sadalla metrillä
tuskaa ja häpeää
-NO FARMS NO FOOD-
M5 -93 Diamantschwarz
525i -86 Diamantschwarz
528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
X5 3.0d -05 Titansilber metallic
Comment
-
Juu ei sitä levyä kannata polttaa tieten.Originally posted by Kems View PostJooh. Kaipa se johtuu sitten tuosta, koska mitenkään muuten en ole sitä saanut luistamaan. En ole kokeillut, että kuinka kauan se luistaa vai nappaako sitten jossain kohtaa kiinni. Ei varmaan kannatakkaan, tai sitten voi joutua oikeasti kytkinkaupoille.
Sen rajoitinventtiilin poistaa ehkä 10 minuutissa sisältäen kytkimen ilmauksen, jos vaan pääsee nosturille tai montulle. Toki sen pukin nokassakin tekee.Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
Ex:
e34 525i
e34 525tds "superturbo"
e39 530d M-Sport
Comment
-
Mulla laskee oikea puoli yön aikana. Korjasin niin että vaihdoin taakse leveämmät vanteet pienemmällä ET:llä niin ei tipu alas asti.Originally posted by jaakala View PostPerä laskee toukassa yön aikana, pelkkä vasen puoli. Ei tunnissa/kolmessa. Talvella oli pari kertaa self level susp. inact. Ei vikakoodeja.
Voisko olla rakeet kuivausta vaille vai jotai muuta? Nousee heti kun laittaa käyntii ja pysyy.
Comment
-
Eipä lähteny katiska käyntiin ja piti helsinkiin lähteä. 9,5 näytti akku ku mittailin. Helvetti menee noitten sähköongelmiankaa hermot. Nyttekin oli yön aikana kuskinpeili säädellyt omiaan. Kait se on vaan nyt luovutettava tämä bmw harrastus tältä osaa ja vietävä tuo pommi sinne vaihtoon. Hyvä peli ajella ja ei mikään nafta syöppö, mutta kun ei vaan hermo kestä näitä akkuongelmia.
Comment
-
Halvemmaksi tulee kuitenkin korjata tuo sähkönsyönti, kuin ostaa uusi auto. E39 on loppujenlopuksi kohtuu yksinkertainen laite. Sinnikkyydellä ja oikeilla työkaluilla tutkii tuon akun.Originally posted by dede View PostEipä lähteny katiska käyntiin ja piti helsinkiin lähteä. 9,5 näytti akku ku mittailin. Helvetti menee noitten sähköongelmiankaa hermot. Nyttekin oli yön aikana kuskinpeili säädellyt omiaan. Kait se on vaan nyt luovutettava tämä bmw harrastus tältä osaa ja vietävä tuo pommi sinne vaihtoon. Hyvä peli ajella ja ei mikään nafta syöppö, mutta kun ei vaan hermo kestä näitä akkuongelmia.- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
Juu hyvä autoha tää muute on. Akku käyty testaas liikkewssä ja näytti hyvää. Samoteb kulutus mitattu lepotilassa.Originally posted by BreeZi View PostHalvemmaksi tulee kuitenkin korjata tuo sähkönsyönti, kuin ostaa uusi auto. E39 on loppujenlopuksi kohtuu yksinkertainen laite. Sinnikkyydellä ja oikeilla työkaluilla tutkii tuon akun.
Comment
-
Muistan jostain lukeneeni että jarrumännän pitäisi painua käsivoimin sisään. Onko ihan bullshittiä? Herkistelen juuri oman E39:n jarruja ja mietin että liikkuuko jarrumäntä tarpeeksi hyvin. Vinkalla menee hyvin sisään mutta ei kyllä käsin ainakaan näillä ripuliranteilla. :think
Comment
-
Onpas hyvä kun on tavallinen faceliftpuskuri 
Comment