Kerro ihmeestä mistä suomesta saa HYVIN istuvan muovipuskurin muualta kuin
merkkiliikeen tiskiltä?
Toki näitä lokasuojan kaaresta "lyhyeksi" jääviä etupuskurin
surkeita kopioita on tarjolla joka verkkokaupassa.
Lyhyeksi? johan tuo on tossa sedanissa kolmisen vuotta ollut mutta en oo huomannu
mistähän mahtaa johtua kun vaihdoin tuossa nelipuolaisen monitoimi napeilla olevan ratin m-sport rattiin (napilliseen) niin ei toimi rattinapit jostain syystä.. kyseessä 96vm 528
kellään tähän vastausta millainen johto adapteri pitäisi väliin olla että tomii?
Kerro ihmeestä mistä suomesta saa HYVIN istuvan muovipuskurin muualta kuin
merkkiliikeen tiskiltä?
Toki näitä lokasuojan kaaresta "lyhyeksi" jääviä etupuskurin
surkeita kopioita on tarjolla joka verkkokaupassa.
Msportissa on kuulemma lyhyemmät puskurintuet / törmäysiskarit joten ei ole kopiopuskureiden syy?
kellään tähän vastausta millainen johto adapteri pitäisi väliin olla että tomii?
Sinulla on vakiosoitin ja napit toimi vanhalla ratilla? Ei silloin adaptereita tarvita. Pitäisi katsoa WDS:stä onko johdot kytketty oikein, niissä on voinut tulla muutoksia ja nyt on esim. cruisen ja väylän piuhat ristissä. Lisäksi vanhimmissa on ratin jälkeen sovitinpurkki joka pitää poistaa välistä, se tosin taisi olla vain cruiseen vaikuttava. Näistä on kyllä täällä jossain viestiketju. Tuolta löytyy kytkentäkaaviot: http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/
Msportissa on kuulemma lyhyemmät puskurintuet / törmäysiskarit joten ei ole kopiopuskureiden syy?
Ainakaan m5:ssa ei asia ole törmäysiskareiden syy, jos törmäys-
iskarit olisivat lyhyemmät, ongelmaahan ei olisi. Kahta kopiopuskinta
sovitelleena väitän edelleen että vika on puskurissa eikä törmäys-
iskareissa.
Sinulla on vakiosoitin ja napit toimi vanhalla ratilla? Ei silloin adaptereita tarvita. Pitäisi katsoa WDS:stä onko johdot kytketty oikein, niissä on voinut tulla muutoksia ja nyt on esim. cruisen ja väylän piuhat ristissä. Lisäksi vanhimmissa on ratin jälkeen sovitinpurkki joka pitää poistaa välistä, se tosin taisi olla vain cruiseen vaikuttava. Näistä on kyllä täällä jossain viestiketju. Tuolta löytyy kytkentäkaaviot: http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/
joo täytyy tutkailla asiaa. soittimena on dynavin soitin. ja toimi napit sillä soittimellakin vanhalla ratilla
joo täytyy tutkailla asiaa. soittimena on dynavin soitin. ja toimi napit sillä soittimellakin vanhalla ratilla
Itse jouduin vastaavassa tilanteessa siirtämään slipringin liittimestä (siis ratista) 1 tai 2 johdon paikkaa.
Huomaat kyllä, kun otat uuden ja vanhan osan rinnakkain, ja katsot mihin johdot menee ratin päässä...
Jossain vaiheessahan tuo mekaaninen kiristäjä on vaihtunut hydrauliseen. Ei tunnu löytyvän selvyyttä vaikka tovin tässä googletellu. Jostain löytyy ja jostain ei.
Pitäis vaan noita rullia uusia ja mietiskelen pitääkö tuoki sitte samalla tilailla. Ei kyllä mitään ongelmia oo ilmankaan ollut.
Nyt alkaa tosiaan pännimään auton keskuslukko ym viat, eli keskuslukko ei toimi kuskin eikä apparin ovessa ja kuski ei pysty avaamaan minkään muun oven ikkunaa kuin omaansa ja sitten apparin peilin säätö ei toimi. Sen verran tutkittu että oli yhteys poikki kuskin ovimodulista korimoduliin mutta ei silti toimi, eli jossain vieläkin vikaa. Ja vänkärin ovimodulilla ja kuskinmodulilla on yhteys ja taas vankärin ja korimodulin välilläkin on yhteys. Voisko se olla tosiaan purkki vikaa jo? Ja auto tosiaa 2002 530i
Comment